2109
روز پدر مبارک!

روز پدر مبارک!

1402/11/04 بازدید3522

محکم‌ترین تکیه گاه دنیا روزت مبارک!

پدر حامی و قهرمان داستان زندگی و پشتوانه‌ای محکم مثل یک کوهه. پدر برای تأمین معاش زندگی و آسایش فرزندانش همیشه در تلاشه و قدرتمند ترین اراده‌ها هم نمی‌تونن اراده‌ی پولادین یک پدر رو برای سربلندی خانواده اش بشکنن. پدر برای پسر اولین قهرمان و برای دختر اولین عشقه و تنها رفیقیه که بدون شک می‌شه روی حرف‌هاش حساب کرد!

روز مرد مبارک

آغاز نام گذاری روز مرد در تقویم

تولد سربازی که آغازگر داستان بود
در اغلب کشورها روز پدر، سومین یکشنبه از ماه ژوئن هست و جالبه بدونید که در ادامه روز مادر و قدردانی از مادرانه. اما به طور کلی در گذشته برای اولین بار یک نفر به نام سونورا اسمارت تصمیم گرفت که روز مرد رو وارد تقویم کنه! ویلیام جکسون اسمارت، پدر او که از سربازان قدیمی ارتش آمریکا بود، به تنهایی شش فرزند رو بزرگ کرده بود و دخترش برای قدرانی از او تصمیم گرفت روز تولدش یعنی 5 ژوئن جشن بزرگی ترتیب بده. اما چون آمادگی کافی برای این کار رو نداشت، جشن تا سومین یکشنبه ژوئن به تعویق افتاد و به این ترتیب با حمایت افراد بانفوذ و ثروتمند تنها 6 سال بعد از این اتفاق حتی خانواده رییس‌جمهور وقت آمریکا هم این روز رو جشن می‌گرفتن. در سال 1924 رییس جمهور آمریکا این روز رو به عنوان روز ملی معرفی کرد و چند سال بعد یکی از روزهای تعطیل تقویم شد.

در تقویم ما هم روز مرد یا روز پدر مصادف با روز ولادت حضرت علی (ع) هست...

نی نی سایت این روز با سعادت که ولادت حضرت علی (ع) و روز مرد و پدر هست رو باز هم به شما تبریک می گه

روز پدر یکی از روزهای ویژه‌ایه که به مناسبت ابراز احترام و محبت به پدران اختصاص داره. این روز فرصتیه تا به پدرانمون یاداوری کنیم که از بودنشون چقدر خوشحالیم. در این روز یادشون میندازیم که ما قدردان زحمات و تلاش‌هاشون هستیم. پدران نقش بسیار مهمی در زندگی ما دارن و باید به اونا اهمیت ویژه‌ای بدیم و عشق و محبتمون رو نسبت بهشون نشون بدیم.

پدرها با تلاش‌ها و زحمات بی‌شمارشون، همواره سعی کردن تا زندگی خودشون و خانواده رو بهتر کنن. اونا به عنوان ستون اصلی خانواده شناخته می‌شن و با پشتیبانی، مشاوره و عشق، همیشه در کنار ما بودن. پدرها به ما در زمینه‌های مختلف زندگی کمک کردن و با راهنمایی‌هاشون، ما رو به شخصیت‌های قوی‌تر و موفق‌تر تبدیل کردن!.

روز پدر فرصتیه تا با پدرمون وقت بگذرونیم و علاقه‌مون رو بهش ابراز کنیم که چقدر او برای ما مهمه. همیشه اون کسی که بی توقع عشق داده و برای زندگی فرزندانش تلاش کرده پدر بوده و همیشه هم سهم کمتری از زندگی داشته و حالا در این روز می‌شه یادشون انداخت که ارزشمندترین داراریی زندگی ما خودشون هستن..

با اینکه ممکنه در بسیاری از موارد نسبت به مادران، در مورد پدران کمتر صحبت بشه، اما نباید فراموش کنیم که نقش اونا در زندگی ما بسیار ارزشمنده. پدر قهرمان ابدی و مهربون همیشگیه..

روز پدر مبارک

در روز پدر، بهترین کار اینه که به پدر گفته و نشون داد که چقدر او برای ما مهمه. با گذاشتن وقت کافی برای صحبت کردن با او، گفتگو درباره خاطرات خوب، شاد و حتی دشوار، نشون دادن قدردانی و عشق خود به او، می‌تونید روز پدر رو به یک روز فوق‌العاده تبدیل کنید.

در روز پدر برای پدر خود گل بخرید، یک کارت تبریک بفرستید یا حتی به یک ناهار یا شام خانوادگی دور هم دعوت کنید.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها