2109
پدر قهرمانی زندگی، روزت مبارک

پدر قهرمانی زندگی، روزت مبارک

1394/02/11 بازدید4055

پدر یعنی شجاعت، استقامت،‌ زندگی، ایستادگی و غرور. او کسی است که نمی دانم مهربانی و سخاوتش را باید بستایم یا مردانگی، غیرتش را. 

پدر اولین مردی است که عاشقش شدم و عشق ورزیدن را به من آموخت. او به من آموخت خانواده، تنها چیزی است که می توان به خاطرش از غرور گذشت و خانواده ارزشمندی ترین چیزی است که باید برای حفظ و آسایشش جنگید.

او کسی  است که برای بقا و  حفظ خانواده روزها و شب ها جنگید. حضورش در خانه،‌ برای آرامش و تامین مخارج ما کمرنگ شد، اما رنگ عشقش به ما هر ثانیه پر رنگ و پر رنگ تر شد.

پدر به ما جسارت و جرات خطر کردن و پیش رفتن داد تا امروز که به اینجا رسیدیم. او بود که دستمان را گرفت که زمین نخوریم و بعد از هر زمین خوردنی بلند شدن را به ما یاد داد.

پدر کسی که  وجودش امید و آرامش بخش به زندگی است و نبودش خلائی که پر شدنی نیست.

پدر همیشه در پی برآوردن خواسته های ما بود و از خواسته هایش گذشت. امروز را به نامش زدند تا به او بگوییم که قدردانش هستیم و من می خواهم بگویم که

«پدر تو قهرمان داستان زندگی من هستی که در کنارت احساس امنیت می کنم

پدر درس ها به من اموختی و پنداشتی فراموش کرده ام، اما من این درس ها را در قلبم جا دادم تا کسی نتواند آن ها را از من بگیرد.

تو به من عشق ورزیدی با همه بدی ها و خوبی هایم...

پدرم روزت مبارک

منصوره فراهانی

ارسال نظر شما

login captcha
تشکر بابت این مطلب زیبا تبریک ویژه من به تازه پدر شدگان و تسلیت من به اونایی که پدرانشان به رحمت خدا رفتن
پدر نازنینم زمانی که موهای سفیدت رو دیدم انقدر در تنهایی گریه میکردم و این حس رو داشتم که پدرم پیر شده ولی هر بار که بهت نگاه میکنم باز به خودم میگم که پدرم محکمترین مردم دنیاست پدرم نفسهای من به تو بنده تو بزرگترین تکیه گاهمی ... امسال خدا این افتخار رو نصیب همسرم کرد و نام پدر رو به همسرم داد فقط امیدم اینه قدر این بابای مهربون و دوست داشتنی رو بدونه روز هر دوتون مبارک مردهای دوست داشتنی من

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16283 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11544 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

23 ساعت پیش
|
2029 بازدید