2733
2734
خانوما من الان یه نی نی 15 ماهه دارم و بهش شیر خودمو میدم.قبل از بارداری مانکن بودم و طی بارداری 10 کیلو اضافه کردم ولی بعد از زایمان بلافاصله به وزن اولیه خودم برگشتم و با وجودیکه سزارین کرده بودم دریغ از یک گرم چربی................. منتها الان که 15 ماه میگذره و با وجود شیردهی متاسفانه 5 کیلو وزن اضافه کردم و بیشترش هم ناحیه شکمم هستش و خیلی هم پرخور شدم و اصلا نمیتونم جلوی خودمو بگیرم و اندازه چی میخورم................همه میگن بعد از اتمام شیردهی مقداری از آّ ب بدن دفع میشه و وزن کم میشه....یه عده هم میگن بعد از شیردهی وزن خود به خود بالا میره.................خیییییییییییییییییییییییییییییلی نگرانم به نظرتون بازم وزنم بالا میره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چیکار کنم که اشتهام کم بشه؟تو رو خدا راهنماییم کنید.البته شرایطم طوریه که اصلا هم نمیتونم ورزش کنم.
پریسا جون مشکل من هم دقیقا مثل مشکل توی عزیز.
نمی دونم چی کار کنم . من تو دوران بارداری از شصت و یک کیلو رسیدم به هشتادو شش کیلو ولی بعد از زایمان خیلی سریع اومدم پایین ولی الان هفتاد و پنج کیلو هستم از ناراحتی دارم دغ می کنم. هیچ لباسی اندازم نیست. تصمیم گرفتم کمتر بخورم چون به هرحال بچم غذاخور شده دیگه.


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731
سلام، آنیتای من 18 ماهشه و شیر خودمو می خوره و من می خوام رژیم پروتئین شروع کنم. خیلی خیلی چاق شدم از خودم بدم میاد. من دوران حاملگی خیلی لاغر شده بودم از بس که (ببخشید) عق زدم، توی دوران شیردهی چاق شدم اشتهام خیلی خیلی زیاد شده ، 20 کیلو اضافه کردم.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز