2733
2734
سلام دوستان خوبم این تاپیک رو اختصاص میدیم به غذاهایی که برای بچه ها درست می کنیم تا بتونیم به هم ایده ونظر بدیم وغذای بچه هامون رو متنوع کنیم وبا هم پیش بریم.زودتر بیاین و هر سلیقه ونظری در مورد غذا دادن به بچه ها دارید بگید.

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2731
سلام دوستان. دخمل من اول اردیبهشت به دنیا اومد و دکترش سیستمش آمریکایی و از 4.5 ماهگی غذاشا شروع کرده. اول چهار تا بادام +یه قاشق مربا خوری آرد برنج و هر روز نصف بادام اضافه کردم تا به هفتا رسید . از اول پنج ماهگی هم به همون 7 تا بادام و یه قاشق مربا خوری یه نخود موز اضافه کنم هر روز به موزش یه نخود دیگه اضافه کنم تا موزش به 2 سانتیمتر برسه در ضمن اصلا شکر نمیزنم و بهش شیر خودمو اضافه میکنم
2738
مامانایی که یه کم تجربشون و اطلاعاتشون تو این زمینه بیشتره علاوه بر اینکه طرز تهیه غذاهای کمکی رو لطف میکنین . در مورد غذاهایی که باعث وزنگیری و تپلی شدن بچه ها میشه هم صحبت کنین .
شاید زندگی آن جشنی نباشد که انتظارش را داشتی اما حالا که به آن دعوت شده ای تا می توانی زیبا برقص!
خواهش میکنم سایه جون.

آرینا جون ممنون از اینکه اولین مورد این تاپیک رو عنوان کردی اگه میشه بازم در مورد نظرات دکتر دخترت اینجا برامون بنویس منم توی حریره نازنین زهرا یه کم موز وکره اضافه میکنم ولی یکی دو روزه خیلی بد غذا میخوره.
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز