2737
2739
بچه ها خیلی دلم گرفته هر چی فکر می کنم ما نمیشه صاحب خانه بشیم . نا شکر نیستم خدا هم تو زندگیمون خیلی بهمون لطف داشته اما هر کی را که می بینم خانه دار شده از طرف خانواده حمایت شدند . ما زندگی مون را از صفر شروع کردیم و همسرم هیچی نداشت به خاطر کار پیمانکاری ضرر کردو قرض بالا اورد . از زیر صفر حتی شروع کردیم . خانوادشم هیچ کمکی نکردند و نمی کنند .
درامد هر کداممون حدود 900 هست ولی همش برای قسط و کرایه خانه و خرج و رفت و امد و هزینه دانشگاه همسرم می شه . تازه پول کم میاریم تا اخر ماه برای خرجی .
همه داراییمون 30 تومنه با یک ماشین . خدا یا ما چی جوری یک روز صاحب خانه بشیم .همسرم خیلی خوبه زندگی خوبی هم دارم ولی دوست داشتم از جانب خانواده همسرم یک ذره مایت می شدیم . بعضی اوقات ازشون ناراحت می شم . ولی از اول رو پای خودمون بودیم دریغ از کمکشون تازه از عر فرصتی استفاده می کنن تا از همسرم بگیرند .
شما چی جوری خانه دار شدید ؟
خدا جون تا چند سال باید با این وضعیت کار کرد و پیش رفت به امید اینده بهتر ؟

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

ایشالله زود خونه دارشین )-= ماهم نداریم غصه نخوووور.
مسکن مهر میتونه یه پشتوانه خوب باشه با هزینه ی کم تر تا بعد ایشاالله وضعتون بهتر شه بتونین یه بزرگترو بهترش رو بخرین.
امیرحسینم 17خرداد (مبعث) دنیا اومدخدایا شکرت..

میگن پنجره دل آدمای مهربون رو به خدا باز میشه؛از اون پنجره من رو هم دعاکن...
2728
عزیزم توکلت به خدا باشه هیچ چیز پیش خدا غیر ممکن نیست

ما هم وقتی ازدواج کردیم هیچ کمکی از هیچ کس نداشتیم هر دومون کار کردیم شوهرم کلی بدهکار بود و برادر شوهرم از شوهرم پول گرفت و رفت و پس نداد ولی با توکل به خدا بعد از 5 سال زندگی تونستیم خونه بگیریم هر چند که خیلی قسط میدیم و خیلی سختی تحمل میکنیم و خونمون کوچیکه و .... ولی خدا رو شکر بعد از یکسال هم یه ماشین خریدیم و یه زندگی معمولی داریم فقط درست برنامه ریزی کن و همه چیز رو بسپار به خدا
من هم تا چند وقت پیش همین حرفا رو می زدم با شدت بیشتر

ما هیچ وقت نمی تونیم خونه دار شیم

اما بدون حمایت هیشکی خونه دار شدیم ...رفتیم مسکن مهر نوشتیم

راضی ام ..................راضی

شکرت خداجونیییییییییییییی
2740
ما هم وقتی دیدیم بعد از 6 سال زندگی حتی بویی از خانه دار شدن به مشاممون نمیرسه؛با کلی تحقیق،پری روز رفتیم و مسکن مهر ثبت نام کردیم.
شاید باب دل ادم نباشه ولی از هیچی بهتره.
در عشق،یک و یک میشود یک... (ژان پل سارتر)
عزیزم توکلت به خدا باشه ما هم اصلا هیچ کمکی از خانواده هامون نداشتیم تازه من خونه دارم و شوهرم کارمند با یک حقوق تازه امسال تونستیم خونه بخریم ما چهارراه قصر 6 سال نشستیم اما اونجا بودجمون نرسید که خونه بخریم اومدیم امیریه خریدیم اصلا فکرشو نمیکردم بتونیم بخریم باز هم خدا روشکر بالا نخریدیم اما همین که خونه دار شدیم راضیم شما هم توکلت به خدا باشه عزیزم
کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده است.
ما 3 ساله ازدواج کردیم یک نی نی تو راهی هم داریم . از زندگیم راضیم خدا را شکر . ولی همش تو فامیل و همکارام همه دارند خدا را شکر خانه دار می شوند اما ما واقعا نمی تونیم دیگه با وام و فروش طلا هام شاید 40 تومن پول داشته باشیم.
ساحل جون واقعا میشه ؟
همسرم مسکن مهر راضی نمی شه میگه خیلی از شهر دوره ما محل کارمون وسط تهرانه . ان جوری خیلی دور می شیم . تا الان که گفته مسکن مهر نه خدا کنه اگه به صلاحمونه راضی بشه .
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز