2737
2739


#ارزهای_دیجیتال یا #رمز_ارزها یا #کریپتوکارنسی #cryptocurrency

در واقع پولهای غیرکاغذی هستن که طبق یک سری علوم رمزنگاری ایجاد شدن. برای اینکه بتونن فعالیت کنن باید بر بستر بلاک چین باشن. بلاک چین یعنی یک زنجیره از بلوک ها. یه نفر یا چند نفر میان با روشهای الگوریتمی و یک سری قراردادها این رمز ارز رو ایجاد میکنن. شاید بپرسید این ارزها به چه دردی میخورن. یکی از خوبیهاش اینه که شما میتونید مستقیم و بدون دخالت بانک یا هیچ نهادی پول جا به جا کنید. حتی میشه از یک کشور به کشور دیگه از این راه پول واریز و برداشت کرد بدون اینکه نیازی به کردیت کارد یا پی پال یا هر چیزی باشه. برای ما که تحریمیم خیلی خوب میشه. فکرشو بکنید مثلا بتونیم خیلی راحت و بدون نگرانی از سایتهای بزرگ دنیا مثل آمازون مستقیما و بدون واسطه جنسهای درجه یک خرید کنیم.🤩 این فقط یکی از کاربردهای ارزهای دیجیتال هست و اخیرا توی حوزه هنر ورزش موسیقی املاک و هر چیز دیگری که فکرشو بکنید داره جا باز میکنه. که مفصل راجع بهش بهتون اطلاع میدم تا بتونید از راههای دیگه هم کسب درامد کنید.#بیت_کوینرتبه اول رمز ارزها بیت کوین است که آقای #ساتوشی ناکاموتو در سال ۲۰۰۸  اون رو به وجود آورد وقتی اومد قیمتش خیلی خیلی کم بود. الان قیمت هر یه دونه بیت کوین به ۵۰۰۰۰ دلاره😶  اولین بار که اسم بیت کوین بر زبان ها افتاد، زمانی بود که شرکتهای هرمی روی کار اومده بودن و مردم از راه #گولد_کویست خیلی متضرر شدن. برای همین هنوز هم افراد زیادی به دنیای ارزهای دیجیتال بی اعتمادند. اما اون یک راه غیرقانونی و ناصحیح از به دست آوردن بیت کوین بود که اصولش زیرمجموعه گیری بود. بالاخره هر پولی حتی ریال هم میشه باهاش کلاهبرداری کرد و هم میشه ازش درست استفاده کرد. حداکثر تعداد کل بیت کوین های موجود در دنیا ۲۱ ملیون بیت کوین هست و دیگه بیشتر نمیشه.الان میبینیم که خبرهای خوبی هر روز شنیده میشه و شرکتها و نهادهای بزرگ دارن سعی میکنن توی حوزه بیت کوین و آلت کوین ها ( یعنی هر ارز دیگری به غیر از بیت کوین که توی فرصت دیگه راجع بهشون میگم) وارد بشن. گرچه هنوز بسیاری از دولتها از جمله دولت ایران اون رو به رسمیت نشناختن ولی بهتون قول میدم در سالهای آینده و در عصر ارتباطات الکترونیکی اونها هم تسلیم کاراییهاش خواهند شد. پس این وسط اونی سود میکنه که زودتر با این حوزه آشنا شده.پس هر چه سریعتر حتی شده ۱۰ دقیقه از وقتتون رو در روز خالی کنید و به کانال من به ادرس @digi_talcurrency  مراجعه کنید و در این مورد اطلاعات کسب کنید.خوبی این کانال اینه که از صفر صفر  یه سری مفاهیم پایه رو آموزش میدیم.

موفق باشید


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سلام عزیزم #ارزهای_دیجیتال یا #رمز_ارزها یا #کریپتوکارنسی #cryptocurrency در واقع پولهای غیرکاغذی ...

با ثبت نام و احراز هویت توی صرافی بیت پین هم میتونین دوج رایگان بگیرید

الان هم یه کمپین عالی دارن به اسم جمع برنده که دوتا 206 هدیشون یکیش که بدون قرعه کشی

دومی هم با ثبت نام  توی قرعه کشیش شرکت میکنید

اگر کد رفرال تون رو هم برای دوستاتون بفرستید و دعوت کنید میتونید مانا و شیبا هدیه بگیرید
https://bitpin.ir/landing/winners

2728
#ارزهای_دیجیتال یا #رمز_ارزها یا #کریپتوکارنسی #cryptocurrency در واقع پولهای غیرکاغذی هستن که طبق ...


سلام 

وقتتون بخیر

من عضو کانالتون شدم و میخوام از صفر صفر صفر یاد بگیرم

تو کانالتون چه عنوانی باید چی سرچ بزنم که کلیپ آموزشی ساده و روانش برام بیاد؟

سلام  وقتتون بخیر من عضو کانالتون شدم و میخوام از صفر صفر صفر یاد بگیرم تو کانالتون چه عنوان ...

سلام، وقتتون بخیر، به کانال خوش آمدید🌺🌺

اولین پست کانال رو به این دلیل پین کردم که اف ادی مثل شما که تاره وارد هستن بتونن از اول کانال پستها رو مطالعه کنن، پس از اول کانال مطالعه بفرمایید و هر جا کلمه ای یا اصطلاحی رو متوجه نشدید کامنت بگذارید تا پاسخ بدم.

پست ها به صورت متنی و گاهی به صورت اسلایدی تهیه شده و از گذاشتن کلیپ به خاطر بالا رفتن حجم خودداری شده. 

2738

خانم های گل اگه دوست دارید در زمینه سرمایه گذاری طلا در بازارهای مالی بیشتر بدونید میتونید این مطلب بخوانید تا اطلاعاتتون در این زمینه بالا بره.

http://yourknowledge.parsiblog.com/Posts/10/آشنايي با نکات معاملات طلا در بازار فارکس/

در این مقاله میتونید با روش معاملات طلا در بازارهای جهانی فارکس آشنا بشین و درامدزایی کنید

سلام چیزی درمورد یونیک فایناس میدونید 

سلام، یه یونیک فایننس میشناسم که مثل شرکتهای هرمیه، ادعا میکنه سود زیاد به کاربرانش میده و زیرمجموعه گیری داره، اما حتی سازندگان پروژه اش هویتشون معلوم نیست. از قدیم گفتن دروغگو طمع کار رو بازی میده و اینها هم کارشون همینه.

حالا اگر ادرس سایتش رو میدونید، بیشتر میشه در موردش اطلاعات به دست آورد.

من تو سایت های خارجی فقط مطلب می خونم درباره ارز دیجیتال ولی این سایت ایرانی هم کلا مطالبش ترجمه است و خیلی با کیفیته به نظرم بخونید حتما

https://payamava.net/مقالات-ارز-دیجیتال/

این دو مقاله اخرشون هم خیلی جالبه

https://payamava.net/ارز-دیجیتال-اتریوم/

https://payamava.net/بهترین-ارزهای-دیجیتال/

#ارزهای_دیجیتال یا #رمز_ارزها یا #کریپتوکارنسی #cryptocurrency در واقع پولهای غیرکاغذی هستن که طبق ...

اگر میخواهید هیچ کاری نکنید فقط روزی یک بار بیا بازی کن برو میتونی هم ماینر بگیری بفروشی و خیلی کار هیجان زده ای هستش و از سال 2014 داره فعالیت میکنه و همیشه واریزی هم داشته و بسیار پروژه بزرگی است   


سایت

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز