2733
2734
عنوان

خون در مدفوع نوزاد

15790 بازدید | 16 پست
من یه دختر 4 ماهه دارم که دو ماهه خون دفع میکنه تمام پروتئن های گاوی را حذف کردم ولی بهتر نشده ممکنه به ماده ی غذایی دیگه حساسیت داشته باشه؟
در آزمایش مدفوعش خون مخفی دیده شده


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731
دکتر خودش کاظمیان فوق تخصص نوزادانه
گوارش میخاستم ببرم ایمانزاده ایران نیست الان
سیاری هم هر چی زنگ میزنم جواب نمیده
دکتر الکی نمیخام ببرمش سر بارداریم با تشخیصای الکی خیلی اذیت شدم
2738
نوزاد منم الان شش ماهس از اول خون تو مدفوع داشت بصورت رگه الان ته مدفوع صورتی هستش چکار کنم اول گفتن آلرژی غذایی داره اما همه چی خذف شد درست نشد الانم تست الرزی دادیم همه منفیه تورو خدا کسی تجرب های داره بگه
سلام من هم دخترم از سه ماهگی خون در مدفوعش بود. دقیقا سه ماه من هیچ ماده آلرژنی مثل لبنیات گاوی- گوشت گاو و گوساله - نون- گندم- تخم مرغ- آجیل - ماهی و میگو- موز حتی یه مدتی مرغ هم نخوردم ولی بچه بدتر شد و اواخر خیلی خون دفع می کرد تا اینکه یک شب که خیلی خون دفع کرد از ترسم به جای شیر خودم به بچه قنداغ دادم. بچه بهتر شد و فردای آن روز فقط یک نقطه خون بود. از آن روز به بعد هر روز به بچه 2 تا 3 بار قنداغ یا نبات میدادم. دیگر خون نبود. و تعداد دفعات دفع مدفوع بچه هم کمتر شد. رژیم را خودم شکستم ولی مشکلی پیش نیامد. شما هم امتحان کنید. شاید جواب گرفتید.

دختر من از حدود یک ماهگی تا شش ماهگی مدفوعش قرمز رنگ و پر خون بود. روزی پنج شش بار هم دفع داشت. دکترها می‌گفتند حساسیت به پروتئین گاویه.

پیش چند فوق تخصص گوارش مرکز طبی کودکان و چند متخصص اطفال معروف بردیم. همه شون فقط مثل گاو سرشون رو تکون می دادند و یه دارویی می نوشتند می گفتند یه ماه دیگه بیا.

با هیچ رژیمی هم خون قطع نمی‌شد. التهاب روده داشت.

البته با وجود این همه دفع خون در روز، سرحال بود فقط رنگ صورتش خیلی سفید بود. 

تا این که در شش ماهگی یه آشنایی گفت حساسیت و این حرفا رو ول کن. برو از عطاری یه کم دانه‌ی بیزوشا (بارهنگ) بخر با یه کم نبات. یه قاشق مرباخوری بیزوشا و یه تکه خیلی کوچیک نبات رو در یه استکان آب بجوشون و مرتب هم بزن تا کمی غلیظ بشه. و در طول روز بده به بچه بخوره. چند روز این کارو بکن. هر چی هست، میشوره میاره.

روز اول و دوم واقعا هر چی به دیواره‌ی روده هاش چسبیده بود، آورد و بعدش مدفوعش هم روزی یه بار شد و بدون خون.

مشکل حل شد به همین راحتی.

حالا ما می گفتیم این تا چند سال قراره اینجوری باشه و لبنیات و غیره نخوره. دکترها دلشون برای کسی نمی سوزه و اغلب بی سواد هستند و بی وجدان.

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز