2733
2734
عنوان

ساک حاملگی

1655 بازدید | 8 پست
رفته بودم سونوگرافی دکتر سونوگراف بهم گفت ساک حاملگی ۴ هفته ولی جنین دیده نشد سوالی که دارم اینه که امکان داره که حاملگی من بعد از تشکیل ساک باشه چون ۵ روز قبلش نزدیکی داشتم و سه روز قبل هم آزمایش خون و بی بی چک مثبت بود. من آخرین پریودم ۱۱ بهمن بوده قبل و بعدش هم نزدیکی داشتم و ۲۰ اسفند هم نزدیکی داشتم؛ ۲۳ بی بی چک و آزمایش خون با بتای ۲۵ مثبت بود و ۲۵ سونوگرافی گفت ساک ۴ هفته. الان من تو هفته ۳۴ هستم ولی دلم می خواد روزی که حامله شدم رو بدونم البته دکترم گفت تو ۶ هفته بودی که گفته ۴ هفته. راهنماییم کنید که من مطمئن شم چه روزی حامله شدم. آیا بعد از تشکیل ساک ۴ هفته یا قبلش؟ و ساک چند روز بعد از حاملگی تشکیل می شه؟
مرسی
شیوا
فقط ۲۰ اسفند نزدیکی نداشتم گفتم که تو بهمن هم قبل و بعد از پریود هم نزدیکی داشتم و دکتر بهم گفت که لقاح ۳۰ بهمن بسته شده ولی من روز نزدیکیم رو می خوام ۲۰ اسفند آخرین نزدیکیم قبل از آزمایش خون و بی بی چک بوده. و شنیدم که آزمایش تا قبل از ۱۰ روز بعد از لقاح جواب نمی ده. من خودم به ۲۰ اسفند شک دارم. چون آن روز که ۲۳ اسفند بود آزمایش دادم نمی دونستم حامله هستم و این موضوع ذهنم رو درگیر کرده. از شما کمک می خوام.
ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!😥 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷



سلام منم تو هفته 9 به دلیل دیده نشدن جنین و فقط تشکیل ساک حاملگی بطور طبیعی به خونریزی افتادم و سقط کردم دوستان واسم دعا کنید کامل تخلیه شده باشه تا کارم به تخلیه نکشه....راستی کسی میدونه علت حاملگی پوچ چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
2728
سلام بچه ها من تازه واردم 7روز از زمان پریودم میگزره امروز رفتم سونو واژینال اما هیچی ار بارداری ندید حتی ساک اما من چنند روز پیش از بتا دادم 100بود یعنی الان باید چیکار کنم؟کسی تا حالا مثل من بوده؟
شاد باش نه یک روز,هزاران روز . . . بگذار آواز شاد بودنت چنان در شهر بپیچد که روسیاه شوند آنان که بر سر غمگین کردنت شرط بسته اند.
2738
خانومی من 7روز عقب انداختم یعنی من الان به نظرت هفته چندم ؟الان میخوام برم ار تیتر بتا بدم دکی گفته باید بدی
شاد باش نه یک روز,هزاران روز . . . بگذار آواز شاد بودنت چنان در شهر بپیچد که روسیاه شوند آنان که بر سر غمگین کردنت شرط بسته اند.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687