2733
2734
عنوان

من تونستم لاغر بشم، شما هم میتونید!

17695 بازدید | 269 پست
سلام دوستان، من قبلا هم یک تاپیک زده بودم برای کاهش وزن تدریجی‌، اما مثل بقیه وقت‌هایی‌ که تصمیم به لاغر شدن می‌گرفتم و از شنبه دیگه کم میخورم! به نتیجه دلخواهم نرسیدم. اما این بار متفاوت بود ...
استرالیا بدون هزینه وکیل www.ozmigrant.com
قرار بود زمستون گذشته بعد از یک مدت طولانی‌ به ایران بیاییم و به خانوادهامون سر بزنیم. تو فکر این بودم که بعد از برگشتن برای بچه دار شدن اقدام کنم. میدونستم هم که ایران اومدن برابره با کلی‌ غذا و خوراکی خوشمزه! همه این عوامل باعث شد که از تابستون پارسال شروع کردم به پیاده روی و کم خوری، اثر داشت، اما به نتیجه ۱۰۰ درصد دلخواه نرسیدم. با برگشتن از ایران هم که تقریبا هر چی‌ کم کردم برگشت سر جاش!
استرالیا بدون هزینه وکیل www.ozmigrant.com
ببین نظرات اینجا خیلی خوبه ها ولی تهش ادم نیاز داره یه ادم متخصص بهش بگه چیکار کنه. من خودم هربار مساله اینجوری برام پیش میاد میرم سراغ دکترساینا. بیا اینم لینکش بعد تازه خیالمم راحته که اگر مشکلم حل نشه پولمو کامل برمیگردونن.



2728
از طرفی‌، تو این مدت همسری هم در زمینه چاق شدن کم کاری نکرده بود و حسابی‌ چاق شده بود! اون هم از ناحیه شکم که خطرناکترین نوع چاقیه، چون چربی‌ دور ارگانها رو میگیره. طوری که وقتی‌ رفت برای چک آپ، فهمید که کبد چرب از درجه ۲ داره!
استرالیا بدون هزینه وکیل www.ozmigrant.com
این شد که وقتی‌ برگشتیم تصمیم جدی گرفتیم به لاغر شدن. در فکر اینکه چه کنیم و این دفعه چه روشی‌ رو در پیش بگیریم، یک چیزی مثل معجزه سر راهمون سبز شد. تبلیغ یک رقابت ۱۲ هفته‌ای برای کاهش وزن! از این قرار که هفته‌ای یک بار وزن کشی‌ داشته باشیم و ۳ نفر از کسانی‌ که بیشترین درصد وزن رو کم کردند جایزه بگیرند. هر هفته هم یک مبحث راجع به تغذیه سالم و فعالیت‌های مفید برامون مطرح کنند. تا الان ۷ هفته‌اش گذشته. من از ۶۶/۴ کیلو به ۶۲/۲ کیلو رسیدم. همسرم که پیشرفتش از من خیلی‌ خیلی‌ بیشتر بوده! تصمیم گرفتم این موفقیت و این روش رو با شما هم تقسیم کنم
استرالیا بدون هزینه وکیل www.ozmigrant.com
2740
من ساعتم با شما فرق میکنه، محدودیت تایپ کردن هم دارم. اما قول میدم که حداقل ۴ شنبه به ۴ شنبه بیام و مبحث اون هفته رو بهتون بگم. شما هم بیایید قول بدید که تو این ۱۲ هفته همراه من باشید. مزایای این برنامه: ۱) مدتش معینه. در نتیجه اول و آخر رژیم مشخصه، انتهای باز نداره که فکر کنیم حالا هفته دیگه... خسته کننده هم نیست. چون میدونی‌ تموم می‌شه ۲) روش‌های درست و اصولی رو میگیم اما هر کسی‌ آزاده که نحوه لاغر شدنش رو خودش انتخاب کنه! ۳) گروهی بودن باعث میشه که همدیگر رو تشویق کنیم و انگیزه بگیریم. در ضمن یک رقابت مخفی‌ هم وجود داره!
استرالیا بدون هزینه وکیل www.ozmigrant.com
شروع پروژه به امید خدا ۴ شنبه است. جدولمون، شامل اسم کاربر وزن اولیهٔ، وزن هفته قبل و وزن فعلی‌ و درصد کاهش وزنه. این ۴ شنبه هر ۳ تا وزن یکی‌ خواهند بود و درصد کاهش وزن صفر، اما به امید خدا کم کم این درصد رو می‌بریم بالا! یا علی‌!
استرالیا بدون هزینه وکیل www.ozmigrant.com
راستی منم چون میخواستم باردار شم خیلی وزن کم کردم از یکسال قبلش همش رو هم با ورزش ولی در بارداری 28 کیلو چاق شدم و الان که 9 ماه گذشته 8 کیلوش مونده و هیچ جوری هم کم نمیشه.
بزرگان بر خود سخت میگیرند ... حقیران بر دیگران . 
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز