2733
2734
سلام دوستان. دختر من 8 ماهشه . الان چند روزه که تب کرده . تا 40 درجه هم رسیده که با سرم تبش پایین اومده. چند تا دکتر بردم که آخریش گفته این تب هشت ماهگیه و بیشتر بچه ها مبتلا می شن. طبق نظر دکتر پس از یک دوره 5 روزه تب ، دونه هایی قرمز روی پوستش ظاهر میشه که به معنای پایان دوره بیماریه . کسی چیزی در این مورد شنیده یا تجربه ای داشته؟ مطمئنا جواب شما خیلی کمک بزگی به من می کنه.
بسرًمنم همین جوری شد البته بسرم جهارده ماهش بود اونم بنج روز تمام 40 درجه تب داشت با هیجی هم جز بوفن بجه بایین نمیومد و حتی ما امبول هم زدیم دقیقا همون جوری که دکترت کفت روز بنجم دونه قرمز زد و قطع شد بسر من حتا تشنج هم کرد که خدا به خیر کذرند نکران نباش ایالا بزودی دونه قرمز میزن و تب خانم کوجولو قطع میشه

 روزی که گذشت هیچ از او یاد مکن ...........فردا که نیامدست فریاد مکن .........
برنامده و گذشته بنیاد منه .............حالی خوش باش و عمر بر باد مکن


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

آره عزیزم من شنیدم. البته نه با نام تب 8 ماهگی اما دختر یکی از دوستام که هم سن دختر منه دقیقا تو 8 ماهگی به تب مبتلا شد و دکترش گفته بود این داروهایی که دادم رو تا وقتی دونه های قرمز رو تنش دیدی بده و اون زمان دیگه دارو ها رو قطع کن چون به معنی پایان دوره بیماریه.
2731
2740

سلام بردیای منم الان ۸.۵ و من ۲ هفته بیش ختنه کردمش ولی ۴ روز که مدام تب می کرد و امروز هم روی بدنش
دونه های قرمز زده ،اما تب دیکه نداره خدا رو شکر اما به خاطر این دونه ها خیلی ناراحتم
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز