2737
2739
عنوان

جراحی بینی 2.5

| مشاهده متن کامل بحث + 3397577 بازدید | 46604 پست


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731
من که اصلا از کارای سجادیان خوشم نیومد

یحیوی بد نیود فقط همون نوک تیزیه کاراش دیگه............ که به صورت من نمیاد

من دوس دارم بینیم ظریف بشه اما خوب نوکشم جمع بشه دیگه......... برای همین علامه رو هم آوردم تو لیستم

اما شنیدم علامه کاراش به ترمیم میکشه نمیدونم والاااااااااااااااااا

الان دارم کم کم حاضر میشم برم مطب محبی.......... دعا کنید به نتیجه برسم

میام خبرشو بهتون میدم دوست جوناااااااااااااااااااا
سلام. من تو تاپیک ترمیمی ها هستم. اما دیدم این پست من ممکنه به درد عمل اولی ها بخوره اینجا هم می گذارم. خودتون باید باز برید و بررسی بیشتری راجع به این دکتر بکنید. دیگه بچه ها مثل قدیم فعال نیستن و نمی یان شرح مطب گردی بگذارن اینجا. همش هم راجع به سجادیان و یحیوی شده. اونهایی که می تونن دکترای دیگه هم تشریف ببرن ببینن تا دوستانی که امکان مطب گردی چندانی ندارن هم بتونن استفاده کنن. البته هیچ وقت نباید معیار انتخاب دکترتون فقط حرفهای دیگران باشه و خودتون چندین بار باید برید مطب بشینید. اما خب مطب گردی ها کمک زیادی می کنه. اصن حدیث داریم که میگه هر کس شرح مطب گردیشو با بقیه شی ر کنه خدا چندین برابرشو به دماغش بر می گردونه!!!!


من امروز رفتم مطب دکتر محمد تقی دینی تو خیابون فتحی شقاقی(بالای میدون فاطمی) کلینیک شقایق و اما :

شرح مطب گردی:
اگه می خواید مریضای دکتر دینی رو ببینید روزهای شنبه- چهارشنبه ساعت 2 تا 3 بهترین موقعیته در غیر اینصورت نه دکترو می بینید نه مریض! حداقل 10 نفرو تو این یک ساعت خواهید دید. من ساعت 2:35 تا 2:50 اونجا بودم و 7 نفرو دیدم. همه هم خوب بودن. یه آقایی هم بود بینی سوپر گوشتی گنده داشته با پره های خیلی کلفت، با چسب اومده بود و به نظرم بینیش خوب بود. همه مریض ها رو هم به اصطلاح مکانیک ها بردم رو چال!!! یعنی زیر بینی ها رو نگاه کردم؛ اکثرا باز عمل شده بودن و به نسبت نیاز، پره ها برش خورده بود و باریک شده بود. بیشترین میزان برش بین اون 7 تا مریض همون آقای بینی گوشتی بود که به نظرم تا جایی که جا داشته پره ها رو برش زده بود و کوچیک کرده بود. مدل بینی ها طبیعی بود اما یک خانمی که بینی استخونی داشت بینیش نیمه فانتزی و فوق العاده خوشکل شده بود. معلوم بود دکتر حواس پرتی نیست و همه کاری که نیاز بوده رو بینی ها انجام داده بود، استئوتومی،سوچر نوک بینی، انواع برش یا اکس سیژن پره ها و زیر بینی... بخیه هاش هم تمیز بود. قیمت هم 3 تا 3 و نیم و یک نفر هم بیشتر از 3.5 داده بود که می گفت پرکار بوده. به نظرم می ارزید. مشکل تنفسی هم نداشتن.
اما خود دکتر که چی گفت:
اولا ویزیتش 15 هزار تومنه. دکتر خیلی تند حرف می زنه طوری که مغز آدم فرصت تجزیه تحلیل حرفاشو نداره!!!
یک کم با هم صحبت کردیم و از اینکه اصطلاحات پزشکی رو می فهمیدم تعجب کردو گفتم که من دانشجوی دکتری مهندسی پزشکی ام دیگه رسما زد تو خط اصطلاحات پزشکی حرف زدن و به من گفت که بینیت معلوم نیست که چقدر دیگه جا داره کوچیک بشه و فقط با باز شدن بینیت اینو می فهمم و حتی سی تی و ام آر آی هم بدی باز دقیق نمی تونم بگم اونقدری که می خوای جا داره کوچیک شه یا نه. و گفت بیخیال بینی شو و بینیت اونقدرا بد نیست و اینکه می خندی بینیت پهن میشه و پوست ضخیمشو کار خاصی که تو رو راضی کنه دیگه نمی شه انجام داد و فقط یک کمی بهتر از این می شه و اینا. بعد هم پشت برگه نوبتم نوشت که ویزیتو پس بدن بهم و منم ویزیتو پس گرفتم و شاد و خندان اومدم بیرون بغض کردم!!!!!!!
به نظرم برا عمل اولی ها دکتر مناسبیه. اما امثال من که چند بار عمل شدیم رو نمی تونه و قبول هم نمی کنه چون گفت من یه خانمی رو آخرین بار قبول کردم اما سر عمل که بینیشو باز کردم دیدم دیگه خیلی جای باریک تر کردن و خوشگل کردن نداره و خب مال شما هم ممکنه که باز کنم ببینم خیلی جای کار نداره و فلان ... گفت اینو که چقدر جای کار مونده فقط دکتر خودت بهتر از بقیه می دونه. خلاصه دکتر صادق و منصف و آدم خیلی روراستی بود. خوشمان آمد!!!

و این بود اندر احوالات بنده در مطب دکتر دینی.
و همچنان دنبال دکتری هستم که بینی گوشتیمو بتونه باریکتر کنه.
راستی یلدا هم مبارک
رینوپلاستی بینی گوشتی سال 84، ترمیم 89 (دکتر محمدباقر فتاحی).ناراضی. ویزیت: شیروانی.زینلی.علامه.دینی.سجادیان.صفایی.عارف.توسلی.خاتمی. همتی فراهانی. کامیابی. مریم اسماعیلی
2740
رومیصا جونم:
کاملا مشخصه که ورم داری بخصوص نوک بینیت ولی با این وجود خیلی خوبه مبارکت باشه.این مشکل پره هارو من توی این عکسا ندیدم.اما احساس میکنم تیغه ات صاف صاف نیست.البته شایدم واسه نور توی عکس اینجوری افتاده
ولی رومیصا جدی میگم برای 1 ماه خیلی خوبه
به به رومیصا جون یه ماهگی مماغ خوشگلت مبارک از نیمرخ و اندازه روبرو خیلی خوبه همه چی طبیعی خوب
فقط من احساس کردم پره سمت چپ یه هوای کوچولویی با راست فرق داره که اونم حتمن رفع میشه شاید بخاطر ورمت باشه
استخونی بودی عزیزم؟ کبودی زیاد داشتی ؟
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687