2733
2739
عنوان

درخواست از مدیریت

698 بازدید | 4 پست
با سلام و احترام خدمت مدیریت محترم،

اگر امکان دارد پاسخ دهید که امکان انجام درخواست های زیر وجود دارد یا خیر.

1- وقتی که میخواهیم کسی را پست نامناسب کنیم، جعبه ایی باز شود و علت را بپرسد. این امکان در بسیاری از forumها (میدان های بحث وجود دارد)

2- امکان ویرایش متن نوشته شده در بخش مشاوره پزشکی اعضای طلایی فراهم باشد. مثلا من دیشب سوالی را نوشتم در مورد قاشقی شدن ناخن کودکان در اثر کمبود آهن ولی یادم رفت بنویسم که روی ناخن های پا این مساله را دیدم الان رفتم این جمله را اضافه کنم ولی دیدم امکان ویرایش ندارم.

3- دکمه تشکر از یک Post اگر باشد، تعداد زیادی از پست هایی که از یک نوشته تشکر میکنند کم میشود. باز هم در بسیاری از سایتهای گفتگو این امکان وجود دارد.

4- بعضی وقت ها برای کاربران طلایی ستاره شان را نمایش میدهد و گاهی نمایش نمیدهد. مشکل از کجاست.

5- امکان درختی کردن سوال ها و جواب ها وجود دارد یا خیر؟ مثلا تاپیکی زده شده و الان 5 صفحه است. من میخواهم به سومین post آن تاپیک در همان صفحه اول جواب بدهم مثلا بگویم جواب شما این اشکال را دارد. الان پاسخ من میرود ته صفحه پنجم آن تاپیک نمایش داده میشود و شاید تعداد زیادی از بیننده ها ارتباط بین نوشته من و نوشته سوم را پیدا نکنند.
یادمه زمانی که تدریس میکردم در دوره های اینترنت Forumهای گوگل را کار میکردیم و آنجا تاپیک هایی بود مثلا 50 صفحه ولی به راحتی میشد به هر کدام از postهای آن تاپیک پاسخ داد و همیشه با نگاه کردن به ساختار درختی سئوالها و جوابها میشد فهمید کدام نوشته جواب کدام نوشته است.
به بیان فنی تر Thread یا نخ داشتیم که هر Thread شامل یک سئوال و پاسخ های داده شده به آن سئوال و پاسخ های داده شده به هر یک از پاسخ ها و ... بود.
در ضمن این امکان فراهم بود که هم نوشته ها پشت هم دیده شوند (مثل الان نی نی سایت) و هم با یک کلیک ساده توسط بیننده روش نمایش عوض شده و درختی میشد و ارتباط همه سئوالها و جوابها دیده میشد.


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731
کاربر گرامی
با سلام

از لطف و توجه شما بسیار ممنونیم. سعی می کنیم امکاناتی را که اشاره کردید، تا جایی که از نظر فنی امکان داشته باشد (به هر حال ساختار برنامه نویسی این سایت با forum های دیگر یکسان نیست) و نیز مورد موافقت مدیریت محترم سایت باشد اضافه کنیم.
فقط در مورد ستاره طلایی که فرمودید، باید عرض کنیم شما پس از عضوشدن در نی نی سایت طلایی باشد یک بار از نی نی سایت فعلی خارج و دوباره وارد شوید تا در آنجا نیز بعنوان طلایی شناخته شوید. پستهایی که قبل از این خروج و ورود ارسال کرده باشید کماکان بدون ستاره و بقیه با ستاره خواهند بود.

مجددا از طرف مدیر سایت از شما و همه کاربران عزیز دیگر که با نظرات خود سعی در ارتقای کیفیت خدمات سایت دارند سپاسگزاری می کنم.
موفق باشید.
while (true){x = google(x) ? x : null; }
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687