2737
2739
راستش من علی الرغم وجود خانواده و پدر و مادر تحصیل کرده و بقولی متمدن کودک خجالتی و کم رویی بودم که نمیتونستم حقم را بگیرم و هنوز هم آثارش در من مونده هنوزم وقتی یکی ( مثلا جاری یا خواهر شوهرم ) حرف زوری میزنه میزنه بیشتر اوقات به قول معروف میریزم تو خودم و نمیتونم به موقع جواب طرف را بدم و بعد میگم کاش این و گفته بودم کاش اون و گفته بودم و خلاصه حرص میخورم زیاد .

بخاطر همین نمیخوام دخترم مثل من بشه ولی نمیدونم چطوری... الان هم که وقت مشاوره رفتن ندارم ... بنابراین از شما خواهش میکنم اگه راهکاری دارید بهم بگید یا یه+ کتاب خوب+ در این زمینه معرفی کنید که چطور بچه ها را از همین سن کم آموزش بدیم و تربیت کنیم که : .... با اعتماد به نفس پرورش پیدا کنند ... قدرت نه گفتن داشته باشند .... ضعیف نباشند ... حاضر جواب باشند ....

ممنون ....منتظر نظرات خوبتون هستم
عزیزم فقط سعی کن کودکت را مجبور به کاری نکنی. حتی در مورد غذا خوردن . مثلاً اگه دستش و بگیری و به زور بهش غذا بدی ضمن اونکه پرخاشگر می شه اعتماد به نفسش هم کم می شه. احساس می کنه کنترلی به محیط نداره. سعی کن محیط رو طوری برایش محیا کنی تا اونجا که دلش می خواد کنجکاوی کنه. به زور چیزی رو از دستش نگیر. این خیلی مهمه. کتابهای زیادی هم در این مورد هست. اگه بری کتابخونه و فروشگاهها حتماً چیزای خوبی در این زمینه پیدا می کنی.


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731
2738
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز