2733
2734
سلام مامانای مهربون

دختر من هفده ماهشه و یک ساله که مهد میره . حالا یه پرستار خوب و مطمئن پیدا کردم وپیش پرستار میذارمش . پرستارش قبلا مربی مهدش بوده و دخترم دوستش داره و توی خونه پرستار نگهداری میشه (یه خونه 50متری). حالا همش ناراحتم و فکر میکنم دخترم از اجتماع کوچکش دور شده و قصه میخوره .گرچه چیزی حس نمی کنم .فقط ارومتر شده اما نگرانم . به نظر شما کار خوبی کردم یا بدی ؟

اخه من از روز اول دنبال پرستار بودم و حالا پیدا کردم. دخترم خیلی بچه ها رو دوست داره و نمی دونم برای پیدا کردن این خلا چه باید بکنم ؟
خانومی. من از تجربه یکی از همکارام یک مقداری چشمم ترسیده. بدون اینکه قصد بی احترامی به اون خانم پرستار رو داشته باشم مطمئنی آدم قابل اعتمادی هست؟ ولی خوب یک مزایایی هم داره. یک مربی و معلم خوب میتونه در پرورش کودک نقش بسزایی داشته باشه. بدون هزینه کردن ایاب و ذهاب ، تغذیه های معمولا نامرغوب مهد کودک ، جلوگیری از بیماری های واگیر و البته دور شدن از یکسری بچه هایی که تربیت اونها باب میل ما پدر و مادرها نیست، به نظر راهکار خوبی میاد.
آب جایگزین ندارد آب را درست مصرف کنیم.....

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

عزیزم ما این دوران را گذروندیم نگران نباش
اگر پرستارت خوبه الان که هوا سرده و مریضی تو مهد زیادهه به نفعشه که خونه باشه تا بعد از عید هم خدا بزرگه
تازه 17 ماهشه و فرصت اجتماعی شدنم دارههه فقط باید یه کم مربی بیشتر باهاش بازی کنه
2731
ممنون مامانا. اما این پرستار به شرطی از مهد اومده که دخترمو تا پنج شش سالگی نگه داره .همه چیزش عالیه و فقط نبودن بچه اطراف دخترمه که میترسم منزوی بشه و غصه بخوره...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   mahsa_ch_82  |  8 ساعت پیش