2737
2734

اگر شما به دنبال ایجاد اتمسفری آرامش بخش در اتاق خوابتان هستید من استفاده از  رنگ های آبی ,  سبز , طوسی و بنفش کمرنگ را پیشنهاد میدهم .

اما اگر میخواهید حس دنج و راحتی را داشته باشید باید از  رنگ های گرم تر استفاده کنید در طیف ها مانندقهوه ای قرمز نارنجی و زرد

قهوه ای مایل به قرمز 

1.این رنگ به من حس راحتی میدهد .این  رنگ عمیق است و سیاه و به طرز قرمزی دارد درونش که باعث انتقال حس گرما میشود.این پس زمینه مناسبی برای  مسی است.چیزی که امروزه رو زیاد استفاده میشود.

قهوه ای مایل به قرمز به عنوان رنگ اصلی در اتاق  خوب است.یکی از دیوار یا سقفتان را این رنگ کنید و سپس از رنگ ها ی دیگر پالت  رنگ های نرم، روشن و خنثی استفاده کنید . اگر از نور های طبیعی در اتاق استفاده شود بیشتر میتوانید از عمیق بودن رنگ استفاده کنید و کمتر احساس بودن در غار بکنید.

زرد ملایم

رنگ های تیره تر باعث میشوند که مکان کوچیک تر به نظر بیاد و بنابراین شما احسساس راحتی میکنید اما با رنگ های شادتر هم حس امنیت و راحتی را میتوانید تجربه کنید.زردم ملایم رنگی گرم  است که ما را جذب خودش میکن بدون اینکحه حس راحتی به ما بدهد.در حقیقت روشنایی ،خورشید به شما حس باز بودن میدهد

اما گرم بودن رنگ باعث میشود که حس راحتی را تجربه کنبد.

در این اتاق حتی زرد روشن تر رنگ زمینه ی مناسبی را برای رنگ های گرم دیگر در فضا است و با وسایل چوبی موجود در اتاق هماهنگ است.این  قشنگ است که استفاده از رنگ های  پالت روشن  حس راحتی و گرما را در یک شب سرد زمستانی به ما  میدهد.

3قرمز تیره من گفتم دکور کردن اتاق با رنگ قرمز شرابی بسیار خوب است،مخصوصا در جاهایی که میخواهیدحس راحتی داشته باشد  و جذاب باشد و قرمز ی که به تیرگی مایل است باعث میشود اتاق خواب احساس صمیمت و راحتی بگیرد .

4طلایی ملایم.اگر روشضنایی خنثی حس راحتی به شما میدهد،از سفید دوری کنید و طلایی روشن را انتخاب کنید.ترکیب زرد و نارنجی حس گرما میدهند بدون اضافه کردن سیاهی.طلایی ملایم به خوبی با وسایل چوبی ست میشود.و چون این یک رنگ روشن است از آن به راحتی  میتوانیددر دیوار و سقف استفاده کنید و فضا را باز نشان میدهد.

من از ترکیب سفید و بنفش استفاده کردم برای دکوراسیونم

خداوند بي نهايت است و لامكان و بي زمان اما به قدر فهم تو كوچك مي شود و به قدر نياز تو فرود مي آيد و به قدر آرزوي تو گسترده مي شود و به قدر ايمان تو كارگشا مي شود...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687