2737
2739
عنوان

لباس عروس امریکایی

1478 بازدید | 12 پست
لباس عروسم رو از امریکا برام آوردن- 4 ساعت پوشیدم کاملا تمیز و نو هستش - 3800 پولش و دادم و 1 تومن میفروشم در صورت تمایل ایمیل بزنید عکس بزارم خیلی ساده و شیکه و یه تاج شیک و ساده هم داره که تاجش رو هم اکه بخواین 50 میفروشم .
لباسهای جدید زنانه و بچه گانه **ترک**

در این گالری لباس راحتی ، لباس خواب ، تاپ ، تونیک، سارافون ، جورا ب شلواری زنانه و بچه گانه و... برند های معروف و پرطرفدار Penti و TEKNUR و polat yildiz و Wanex اراِیه شده است.

http://www.iranshik.blogfa.com


******هزینه ارسال به عهده فروشنده می باشد.******
کلوب ما:
http://www.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=15711

iran2u@yahoo.com
09379173241
میشه عکسش رو برام ایمیل کنی؟
خداوندا!آرامشی عطا فرما تا بپذیرم آنچه را که نمیتوانم تغییر دهم و شهامتی عطا فرما تا تغییر دهم آنچه را میتوانم و دانشی که تفاوت این دو را بدانم.

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

مرزه جونم ببخشید امروز سی دی رو جا گذاشتم شنبه اول صبح برات ایمیل میکنم گلم. لباسش دلکته دنباله بلند داره سایزش قابل تنظیم هستش چون از کمر تا بالا بند میخوره و رو دنبالش گل رز از جنس لباس کار شده من 2 تا جشن عروسی گرفتم تو شهرستان و تهران یه لباس دیگه هم دوختم که 2300 برام تمام شده ولی سایزش فقط به 38 میخوره مدل سیندرلا هست بالا تنه جدا اونم اگه خواستی 500 میدم عکس اونم برات میزارم البته خیاطش آشنام بوده و مزد کار و ارزون گرفته-
2731
2740
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز