2733
2739
عنوان

تابستون چی بپوشم؟

31 بازدید | 0 پست

این روز ها که در حال رفتن به فصل گرما هستیم ، پوشیدن مانتو مناسب که هم خنک باشد هم از پوست بدن در برابر نور خورشید مراقبت کند برای بانوان از واجبات است.

گرمای زیاد باعث کاهش آب بدن، ایجاد حساسیت ، بیماری های پوستی، کاهش سطح تمرکز و کارایی فرد میشود. بنابراین میخواهیم بهترین نوع مانتو هارا برای پوشش در تابستان به شما معرفی کنیم تا از این مشکلات جلوگیری شود.

استفاده از مانتو های رنگ روشن کمک میکند تا نور خورشید را منعکس کند بنابراین کمتر گرما را جذب کرده و به بدنت منتقل می کند.برای مثال مانتو پانچ لبه ریش فروشگاه نیلی پلاس که هم رنگ روشن میباشد هم طراحی فوق العاده زیبا و تابستانی دارد.


در تابستان بدلیل گرمای زیاد هوا نیاز به جریان هوا بر روی بدن می باشد. سعی کنید از مانتو هایی که الیاف آنها پلاستیکی است و منافذ آن بسته است استفاده نکنید و از مانتو هایی با الیاف طبیعی و نرم استفاده کنید. مانتو آستین گت فروشگاه نیلی پلاس یک مانتو جذاب در رنگ بندی های شاد و جنس پارچه کرسپو نخ خنک می باشد و برای فصل تابستان فوق العاده می باشد.


از شلوار های جین جذب، مانتو های به شدت تنگ استفاده نکنید. در تابستان بدلیل چسبیدن مانتو و شلوار به بدن شما باعث ایجاد حساسیت پوستی می شود.

 

یکی از مناسب ترین نوع مانتو برای بانوان مانتو های یکسره می باشد. این مانتو ها بدلیل تنگ نبودن و آزاد بودن به ایجاد جریان هوا از گرما زدگی جلوگیری میکنند.مانتو بوگاتی بلند یک مانتو خنک و با رنگ های شاد در فروشگاه نیلی پلاس موجود می باشد.



با نیلی پلاس بهترین، با کیفیت ترین لباس هارا بپوشید و همیشه بدرخشید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ساعت ها همت

sand45 | 13 ثانیه پیش
2687