2733
2734
عنوان

دلم می خواد بزنگم پلیس

| مشاهده متن کامل بحث + 1095 بازدید | 73 پست

وقتی خواهرشوهرت اونجوری گفت باید جوابشو میدادی که‌مثلا شوهرتو بفرستی اینجا که چه غلطی کنه مثلا، اونموقع درجا زنگ میزنم پلیس بیاد شوهرتو جمع کنه بعدم میگفتی شوهر من مثل تو وبچت وحشی نیست که اینو اونو بزنه توهم برو گمشو با بچه تربیت کردنت کثاااافت. بعدم گوشیو روش قطع میکردی.   

با احمق ها بحث نمیکنم.حتی شما دوست عزیز.بعد از چند سال دوری مجبوری برگشتم به این سایت. یروز دوباره میرم

واییییییییییی😱

مدتـِ زیادی گذشتـ تا بفهممـ تنها کسـے که میتونـہ کاملم‌کنـہ خودمـ هستم؛ فقط خودم، خودمـ نقطه ی آغاز و پایانـ هر چیزی بودمـ..!🌱                 شکست وجود نداره، یا میبرے یا یاد میگیرے چطور ببرے!️.                                                      آقایون سایت نه درخواست دوستی بدید،نه بیاید به تاپیکم چون قهوه ای رنگتون میکنم نه لایکم کنید با تشکر.                        

من برای جای ترک های پوستی بعد از زایمانم از روغن آنتی استرچ مارک برند آنانه استفاده کردم که یک برند سوییسی بود.

 برای من واقعا مثل معجزه عمل کرد. حتما تو دوران بارداری قبل از ایجادترک ها یا تا وقتی که ترک ها هنوز قدیمی نشدن و قرمز هستن استفاده کنید که زود برطرف بشه. برای ترک های ایجاد شده با چاقی یا لاغری هم عالیه. لینکشو میزارم چون میدونم دغدغه خیلی از ماماناس

یا خدا این بچه کاملا مشخصه که مشکل روانی داره. همین ها هستن که فردا دست به هزار جور جرم و جنایت میزنن و چقدر هم خانواده احمقی داره 

فقط 11 هفته و 2 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
مامانِ مانی ❤️ و فندق‌ کوچولو♥️
2731

دایی همسر من هم بچه ی شری بود . حیوان و انسان از دستش آرامش نداشتن . سر گنجشک رو با دستش میکند . دم خر رو قیچی میکرد ...... یه وضعی .

الان که بزرگ شده و به پسر هم داره 

سه تا زن گرفت هیچکدوم نموندن

 راضی باش به رضای خدا 
وقتی خواهرشوهرت اونجوری گفت باید جوابشو میدادی که‌مثلا شوهرتو بفرستی اینجا که چه غلطی کنه مثلا، اونم ...

همینا رو شوهرم گفت که اگه بی پدر مادر بود باز تربیت ش از بچه تو بیشتر بود 

من چند بار گفتم فحش دادن که روانی نیست 

اگه نسبت به شما جبهه میگیرن به همسرت بگو که بهشون بگه


به این فکر کنین اگه در بهبود روان این بچه بتونین اثرگذار باشین کمک کردین تا جلوی شرور شدن آدمی که قابلیت هر نوع شرارتی در جامعه داره رو بگیرین.

و این عمل برای شما خیلی اجر و ثواب و برکات داره


میدونی اگر شنونده غیبت باشیم هفتاد برابر غیبت کننده گناه کردیم؟!! آره وحشتناکه!! دلیل بیشتر بودن گناه شنونده اینه که به غیبت کننده این جرات رو میده که بازم کارشو تکرار کنه. بیا از همین الان تلاش کنیم اجازه ندیم جایی که حضور داریم این گناه بزرگ اتفاق بیفته.  اولین قدم در برابر غیبت اینه که اصلا اجازه ندیم غیبت صورت بگیره، دوم اینکه اگر اتفاق افتاد ردّ غیبت کنیم،  یعنی از کسی که غیبتش شده دفاع کنیم. حدیث از پیامبر (ص) هست که گفتند کسی که بر برادر مسلمانش منت بگذارد و در برابر غیبتی که از او در مجلسی شنیده دفاع کند خداوند هزار در از شر و بدی را از او در دنیا و آخرت باز می گرداند و اگر دفاع نکند در حالی که قادر بر دفاع است هفتاد برابر گناه غیبت کننده بر او است. حالا سوال پیش میاد که چجوری دفاع کنیم؟ اگر از ویژگیهای ظاهری اون شخص غیبت شد که مثلا چهره ش فلانه ، بگیم اینا که عیب نیست ،عیب اینه که انسان از انسانیت به دور باشه یا گرفتار گناه باشه. اگه از خصوصیات اخلاقی اون شخص غیبت شد که مثلا حسوده یا خسیسه، اینجا سعی کنیم این ویژگی اون شخص رو توجیه کنیم و مثلا بگیم  اینطور نبوده و شاید منظورش این نبوده و صحبتایی مثل این رو بگیم و اگر اون خصیصه قابل توجیه نبود بگیم به هر حال هر آدمی گرفتار خطا میشه، کیه که خطا نداشته باشه ! یا این احتمال رو مطرح کنیم شاید به طور غیرعمد اون رفتار نادرست ازش سر زده. و اگر دفاع مقدور نبود بحث رو عوض کنیم و یا محل و مجلس غیبت رو ترک کنیم، و اگر ترک محل مقدور نبود باید به شکلی مثل بی اعتنایی یا تغییر رفتار نسبت به غیبت کننده نارضایتی خودمون رو نسبت به این عمل نشون بدیم. امام علی (ع) در این زمینه میفرمایند؛ پایینترین حد نهی از منکر و انکار عمل اهل گناه این است که با چهره ای در هم کشیده و ناراضی از عمل آنها با آنها برخورد کرد. و در آخر برای کسی که غیبتشو شنیدیم صلوات بفرستیم یا آیةالکرسی بخونیم یا واسش دعا و استغفار بگیم یا به نیابتش صدقه بدیم...اینجوری حداقل سعی خودمون رو کردیم قدم خیری برای اون شخص برداریم و در حد توان برای گناهی که ناخواسته درگیرش شدیم کاری رو به عنوان جبران انجام داده باشیم...

بذار یه مدت از این دعوا گذشت ب اورژانس اجتماعی زنگ بزن بیان ببرن.شاید جون ادمهایی ک در اینده قراره ب دستش کشته بشن نجات پیدا کنه.مداوای اون بچه ب سود خودتون هم هست حتما یه جوری ب اورژانس اجتماعی بگو.

کاش گاهی نگاهی بکنی مهدی زهرا(س)
باید بره روان شناس چرا پدرمادرا قبول نمیکنن فکر میکنندذاگر برن دکتر بچه دیوانه میشه  اگر نره د ...

من خودم دخترمو سر مدرسه رفتن بردم روانشناس قشنگ باهاش حرف زد 

یا خواهرم بچه شو سر پر یود برد 

اینا فکر می کنند روانشناس یعنی دیوانه هست طرف ولی این کارش با روانشناس حل نمیشه باید بستری شه

خیلی برای این بچه ناراحت شدم بچه ها معصومن و هیچ تقصیری ندارن این والدین هستن که شخصیت اونا رو شکل ...

واقعا یکسری اخلاق ها ربطی به تربیت نداره بخدا به ژنتیک اینا هم بستگی داره که شاید نشه درستش کرد

واقعا یکسری اخلاق ها ربطی به تربیت نداره بخدا به ژنتیک اینا هم بستگی داره که شاید نشه درستش کرد

خود خواهر شوهر من روانی ه یه بار نامزدی دعوا کرد با شوهرش خودکشی کرد یا اگه دعوا بشه خودشو می کشه داد میزنه نعره میزنه

واييي اسي اين چه جونوريه ديگه. اه حالم بد شد خواهرشوهرت رو بگو چه احمقيه.  باز خدارو شكر ش ...

نه بابا شوهر من گلابی ه ولی بعد دیدن خرگوش واقعا حالش بد شد دلش به درد اومد

خود خواهر شوهر من روانی ه یه بار نامزدی دعوا کرد با شوهرش خودکشی کرد یا اگه دعوا بشه خودشو می کشه دا ...

منم چند بچه خیلی فضول دیدم با بقیه بچه ها فرق داشته کار هاشون بعد که دقت میکنی میبینی پدر یا عموش هم همینطوری بوده

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687