2733
2739
عنوان

آنقدر غرورم شکست و ناراحتم که حد نداره😭

| مشاهده متن کامل بحث + 909 بازدید | 63 پست
مثلا ما چند شب پیش از در یه کافی شاپ شیک رد شدیم پدر و مادره تولد برای بچشون گرفته بودن برگشت به من ...

خوب راست میگه.ببین ما وضعمون خیلی خوبه.یه جاهایی که میشه با هزینه بهتری کار رو انجام داد،اون کار رو میکنیم.گرچه تولد تو کافی شاپ یعنی خودمون هم مهمونیم.

ولی تولد تو خونه یعنی سختی برا خودمون.

وبا این کارهای به ظاهر کوچیک میتونیم یه کارهای اساسی تر بکنیم

اون رو منظورم بود با اخم سلام داد اشتباه تایپی نوشتم

در ادامه گفتین اونم حواب نداد

خودتونم مقصرین

⁦مزاحم نشو👈👈👈☀️⁩!!!!⁦☀️⁩ جز استارتر کسی منو ریپلای نکنه....من مخاطبم فقط استارتره...⁦☀️⁩مزاحم نشید لطفا👉👉👉👉👉نی نی سایت فضای عجیبی است که در آن واژه   روشنفکری فحش حساب میشه !!!!!


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728

عزیزدل من حدود بیست ساله با مردی زندگی می کنم که اصلا نمیشه اسمش رو خسیس گذاشت، اما بهرحال ممکنه یه موقعی استرس داشته باشه، پولش کم باشه، حساب و کتاب ماه بعد و خرج ماشین و هزار تا گیر زندگی تو ذهنش باشه و تازه نه تنها شاغلم بلکه کارتم دست ایشون هست، اما یه موقعی میگن میشه بعد فلان آیتم رو بخریم؟ و همیشه با روی خوش و با عذرخواهی می پذیرم


و این رو هم میدونه که بشدت بشدت مراعات می کنم، خیلی به ندرت ممکنه بخوام یک ماده غذایی که میشه تو خونه با هزینه کم درست کرد رو از بیرون درخواست کنم و تا میشه تلاش می کنم هزینه ها رو پایین بیارم


همسرتون با توجه به تربیت مادر همسرتون، اصلا انسان بدی نیستند و واکنش شما یک مقداری تند بوده، جریان رو فراموش کنید، برید کنارش و تلاش کنید از این به بعد با سیاست و آرامش بیشتری رفتار بفرمایید. 

حتی اگر خسیس هم باشند که مطابق تعاریف شما نیستند، باز هم با سیاست، با گذشت و در گذر زمان میشه تغییرشون داد. با گریه و ناراحتی و گلایه چیزی حل نمیشه عزیز من

نیاز به زمان طولانی هست و سیاست زنانه و مهربانی زیاد دخترکم

زمانی رو که در این وب سایت صرف تعاملات اجتماعی می کنم، زکات دانش و تجربه ای هست که در طول سال ها جمع آوری کردم و امیدوارم برای دیگران مفید باشه.        امیدوار هستم و توکلم به خداوند هست که صحبت نسنجیده ای نکنم که باعث آزرده شدن کسی بشه و اگر خدای نکرده چنین حرفی زدم، بدونید که هدفمند و آگاهانه نبوده و من رو به بزرگواری خودتون ببخشید.           لطفا اگر کامنت من برای شما مفید هست، برای ظهور حضرت صاحب الامر (عج)، شادی روح مادرم و مشکل بزرگی که در محل کارم دارم یک صلوات مرحمت بفرمایید.
چشم عزیزم 

عزیز دل

می‌دونی شوهرت نمیتونه حرفش رو بزنه.میره قهر می‌کنه.واین بزرگترین اشتباهه.

چون ناراحته ولی می‌ترسه یه حرفی بزنه شما رو ناراحت کنه.

سعی کن بیشتر بفهمیش

2738
خوب راست میگه.ببین ما وضعمون خیلی خوبه.یه جاهایی که میشه با هزینه بهتری کار رو انجام داد،اون کار رو ...

بله درست میگی قبل از اینکه کامنت بزارید شاید جور دیگه فکر میکردم و الان که توضیح دادی دردم شما درست میگی من شاید یکم دیدگاهم بلند پروازانه هست نصبت به همه چی رو باید یکم این دیدگاهم  رو عوض کنم 

@مریمامیرجلالی    

من چقدر بخاطر شما توهین شنیدم

چقدر خودمو سرزنش کردم

نمیخواستم چیزی بهت بگم تا اینکه دوباره تاپیک جدیدتو دیدم

متاسفم برای خودم نه برای شما که به هر کسی اعتماد میکنم

🔴آقایون به من درخواست ندن،ریپلای نکنن و تو تاپیکام نیان🔴 🇪🇭ای کاش میتوانستم کودکان را در قلبم پنهان کنم تا زمانی که جنگ ها تمام شود😓کاربری چهارم من 😶 با شماره مادرشوهرم اومدم اینبار💔خطر شناسایی توسط خواهرشوهر😂تگم کن😐تگم نکردی از ما نیستی😂تو تاپیکای عکس و جنجالی و دعوا😁مرسی میشم🥲🫂❌️از خانه قدم به دنیای بیرون بگذارید در حالی که زنانگی تان پشت در جامانده است، تا انسانی در جمع حضور یافته باشد و اندیشه و گفتار و رفتار او مورد توجه و احترام قرار بگیرد نه جلوه‌های زیبای جسم و زنانگی‌اش.(امام موسی صدر)                
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ناز نازی

sebinor | 2 دقیقه پیش
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   رستا۷۰۹  |  3 ساعت پیش
توسط   عطرخدا  |  3 ساعت پیش