2737
2739

مهر ماهی ها عقیده دارند که شاد بودن دست خودشان است‌ و در نتیجه خیلی تلاش می‌ کنند که زندگی خوب و شادی را برای خود و اطرافیان شان بسازند. همیشه بهترین ها را خواستار هستند و به دنبال لذت و شادی حداکثری می روند و معمولاً کاری نمی کنند که به احساساتشان آسیب وارد شود.

آبان ماهی ها سلامت ذهنی بالایی دارند. از باور به شما دست نمی کشند و از این که به خودشان افتخار کنند نمی ترسند. به تصمیماتی که در زندگی گرفته اند شک و تردید ندارند و به خودشان ارزش می دهند. آبان ماهی ها به احساسات خود اهمیت زیادی می‌ دهند. اجازه نمی‌ دهند که کسی آن ها را به بازی بگیرد و همیشه جملات تاکیدی مثبت به خودشان می گویند.

آذر ماهی ها هرگز اجازه نمی دهند که بخواهند خودشان را با استاندارد دیگران هم جهت کنند. آن ها نمی‌ خواهند از دیگران تقلید کنند و همیشه دوست دارند که منحصر به فرد باشند. تنها چیزی که از لحاظ احساسی آن‌ ها را به هم می ریزد، این است که کسی بگوید شبیه دیگری هستی. در غیر این صورت از لحاظ احساسی قدرتمند هستند.

دی ماهی ها همیشه احساس هیجان و شادی دارند. معمولاً قبل از این که آلارم گوشی شان زنگ بخورد‌، از خواب بیدار می شوند زیرا برای روزی که در پیش دارند، انگیزه بالایی را احساس می کنند. قطعاً اگر هدفی داشته باشند، به آن می‌ رسند. زندگی برای آن ها هیجان انگیز است و هویت کاری را به تاخیر می‌ اندازند و اجازه نمی‌ دهند که کسی انگیزه آنها را از بین ببرد. از لحاظ احساسی هم قدرتمند هستند و احساسات قوی دارند.

بهمن ماهی ها باید خودشان تعیین کنند که اکنون باید چه کاری انجام دهند و هرگز از آن دست نمی کشند و فرقی ندارد هم که دیگران چه می گویند. در هر صورت کاری را می‌ کنند که دوست داشته باشند و عقیده دارند که این موضوع به هیچ کس ربطی ندارد. به عنوان مثال شاید دیگران به آن ها بگویند که شما برای درس خواندن سن تان بالا رفته اما اگر خودشان دوست داشته باشند، حتما این کار را انجام می دهند و در نتیجه احساسات خود را در اولویت قرار می دهند.

اسفند ماهی ها افراد مهربانی هستند و همیشه به اطرافیان خود فرصت می دهند. احساسات دیگران را خوب درک می کنند و خودشان را نیز در شرایط سخت کنترل می‌ کنند. به دنبال انتقام نیستند و بدی های دیگران را فراموش می کنند. معمولاً حرف های اطرافیان را به خودشان می گیرند. انرژی ذهنی و قلبی بالایی دارند، اهل بخشش و کار خیر هستند و در نتیجه می‌ توان گفت از لحاظ احساسی جزء قوی ترین ها دسته بندی می شوند.

لا حول ولا قوه الا بالله  

اسفند ..واقعا درسته 👌👌👌

خوشبحال مردها دلشان که بگیرد سیگار می‌کشند..هرزمانی هم که باشد بدون ترس ودلهره،به دل خیابان میزنند،حتی اگرشد وسایل دم دستشان رامیشکنند،اما ما زن ها چه؟؟؟نه خیابان برای دلتنگی هایمان امن است،نه سیگار با طبع لطیفمان سازگار...نه دل شکستن ظرف ها راداریم...مازن ها که دلمان میگیرد...زورمان به موهایمان میرسد...به ناخن هایمان میرسد...به بغضمان میرسد...ما زن ها درمواقع دلتنگی خیلی قوی که باشیم نهایت درگوشه ای مچاله می‌شویم وبی صدا می‌میریم..
ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!😥 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷



ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687