2737
2734

عرض سلام و آرزوی قبولی عبادات
همانطور که استحضار دارید برابر رای دیوان عدالت اداری و سایر مراجع ذیربط، اقدام آجا در ساخت پهنه D برابر پروانه ساخت و نقشه‌های کنونی کاملاً قانونی بوده و جوسازی مغرضانه رسانه‌‌ای و ادعاهای باغ گیاه شناسی در خصوص آسیب رساندن برج‌ها به باغ مزبور با استناد به برخی دلایل اثبات نشده غیرعلمی و بعضاً غیرمنطقی شکل گرفته و متأسفانه با انفعال رسانه‌‌ای بتاجا و عدم پاسخگویی به موقع به شبهات ایجاد شده، همین ادعاها مبنای دستور کار برخی اقدامات سلبی توسط مراجع ذیربط و توقف فعالیت پروژه گردیده است. لذا نظر اجماعی و درخواست مالکان واحدهای پروژه پهنه طبیعت پیرامون رخدادهای پیش آمده در خصوص پروژه مزبور در نخستین کارزار اعتراضی آنها به شرح موارد زیر به عرض می رسد:

۱- با توجه به اتمام فرآیند انتخاب واحدها و پرداخت ثمن معامله به فروشنده (بتاجا) و انتقال مالکیت واحدهای انتخاب شده به اعضای حقیقی (نظامی و غیر نظامی) وفق برگه‌های انتخاب واحد و دفترچه‌های صادر شده، از نظر حقوقی اکنون آجا (سامانه فرماندهی و بتاجا) هیچ‌گونه صلاحیت حقوقی برای گفتگو و مذاکره در خصوص تغییر محل احداث واحدهای فروخته شده در پهنه طبیعت را ندارند. بدیهی است در این مرحله هر گونه اقدام آنها در خصوص تغییر نقشه یا جابجایی محل احداث واحدهای فروخته شده موجب ایجاد مسئولیت حقوقی در مراجع قضایی خواهد شد.

۲- بتاجا اکنون صرفاً به عنوان پیمانکار پروژه قلمداد می‌گردد که طبق قرارداد منعقده موظف به اجرای تعهد طبق زمان معین است و گریزی از اجرای تعهد داده شده به مالکان حقیقی واحدهای انتخاب شده در پهنه D را ندارد.
۳- مالکان اصلی پروژه ضمن اعلان مخالفت صریح و شفاف با هر گونه پیشنهادی در خصوص جابه‌جایی محل احداث واحدهای انتخاب شده در پهنه D و تأکید بر تحویل واحدهای انتخاب شده در موعد مقرر طبق مفاد قرارداد منعقده، در صورت تداوم توقف اجرای پروژه، مراتب را از طریق رجوع به مقام قضایی علیه پیمانکار پیگیری خواهند نمود.

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!😥 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷



2731

-۴ بتاجا موظف به تداوم و تسریع در روند تحویل دفترچه های مالکیت مالکان می‌باشد و هرگونه توجیه در توقف و یا کاسته شدن از سرعت عمل این روند مورد پذیرش مالکان نیست. بدیهی است عدم تحویل اسناد مزبور به مثابه وجود طرحهای جایگزین از سوی بتاجا قلمداد شده که به هیچ وجه مورد پذیرش مالکان نخواهد بود.

۵- مالکان واحدهای پهنه D ضمن تأکید بر ضرورت اتحاد و همدلی و اجتناب از هر گونه تفرقه و نفاق در زمینه دفاع از دارایی و حقوق قانونی خود، در صورت عدم اجرای پروژه در محل قید شده در اسناد تحویلی به مالکان و زمان بندی اعلامی، بر عهد خود برای انجام اقدامات هماهنگ حقوقی (طرح شکواییه علیه پیمانکار از بابت نقض مفاد قرارداد و مسئولانی که اقدام به توافق با شهرداری و یا جهاد کشاورزی و.‌‌.. بابت مذاکره و یا جابه‌جایی محل احداث واحدهای فروخته شده) وفادار و پایدار خواهند ماند

۶- با توجه به شفاف و قانونی بودن ساز و کار و فرایند اخذ مجوزهای تغییر کاربری اراضی متعلق به ارتش جمهوری اسلامی ایران در چیتگر و مبتنی بودن این اقدام به تدابیر بالادستی و موافقت رسمی همه مراجع ذیربط (به ویژه شهرداری تهران، وزارت راه و شهرسازی و همچنین وزارت جهاد کشاورزی و...) با ساخت برجهای ۲۲گانه کنونی مورد نظر آجا در پهنه طبیعت و رد دعاوی باغ گیاه شناسی توسط مراجع قضایی، بتاجا مکلف است با به کارگیری یک تیم قوی حقوقی، فنی و زیست محیطی و رسانه‌ای نسبت به‌:
۱- پاسخگویی به شبهات و ادعاهای مطرح شده جهت اقناع افکار عمومی پیرامون قانونی بودن عملیات ساختمانی آجا در پهنه طبیعت؛
۲- انجام اقدام حقوقی لازم بر علیه شهرداری تهران در صورت هرگونه اصلاح پروانه ساخت صادره جهت انجام عملیات ساخت و ساز در پهنه طبیعت؛
۳- اثبات بی‌پایه بودن ادعاهای باغ گیاه شناسی و بی تأثیر بودن ساخت و ساز این پهنه بر باغ مزبور مطابق با پیوست فنی اقدام نماید.

-۷ با عنایت به نظرات صریح مالکان پهنه طبیعت به شرح مفاد بالا، انتظار است فرماندهی محترم کل ارتش ج.ا.ایران به عنوان فرمانده‌ای ولایتمدار و دلسوز، ضمن صدور تدابیر مقتضی برای جلوگیری از هرگونه اقدام غیر قانونی بنیاد تعاون آجا برای تغییر محل احداث واحدهای فروخته شده در پهنه طبیعت، به نحو مقتضی مقرر فرمایند شرکت مجری طرف قرارداد با بتاجا، نسبت به سرعت بخشیدن به ساخت پروژه پهنه طبیعت اقدامات مقتضی را به عمل آورده و سایر مراجع ذیربط نیز تمکین از قانون (به عنوان مبنایی‌ترین اصل حکمرانی در سطح ملی و مدیریت امور) و آرای قَضایی صادره را‌ مبنای فعالیت‌های خود در این زمینه قراردهند.
بی‌شک دعای خیر چندین هزار مالکی که با تحمل رنج و مشقت فراوان مادی و معنوی و بعد از سالیان طولانی انتظار برای به دست آوردن سرپناهی به غایت ناچیز، اغلب به صورت مشارکتی اقدام به پیش خرید سه دانگ و حتی کمتر از آن در پهنه طبیعت نموده اند پشتیبان شما و سایر مسئولین محترم ذیربط خواهد بود.

2738

مطمئنا یه کاری میکنن فقط شما که نیستید خیلی ازنظامی ها هم اسم نوشتند.ارتش حداقل به خاطر پرسنل خودش هم که شده یه کاری میکنه یاشاید درقبالش یه زمین بدن

زندگی درگذر است زیبایی ها را دریابیم.
مطمئنا یه کاری میکنن فقط شما که نیستید خیلی ازنظامی ها هم اسم نوشتند.ارتش حداقل به خاطر پرسنل خودش ه ...

الان ۵ سال شده اول پهنه ای بوده بعد پاس دادم به دی الانم میگن برید اچ  خودتون بسازید  آخه مگه میشه با کدوم پول بدبختمون کردن  پولارو کشیدن بالا  نه عید داشتیم نه خواب و خوراک  از استرس 

مطمئنا یه کاری میکنن فقط شما که نیستید خیلی ازنظامی ها هم اسم نوشتند.ارتش حداقل به خاطر پرسنل خودش ه ...

زمین چیکار کنیم  قرار بوده برج بسازن الان میگن برید آپارتمان بسازید مگه میشه آخه وسط اون همه برج میبریم آپارتمان بسازیم بعد اعضا باهم نمی‌سازند  هماهنگ نیستن پولمون رفت 

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

سایز سینه

mmmknhhc | 42 ثانیه پیش
2687