2733
2734
عنوان

برادرم تصمیم به ازدواج گرفته ولی...

17731 بازدید | 367 پست

دختری که انتخاب کرده 23سالشه و دیپلم داره. منشی یه پزشک. پدرش فوت شده و زمانی که زنده بوده دوباره ازدواج کرده بوده ینی این دختر خانوم چندتا خواهر ناتنی داره. و چندتا خواهر و یه برادر تنی. با بردارشم به دلایل نا معلومی قطع رابطه کردن به گفته خودش عروسشون اذیت  میکنه و نمیزاره که رفت و آمد داشته باشن.  

تهمت مثل ذغال است..اگر نسوزاند سیاه میکند😑


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731

مادر این دختر خانوم خیلی سالخورده هست و اصلا دخالتی تو مسئله ازدواجش نمیکنه و درواقع همه کاره خواهرهاش هستن!!از نظر مالی هم خیلی معمولی هستن. ینی از هیییییییییچ نظر خانواده هامون به هم نمیخورن. یه مدت با برادرم دوست بود و قراره عقدم گذاشته بودیم چون مجبور شدیم به خاطره برادرم کوتاه بیایم. وقتی ما یه بار رفتیم خواستگاری که به خانوادشون آشناتر بشیم این خانوم با برادرم سره جشن عقد حرفش شد چون برادرم گفت عقد مفصل بگیریم و عروسی رو بریم یه کشور خوب و بگردیم. ولی این خانوم گفتن هم عقد هم عروسی هم ماه عسل!!! سره این روزی که ما میخواستیم بریم رسما صحبت کنیم ایشون تلفنشو خاموش کرد! 

تهمت مثل ذغال است..اگر نسوزاند سیاه میکند😑
2740

خب غیر از تحصیلاتش که آدم فکر میکنه دلیلش تنبلی باشه یا بی مسئولتی مشکلی نداره ولی همونم با شغلی که داره تا حدی جبران کرده

خواهی که جهان در کف اقبال تو باشد --- خواهان کسی باش که خواهان تو باشد

و به برادرم گفت کلا کات میکنیم و اصلا دیگه جواب مارو نداد! رابطشون قطع شده بود. حالا دوباره اومده طرفه برادرم و میگه دوباره شروع کنیم. برادرمم واقعا دوسش داره. حالا ما مخالفیم و نمیدونیم باید چیکار کنیم

تهمت مثل ذغال است..اگر نسوزاند سیاه میکند😑
2706
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز

داغ ترین های تاپیک های 2 روز گذشته

دورهمی

markooo | 1 روز پیش
داغ ترین های تاپیک های امروز