2733
2734


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2742

سایت قلمچی پنجشنبه ها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ میتونی سوالت رو بپرسی و رتبه برتر ها جواب میدن در طول هفته هم توی صفحه ی پایه مختص به خودتون میتونید برید و سوال بپرسیدتا بقیه هم مقطعی های شما به سوال هاتون جواب بدن 

پرسان


 ما در برابر مشکلاتی که ممکن است به خاطر هاست ، بانکهای طرف قرارداد ، خدمات دهندگان ای اس پی اینترنت خرابی اینترنت و یا هرگونه شخص ثالث ، به وجود بیاید هیچگونه مسئولیتی نمیپذیریم.


 پرسان حق محدود کردن ،مزایا، قوانین ، پیشنهادات و تغییر قوانین عضویت را در هر لحظه بدون اطلاع قبلی داراست. مدیر و کارمندان پرسان هیچگونه مسئولیتی بابت کیفیت سوالها و یا خدمات تبلیغ شده در پلتفرم را ندارد اگرچه از نظر فنی سعی میشود تا بهترین بستر فراهم شود.


 اطلاعات،‌ نرم افزار،‌ محصولات و خدمات ارائه شده در سايت ما ممكن است شامل خطاهاي گرافيكي و يا برنامه نويسي باشد. قابل ذكر است بصورت دوره‌اي تغييراتي به اين اطلاعات اعمال خواهد شد. همچنين پلتفرم پرسان و يا توليد كنندگان آن محصول ممكن است به منظور توسعه برنامه آن را ويرايش نمايند.


 با استفاده از خدمات پلتفرم پرسان شما تایید کرده اید که شرایط و قوانین پلتفرم را پذیرفته اید.

2740
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز