2733
2739
عنوان

دعا و سحر و جادو و جنبل

215 بازدید | 28 پست

دوستای قشنگم سلام.

یه مدت خیلی زیادیه که توی سایت و جاهای مختلف میبینم که هنوز آدمای زیادی هستن که به دعا و سحر و جادو معتقدن...

امروز اومدم درباره این موضوع در چهارچوب احترام و ادب صحبت کنیم.

من قبلنا خیلی به این چیزا اعتقاد داشتم و فکر میکردم همه آدما دچار دعا و جادو میشن و هیچ کسی هم توان مقابله باهاش رو نداره اما الان میخوام بهتون بگم که مدت هاست که هیچ دعا نویس و جادوگرو دیگه نمیدونم هیچ کی نمیتونه روی من دعا بنویسه یعنی کلا گردن نمیگیرن که بنویسن و حتی اگر بنویسن هم روی من اثری نخواهد داشت.

حالا میپرسین چرا؟

اگه دوست داشتین براتون توضیح میدم.تایپ کرده آماده دارم.شماهم نظراتتونو بگین اینجا.


مُردَم اَندر حسرت فهم درست/این که میگویم به قَدر فهم توست...


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731

دعا و سحر و جادو تا یه سطحی از انرژی رو بالا میرن مثلا اگر در نظر بگیریم ما 10سطح انرژی داریم و سطح یک پایین ترین و سطح 10بالاترین حد انرژیه.


دعا مثلا نهایتا تا سطح 4یا5 میتونه بالابره و اثر بگذاره یعنی انرژی دعا بالاتر از این سطح تعریف نشده.


اما انسان تا سطح 10انرژی میتونه بالا بره.


مادامی که انسان در سطح 1تا5 انرژی باشه قطعا دعا و جادو روی اون تاثیر خواهد گذاشت اما حتی اگر یک پله از دعا بالاتر باشه دعا بر اون تاثیری نداره.


مثلا بیاین اینجوری در نظر بگیریم که شما پایین کوه دماوند ایستادین.اونجا یه رهگذر به شما میگه چقدر زیبایین شما صدای اون رو به وضوح میشنوین و از تاثیر کلامش خوشحال میشید و لبخند میزنید.


حالا شما به دامنه میانی کوه رسیدین و رهگذر دیگه ای از کوهپایه بهتون میگه چقدر زیبایین شما کلمات رو حدس میزنین ولی چون کاملا نشنیدین که چی گفته عمیقا خوشحال نمیشین از حرفش.


حالا شما رسیدین به قله کوه و از کوه پایه یه نفر صداتون میزنه شما حتی دیگه صداشو هم نمیشنوین که واکنشی نشون بدین چون سطحتون خیلی از اون بالاتره.


حالا فکر کنم بهتر متوجه منظورم شده باشین.

ادامه اش رو هم میذارم براتون....


مُردَم اَندر حسرت فهم درست/این که میگویم به قَدر فهم توست...


حالا بیایم سر بحث خودمون.


حالا شما در نظر بگیرین که میگین یکی واستون دعا نوشته و دعاشم خیلی قویه و هرکار میکنین نمیتونین اون رو از بین ببرین.(امروز تو تاپیک یه خانمی دیدم این موضوع رو)


دعا هرچه قدر هم قدرت داشته باشه نهایتش تا سطح پنجه که گفتم ولی انسان تا سطح 10میتونه بالا بره پس چطوری میتونه خیلی قوی و غیر قابل باطل شدن باشه؟

این نشون میده که اون دعا قوی نیست شما سطح انرژیت افت شدیدی پیدا کرده که باعث شده تااین حد از هم بپاشی

پس بااین اوصاف شما نیازی نیست دنبال باطل السحر و اینا باشین چون همشون تله پوله.چون موقتیه.چون اعتیاد آوره.به جاش کافیه روی خودتون کار کنین تا از کوه پایه برسین به نوک قله.چون تو قرآن هم گفته شده ساحران و جادو گران از ما نیستن پس وقتی شما برای باطل کردنش هم دنبال کسی غیر از خدا میری باور کن فرقی با ساحر و جادو گر نداری و هیچی عایدت نخواهد شد جز اینکه خودت رو هرروز به سطحی پایین تر میکشون و بیشتر به قضا دچار میشی.

مُردَم اَندر حسرت فهم درست/این که میگویم به قَدر فهم توست...
2740

لطفا تا جایی که میتونین به دوستاتونم بفرستین چون واقعا وقتی میبینم اینقدر همه درگیر چیزایی ان که هیچ ارزشی نداره  خیلی ناراحت میشم

مُردَم اَندر حسرت فهم درست/این که میگویم به قَدر فهم توست...
حالا بیایم سر بحث خودمون. حالا شما در نظر بگیرین که میگین یکی واستون دعا نوشته و دعاشم خیلی قو ...

یعنی میگی با نماز و قرآن و مثبت فکر کردن از بین میره؟

گاهی زندگی چاره اش فقط علی بن موسی الرضاست                    آقایون لطفا درخواست دوستی ندن
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687