2737
2739
سارا جان سلام مهد کودک شمس مربی سابق سپهر می گفت یکی از همکاراش از اونجا اومده و می گفته واقعا حکومت نظامیه و هر بچه ای تحمل اونهمه سخت گیری نداره و در ضمن می گفت از لحاظ تغذیه به بچه ها نمی رسند

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728
مامانای مهربون
هرکس درمورد هرکدوم از مهدهای زیر که توی محدوده ستارخان و شهرآرا هستن، اطلاعی داره به بقیه هم بگه:

پرتو
پیوند
سارگل
فرشته کوچولو
مونا
شبنم و مهتاب
مروارید
شمس
کاش میشد قلب ها آباد بود کینه و غم ها به دست باد بود
سارا جان سلام بهزیستی هفته ای سه روز برای همه مهد کودک ها شیر رو اجباری کرده مثل سوپ تو به همراه وعده ناهار. در ثانی حساسیت ها و سلیقه ها فرق میکنه من چند بار برای بازدید از مهد مراجعه کردم اما اصلا نزاشتند داخل مهد رو ببینم گفتند موقع ثبت نام . و می گند مادرها و مربی ها اصلا نباید همدیگه رو ببینند . خود مدیر مهد اینو به من گفت
2738
سلام دوستان
من هم دارم تو همین محدوده دنبال مهد خوب می گردم. چندتاشون رو هم رفتم و دیدم. نظرم رو برای شما هم می گم.
- سارگل فقط دک و پز داره. 2 هفته پیش ساعت 9 صبح رفتم کلاس بچه های زیر 2-3 سال دیدم 15-16 تا بچه رو با یک مربی خیلی جوان و یک کمک کردن تو یک کلاس بدون برنامه همه هاج و واج من رو نگاه می کردن و یه بچه هم که تازه اومده بود داشتگریه می کرد رو کسی تحویل نمی گرفت.
- پرتو از کارمنهای بانک کشاورزی شنیدم که به درد نمی خوره.
پیوند 1 ساعت 9 صبح رفتم. بچه های بزرگ تر را می بردند استخر من با اصرار رفتم بالا دیدم 2 تا بچه تنها (2-3 ساله) انگشت به دهن و بلاتکلیف هستند. هیچ کس هم بالاسرشون نبود. ضمناً چند قدم اون طرف تر راه پله بود که حفاظ هم نداشت.
- گل های شادی هم خوبه مهد 3 ستاره است. توی فروزان فر (گیشا). بچه ها همه شاد و سرحال اند. ساعت 9 همه مشغول بازی تو محوطه بودن. فقط بچه های 2 تا 3سال و نیم تو یک کلاس بودن. که زیاد به نظرم جالب نیومد. مهدشون کوچیکه کلاس زیاد ندارن.
- باغ ستاره ها خیلی به نظر تمیز می آمد . بچه ها هم تو کلاس با مربی مشغول انجام کاردستی بودن. برنامه هاشون هم از همه تکمیل تر بود. ورزش- نمایش خلاق - موسیقی . به نظرم خوب اومد.
- فرشته کوچولو و مونا رو می خوام برم ببینم اگه شما هم اطلاعاتی ازش دارید بگید ما هم استفاده کنیم.
سلام دوستان
دخترمن 3سالشه و من دنبال یک مهد خوب میگردم براش. البته مهد شایان رو دیدم و ظاهرا بدم نیومده ولی خوبمثل بقیه مادرها نگرانم. اگر مهدخوب این منطقه آریاشهر و ستارخان می شناسید بگید لطفا..
در مورد مهد عاطفه به سپهربگم که من دخترم رو 2 ماه اونجا گذاشتم و اصلا راضی نبودم... خیلی بی توجه بودن و توش قدیمی بود. دخترم همه با گریه می رفت.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز