2737
2739
عنوان

چند در صد میتونیم به سایتهای همسریابی اعتماد کنیم؟؟؟

| مشاهده متن کامل بحث + 1251 بازدید | 26 پست


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

واقعا من هم معتقدم فقط نباید به اطلاعات نوشته شده تو سایت اکتفا کرد، دختر تحصیل کرده با این سن و سال وقتی تو جامعه هم حضور فعال داشته باشه دیگه کسی نمی تونه بپیچونش، با دوبار حرف زدن میفهمه طرف چکاره هست و مقصودش چیه
2742
من میگم نهایتش اینه که اگه طرف خوب نبود و یا شیله پیله داشت تو کارش خیلی شیک کات کنی! تو این دوره زمونه کسی کنه نمیشه مثل قبلنا- اگه نخوای میگی نه و به مورد بعدی فکر میکنی! در هر ازدواجیم درصدی ریسک وجود داره همیشه! چون تا نری زیر یه سقف بدیا و خوبیاشو صد در صد نمیبینی!
از من گذشت و من هم از او بگذرم ولی/با چون منی به غیر محبت روا نبود- دلمو بدجور شکست خدایا دلشو بشکن!
یک درصد هم قابل اعتماد نیستن!!!!!!!! خواهشن ب اگه خواهرتون دوست دارین به فکر خوشبختیش هستین هرگز این توصیه رو بهش نکنید بره تو این سایتهای مزخرف که پر هستن از مردای فاسد و مشکل دار! من یه مدت بودم میدونم چه محیط کثیفیه! فقط ادم اعتماد به نفسش رو از دست میده! کسی اونجا دنبال ازدواج نیست فقط ازت رابطه و صیغه دوستی میخوان 99درصد اقایون فقط به مقاصد نادرست میان تو این سایتها و درمقابل 80 درصد خانمها به قصد ازدواج حالا شما خودت حدس بزن چه اتفاقی خواهد افتاد! این سایتها اصلا محیط سالمی برای یه دختر مجرد نیست!
آدمی درآغوش خدا غمی نداشت پیش خدا حسرت هیچ بیش و کمی نداشت دل از خدا برید و در زمین نشست صدبار عاشق شد و دلش شکست. به هر طرف نگاه کرد راهش بسته بود یادش آمد یک روز دل خدا را شکسته بود.
اسرا جان من نه میتونم صد درصد حرف شمارو تایید کنم نه رد کنم!چون خودم به شخصه تجربه نکردم اما هم تو دوستام دیدم هم تو همین سایت یه تاپیک در مورد ازدواجای اینترنتی خوندم که خیلیا اینطور آشنا شدند و سالها با عشق زندگی کردن! اما چیزی که من قبول دارم اینه که آشنایی از هر طریقی ممکنه اتفاق بیفته و این زیرکی و تیزی یه دختره که چه تو اجتماع چه فضای مجازی اجازه ی سوءاستفاده از حتی احساسشو به کسی نده! هرچیزی در چارچوب خاص خودش جلو بره و از حاشیه به دور باشه حتما" بی نتیجه نخواهد ماند! بیاید عینک بدبینیو در بیاریم فرصتهای بیشتری به خودمون بدیم اما با درایت و کیاست نه کورکورانه
از من گذشت و من هم از او بگذرم ولی/با چون منی به غیر محبت روا نبود- دلمو بدجور شکست خدایا دلشو بشکن!
2740
شیده جان سایتهای همسر یابی با محیطهای دیگه فرق داره این سایتها شده منبع تجمع مردهای فاسد و سواستفاده گر! منم دوستم از طریق نت با همسرش اشنا شد ولی نه سایتهای همسر یابی اکثر خانمهایی هم که از این طریق ازداج کردن تو سایتهای همسر یابی نبودن بلکه تو محیطهای دیگه بودن. ولی هم خودم بودم یه مدت هم یکی از دوستام نزدیک یه سال تو چند سایت همسر یابی بود حتی یه مورد سالم براش پیدا نشد همه ادمهای مشکل داری بودن اخرش هم اومد بیرون انصراف داد.
آدمی درآغوش خدا غمی نداشت پیش خدا حسرت هیچ بیش و کمی نداشت دل از خدا برید و در زمین نشست صدبار عاشق شد و دلش شکست. به هر طرف نگاه کرد راهش بسته بود یادش آمد یک روز دل خدا را شکسته بود.
شیده
پست ها: 160
عضویت: 16/4/1393
1393/5/25 4:22 ب.ظ

آشنایی از هر طریقی ممکنه اتفاق بیفته و این زیرکی و تیزی یه دختره که چه تو اجتماع چه فضای مجازی اجازه ی سوءاستفاده از حتی احساسشو به کسی نده!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687