2737
2734
وقتى بچه دار میشین، باید بدونین که بچه مثل یک گل در گلدونه و باید دائم مواضبش باشین. از اول خلقت تا الان، وظیفه ى مرد این بوده که از زن و فرزندانش مراقبت کنه و در هیچ فرهنگى، زن مسئول خرج خونه نبوده، ولى متاسفانه این جنبشهاى فمینیستى و حقوق مساوى براى زن و مرد، تمام بنیان خانواده ها رو به هم ریخته. الان دیگه طورى شده که اگر زن کار نکنه، انگار غیر عادیه و مردها هم پر رو شدن و از زنشون توقع کار و درآمد دارن. من مرد دیدم که به جاى کار کردن، میشینه خونه و گیم کامپیوترى بازى میکنه! غیرت مردها هم از بین رفته! تا حالا کى دایه مهربانتر از مادر دیده!؟ معلومه که غریبه ها چطور با بچه رفتار میکنن. حتى آدم بچش رو دست مادر و خواهر خودش هم نمیتونه بسپره چه برسه به غریبه! هر چقدر هم که درآمد داشته باشین، ارزشش رو داره که بچتون کوچکترین آسیبى ببینه!؟ برادر منم وقتى ٢-٣ سالش بود، گذاشته بودیم مهد، هر روز میوه براش میذاشتیم، همیشه میگفت برام سیب نذارین، من سیب دوست ندارم! مامانم بهش گفت که میوه هاى دیگه هم که برات میذاریم، اونا رو بخور! گفت که بقیه ى میوه هاش رو مربیش میخوره و چون مربیش سیب دوست نداره، بچه ها فقط سیب میخورن!!!
خب عزیزم میدونم ، چون میدونم بالاخره آدماى خوب و مهربون و مسئولیت پذیز هم تو دنیا وجود داره ... اگه قرار باشه همه ى آدما مثل اون خانم بد باشن که دیگه هیچ 😳 این همه مهد خوب ... 👌😚 نگران نباش عزیزم 😘😰
هیچ وقت به خودت مغرور نشو ... برگ ها همیشه وقتى میریزند که فکر میکنند طلا شده اند !


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

حالا اینا قابل گذشته ولى آزارهاى جنسى رو که اگر براتون بگم، دیگه بچتون رو دست غریبه نمیدین. یک مربیه زن، بچه هاى پسر رو با دهانش س... میزده و خود ارضایى میکرده، که وقتى یکى از پسرهاى ٤ ساله کارش به خونریزى میکشه، پدر و مادرش متوجه میشن! یک مربیه مرد، که مسئول بچه هاى شیرخواره بوده، به جاى شیشه ى شیر، آلتش رو میذاشته دهن نوزادا و بچه ها طبق غریزه، مک میزدن و منى اون مرد رو به جاى شیر میخوردن، اونم با مسمومیت نوزادا و شستشوى معده ى نوزادا ، دستش رو شد. دیگه تجاوزها و بازى با ... بچه ها هم هست. من که اگر بچه دار بشم، بچم رو از جلوى چشمم دور نمیکنم، یا حداقل اگر مهد بذارم، روزى چند بار سرزده میرم اونجا ببینم چه غلطى میکنن و هر روز بچم رو از بالا تا پایین معاینه میکنم که مورد آزار قرار نگرفته باشه. پرستارهاى خونگى هم که از همون روز اول شروع میکنن به جلب توجه مردهاى خونه و به راحتى هم زندگیهاى مردم رو از هم مىپاشن، من چندین مورد دیدم که پرستار بچه، بعد از یکى دو هفته، تبدیل به معشوقه ى مرد خونه شده، مخصوصا که زنها بعد از زایمان تا حدود زیادى نمیتونن به وظایف زناشوییشون عمل کنن و پرستار به راحتى این کار رو انجام میده. از هر چى مهد و پرستار بچه حالم به هم میخوره و واقعا نمیدونم مردم چطور به غریبه ها اعتماد میکنن! شاید استثناهایى وجود داشته باشن ولى واقعا همون "استثنا" هستن.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز