2737
2739
عنوان

منو همسرم می خوایم یه هاپو تریر بخریم بیاین راهنماییم کنین لطفا

| مشاهده متن کامل بحث + 2841 بازدید | 155 پست
خیلی جالبه یکی رو میشناسم هر وقت می بینمش از نجس بودن سگ و اینکه مریضی میاره میگه بدم همش میگه تو نماز روزت قبول نیست ولی مشروب خوردن تو خونشون یکار عادی واسه همست .بیشتر کسایی که به این حیون بیچاره گیر میدن هیچ کدوم از کارهای بدی که تو قرآن مستقیم نوشته حرامه رو بد نمیدون.طرف مداحه عرق میخوره بد میگه سگ نجسته!!
خدایا کمکمون کن مامان و بابای خوبی باشیم نه فقط مامان وبابای خالی...

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728
اونایی که میگن سگ نجسه و به اصطلاح کارهای دینیشون خیلی تکمیل و درست انجام میدن یه کم عقلتون رو به کار بندازید،(زیاد نه فقط یه کم) اگر نجسه چرا آفریده شده ؟! وقتی با سگ زندگی نکردید نمیفهمید که چه فرشته هایی هستن! پس توهین نکنید و نجس رو به این فرشته های دوست داشتنی و با محبت نسبت ندید .
در سرزمین من هر چه را نمیفهمند مسخره میکنند.
دوست عزیز سگ مراقبت میخواد محبت میخواد گردش میخواد حوصله میخواد اگه همه اینها رو میتونی در اختیارش بزاری سگ بگیر و از زندگی کردن در کنارش ((لذت)) ببر. اگر نه، پس نگیر چون بعدش ممکنه واگذارش کنی و با این کارت گناه بزرگی در حقش میکنی هاپوها برعکس ما زود دل میبندن و این دلبستگیشون انقدر عمیقه که ممکنه با واگذاری یا فروشش به شدت افسرده بشن و آسیب ببینن.
در سرزمین من هر چه را نمیفهمند مسخره میکنند.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   mahsa_ch_82  |  10 ساعت پیش