2737
2739
عنوان

یه سری اطلاعات در مورد دبی میخوام

| مشاهده متن کامل بحث + 2124 بازدید | 19 پست
هوا جون اگه با حجاب هستی یکی دوتا تونیک و شلوار خنک ببر فقــط اصلا چیز زیادی با خودت نبـــر..اونجا میتونی همه چی بخــری..من از اونجا حتی مانتو هم خریدم..کلا از مکس خیلی خرید کردم هم قیمت نیو کالکشنش خوب بود هم حراجش..

اگه نی نی داری حتما حتما حتما حتما حتما کالسکه ش رو هم ببر..من با برادرم اینا رفتم و اونا دخترشون 6 ساله بود براش کالسکه آوردن..چون از صبح میری خرید بچه خسته میشه میتونه تو کالسکه بخوابه به عنوان چرخ دستی هم میتونی ازش استفاده کنی..اصلا هم مثه ایران نیست همه چپ چپ نگاه کنن که بچه 6 ساله چرا تو کالسکه ست!!!!!

دوبی مال اگه شب بری میتونی رقص فواره هاش رو نگاه کنی که واقعا قشنگه..

تورهایی هم پیشنهاد میدن به نـظرم حتما تور شهر رو برو همون روز اول..این سری ما رفتیم قیمتش خیلی زیاد بود اما چون بار اولت هست میری به نظرم می ارزه که بری..من صحرا اصلا دوس ندارم چون محیظش به نظرم خیلی خانوادگی نیست و ماشین سواریش که هیجان داره فقط 10 دقیقه ست..وایلد وادی هم خوبه اگه بتونی بری البته به نظرم تو این گرما مزه نمیده..
صبــــر،اوج احتــرام به حکمـت خـداست!
ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!😥 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷



2742
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687