سلام وقتتون بخیر

من متاسفانه قبلا ازدواج ناموفق داشتم که تو عقد بکارتمو از دست دادم جدا شدیم بنا به دلایلی.

بعد چند وقت با همسر فعلیم آشنا شدم درخواست ازدواج دادنو منم شرایطمو توضیح دادم براشون ایشونم گفتن اصلا براشون اهمیتی نداره تا الان که ۴ سال از آشنایمون میگذره یک سال از عقدمون اصلا صحبتی راجع بهش نکردن

ولی چون ایشون مجرد بود ازدواج اولشون دلم میخواد این تجربه رو داشته باشن و اینکه خودمم خیلی دوست دارم این حسو باهاشون تجربه کنم متاسفانه دفعه قبل بخاطر سن کمی که داشتم متوجه هیچی نبودم این اتفاق افتاد.

یک بار به همسرم پیشنهاد دادم برای ترمیمم که گفتن من مشکلی ندارم این همه درد و زخم تحمل کنی که یه شب میخوام خودم دوباره تمومش کنم گفتن نیازی نیست.

ولی من دلم هیچ جوره راضی نمیشه دلم میخواد ترمیمم کنم که این حسو تو زندگیش متوجه بشه فکر نکنه که چجوره بعدا باعث خیلی اتفاقا بشه هر چند ازش مطمئنم ولی دیدم تو بعضی از خانما که همسرشون بعد چند سال گفتن حسرت اون شب مونده به دلشون....

اینم بگم تو این یه سال رابطه کامل داشتم ولی چون شهر دیگست همسرم فاصله که بیاد پیشم طولانی زیاد نبود رابطمون....

میخواستم ازتون بپرسم با این شرایط به نظرتون دوباره بهشون پیشنهاد بدم و اینکه بگم که خودم علاقه دارم به حس باهاش ممنون میشم جوابگو باشید.

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۱ جنسیت زن شغل خانه دار
پاسخ مشاور

مشاور خانواده و زوج درمانی

سلام وقت بخیر
وقتی همسرتان  موضوع برایش قابل هضم و حل شده است شما نیز بپذیرید و حساسیت بخرج ندهید ...توافقات و موضوعات مهم تری در زندگی هست ..لذا سعی کنید بر روی آنها تمرکز کنید مثلا عشق ورزی و محبت و خوش خلقی و شور و نشاط.....مردها زن خوش اخلاق و خنده رو و مهربان از هر چیزی برایشان مهم تر است.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha