2753

مشکل با خانواده همسر

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 54 بازدید

سلام. من تمام پاسخ های شبیه به مشکل خودم رو که شما مشاورین عزیز جواب دادین رو خوندم. نمیخوام زیاد وارد جزئیات مشکلاتم با خانواده همسرم بشم فقط در این حد بگم که خیلی از دستشون ناراحتم جوری که هر بار می بینیمشون حالم بد میشه و تأثیر بدی روی روابطم با همسرم می‌ذاره. البته چیزی که باعث شده خانواده همسر انقدر مهم باشه برای شخص خود من خود همسرم هستن که همیشه با بها دادن بیش از اندازه به خانواده راه رو برای اذیتهای ایشون باز کردن و هرگز پشتیبان من نبودن.به نظر من برای یک زن مهمترین چیز از طرف مرد حمایتگر و تکیه گاه بودن اون مرده.حالا که شوهر من همچین خصیصه ای در وجودش نیست به نظر شما تکلیف من چیست؟ واقعیتش من خودم رو یه مهره بی ارزش بین همسرم و خانواده اش میبینم و یا نفر سوم رابطه حتی به عنوان مادر بچم که ۶ ماهه هست بهم ارزش داده نمیشه؟آیا واقعا ادامه این زندگی با این شرایط ارزش داره ؟

اطلاعات تکمیلی

جنسیت زن وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده


سلام عزیزم،  در مورد سوال شما موضوعات مهمی وجود دارد که به شخص شما مربوط می شود زیرا ما در مورد همسر شما نمیتوانیم تغییراتی مستقیما ایجاد کنیم .

 موضوعاتی مانند  باور ارزشمندی، رفتار مسئولانه به نحوی که با  بیشترین حد از رسیدن به خواسته ها منجر شود و….

 من پیشنهاد می کنم به یک روانشناس یا مربی توسعه فردی  حاذق مراجعه کنید تا با کمک ایشان در مورد نقش شما و میزان قدرت و تاثیرگذاری که در زندگی تان دارید کار کنند.

هرگز فکر نکنید زندگی یک مجموعه طبق اصول خواهد بود یا همسر ما همان گونه که ما فکر میکنیم فکر می کند با هر فردی که ازدواج کنید تعارض هایی بین شما وجود دارد تغییر دادن یار  به نظر مشکل گشا و آسان است در حالیکه رابطه شما سرمایه بزرگی است که اگر روی خودتان کار نکنید بازهم رابطه ای از همین جنس خواهید آفرید. 

 در این نقطه مراجعه شما به صورت فردی می تواند نقطه شروعی باشد  و در نهایت هر دو با هم می توانید از آموزشهای مهارت های ارتباطی  و سواد عاطفی استفاده کنید طرح رضایتمندی بیشتری را در زندگی خود خلق کنید.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha