2754

با سلام. چندین مدته همسرم با یک خانوم مطلقه در ارتباطه به گفته خودش عاشقشه و خانومه گفته زنت و باید طلاق بدی تا من باهات ازدواج کنم شوهرم سخت عاشق اون شده و با من حتی حرف نمیزنه رابطه جنسی نداره برام وقت نمیذاره و کاملا بهم بی توجه هست حتی میگم رابطه میخوام میگه نه و دوست داره من طلاق بگیرم تا با اون ازدواج کنه هر چی باهاش صحبت میکنم دعوا و داد و بیداد میکنم فایده نداره میخوام بدونم چیکار باید بکنم تا زندگیم از هم نپاشه من دوستش دارم خیلی حالم بده و عصبی و ناراحتم؟

اطلاعات تکمیلی

سن 33 جنسیت زن شغل کارمند وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام همراه عزيز ✋🏻

ممنون از اينكه مارا انتخاب كرديد

دوست عزيز تلاش شما برای حفظ زندگيتان واقعا قابل ستايش است.

هيچ اتفاقی ناگهانی و يک دفعه ايی بوجود نمی آيد .خانه ايی كه موريانه زده و يک دفعه از هم ميپاشد ماهها و شايد سالها از درون در حال پوسيدن بوده . هيچ وقت مردی  كاملا ناگهانی اين صحبت را نميكند كه من تو را نميخواهم ،خودتان بهتر از هر كسی ميدانيد اين تصميم کی گرفته شده و علتش چيست ؟؟ شما را كاملا درک ميكنم ،اوضاع روحی آشفته شما را ميفهمم.فكر كنيد با خودتان كه دقيقا چه ميخواهيد؟ و پاسخ سوالات را با خود مرور كنيد. ويژگيهای مثبت و منفی همسرتان و خودتان را بنويسيد ؟به چه علت همسرتان را دوست داريد ؟به چه علت ميخواهيد ادامه بدهيد؟واقعا از اينكه ميخواهيد دوباره با همسرتان باشيد چيست ؟عاشق همسرتان هستيد؟آيا بعد از برگشت به زندگی اين اتفاقات را فراموش ميكنيد و به روی همسرتان نمی آوريد؟ مثل قبل دوباره به زندگيتان ادامه ميدهيد؟؟اين مسائل در روابط شما تاثيری ندارد؟؟مرز بين احساسات و منطق تان را پررنگ تر كنيد. برای هر اقدام صحيحی بايد احساسات تان را كنترل كنيد.

عزت نفس يک نياز اوليه برای ما انسانهاست انديشه ،چون فكر كردن لازمه زندگی موفق است . اين انديشه و فكر به ما امكان ميدهد كه قدرت تصميم گيری هر انسان 

 بستگی به عزت نفس او دارد .به خودتان احترام بگذاريد يعنی اينكه به خودتان حق بدهيد كه زندگی كنيد و شاد باشيد .احترام گذاشتن به واقعيت ها ،شناخت نيازها ،خواسته ها و پذيرش امكانات و واقعيت های موجود زندگی هر فرد است .زندگی آگاهانه داشته باشيد يعنی در برابر حقايق احساس مسئوليت كنيد.نااميدی و دلسردی ،ترس از روبرو شدن با واقعيت ها درست نقطه مقابل زندگی آگاهانه هستند .قدر خودتان را بيشتر بدانيد. خودتان را به تنهايی تصور كنيد كه بسيار ارزشمند هستيد بيشتر خودتان را دوست داشته باشيد.برای خودتان وقت بگذاريد،با رفتارهايتان اجازه ندهيد كسی به شما توهين كند .به خواسته های شخصی تان بها بدهيد و برای رسيدن تا آنها و اهداف فردی تان تلاش كنيد.به معنای واقعی زندگی كنيد.سعی كنيد از امروز به خودتان بيشتر اهميت بدهيد ،شما در قبال خودتان مسئول هستيد.از روح و جسم خود بيشتر مراقبت كنيد.تصميم تان را بگيريد.هزينه تصميمات خودتان را در نظر بگيريد .آينده و اتفاقات و...

هر كدام از تصميمات خودتان را بنويسيد و يه راه كه به نظر خودتان بهتر از اون يكی هست را انتخاب كنيد !اين به خودتان و زندگی تان بستگی دارد كه كدام را انتخاب ميكنيد.

فاطع باشيد و ثبات داشته باشيد .يک تصميم محكم و قاطع با در نظر گرفتن تمام عواقب و سختی ها بگيريد و اقدام كنيد.به ترس هايتان غلبه كنيد و اينكه نكنه اين بشه و اينكه اينجوری بشه و...تصميم نگيريد .واقعيات و عواقبی كه واقعا اتفاق خواهد افتاد را در نظر بگيريد و تصميم قاطعانه بگيريد.حتما در اين مسير از يک مشاور برای تصميم درست و آموزش مهارتهای ارتباطی و زناشويی كمک بگيريد.

                 شاد و موفق باشيد🌷🙏🏻

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha