2754

سلام وقت بخیر 25 سالمه و 7 ماه خونه پدرم هستم به دلیل 3بار خیانت همسرم که خودش هم انکار می‌کنه و مریضی که ازش گرفتم چون رابطه متعددی داشته دست به زن اعتیاد و خیلی چیزای دیگه تصمیم به طلاق گرفتم میخواستم برگردم خانوادم اجاره ندادن از خوبیای همسرم بخوام بگم خیلی بهم توجه و محبت میکرد ولی برای رابطه جنسی بیشتر من باید پیش قدم میشدم و اینکه اصلا خسیس هم نبود و اتفاقی برام میوفتاد خیلی مراقبم بود تو این 7 ماه که خونه پدرم هستم نه پولی بهم داده به عنوان نفقه نه چیزی فقط بارها گریه کرد و گفت برگرد و قسط های وسایلی که خونه اونه من دارم میدم و االان نه روحیه سرکار رفتن دارم چون از 18 سالگی شاغل بودم نه روحیه باشگاه رفتن دارم وقتی آخرین بار بهم خیانت کرد نه سمتم میومد برای رابطه نه خونه میومد  مواد مخدری که مصرف می‌کرد کمیکال بود قبلا گل میکشید رابطه متعددش باعث شد من ازش hpv نوع 16 بگیرم که تبدیل شده به سرطان و باید دهانه رحمم عمل کنن تو این چند ماه از استرس و حال بد تنبلی تخمدان هم گرفتم با این حالم نمی‌دونم باید چیکار کنم کمکم کنید 

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۵ جنسیت زن شغل قبلاً شاغل بودم ولی ۹ ماه خاندار هستم وضعیت تاهل درحال جدایی
پاسخ مشاور

مشاوره خانواده

سلام. وقت بخیر

با توجه به مجموعه توضیحاتی که داده اید به نظر می رسد این رابطه علی رغم برخی نکات مثبتی که داشته، زمینه ساز آسیب های بسیاری در شما  شده است.

تجربه بیماری های جدی مانند سرطان بسیار دشوار و پراسترس است و مهم ترین کار این است که تلاش کنید روحیه خود را حفظ کنید. خود روند رفت و آمد مستمر به مراکز درمانی و پیگیری روندهای درمانی کاری دشوار و خسته کننده است. تلاش کنید از روابط حمایتی مثبت خود ( مانند اعضای خانواده و دوستان) کمک بگیرید تا در این دوران کنار شما باشند.

توصیه می شود در گام اول در خصوص تداوم ازدواجتان تصمیم قطعی بگیرید، تردید و احساس بلاتکلیفی به احساس درماندگی منجر شده و اضطراب شما را هم بالا می برد. پس از تصمیم گیری برای اجرای تصمیم خود اقدام نمایید. 

در گام‌ دوم مداخلات متمرکز بر سبک زندگی را شروع کنید. حتما یک برنامه روتین روزمره کلی برای خودتان تعریف کنید. با مشورت پزشک روی تغذیه مناسب و داشتن فعالیت جسمانی روزانه کار کنید. همچنین اگر آمادگی کار کردن را ندارید برای خودتان چند فعالیت ثابت روزانه تعریف کنید‌ که بدانید می خواهید  وقتتان را صرف چه کارهایی کنید.

توصیه می شود حتما برای تصمیم گیری سنجیده و بهبود شرایط روحی خود از کمک مشاور یا روان شناس استفاده کنید.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

سلام شبتون بخیر سوال دارم

پاسخ شما آزار را برای خودتان دوست دارید؟؟لذت می‌برید از اینکه آسیب ببینید؟مثالی برایتان بزنم..اسیر و زندانی هستید و هر روز زندان بان شمارا تازیانه می‌زند و پای دار می‌برد اما ظهرها به شما غذا می‌دهد.ان وقت...

سلام شبتون بخیر. سوال من اینه که چطوری میشه قبل از موعد پریود متوجه بارداری شد؟زیر دلم درد میکنه و ت

پاسخ سلام ۲-۳ روز قبل پریود میتوانید تست بتا بدهید یا اینکه صبر کنید اگر پریود نشدید تست بیبی چک بدهید

سلام خانوم دکتر شبتون بخیر،ی سوال داشتم برای ازمایش قبل از بارداری ازمایش Fsh و تستسرون لازمه بدم؟خو

پاسخ سلام اگر مشکلی ندارید و پریودتان منظم میباشد نیازی به این آزمایشات نمیباشد