2723

مشکل زناشویی

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 290 بازدید

سلام. من و همسرم یک سال و نیمه عقد کردیم و مستقیم وارد زندگی مشترک شدیم. قبلش 7 سال دوست بودیم و با شناخت کامل (تا آخرین حد ممکن با رفت و آمد و همراهی پدر و مادر) ازدواج کردیم. 6 سال فاصله سنی داریم.

ما از هیچ لحاظ مشکلی نداریم، عاشق هم هستیم، همسرم توی تمام کارای خونه بهم کمک میکنه، بهم محبت میکنه، مشورت میکنه، حمایتم میکنه، و خلاصه میخوام بگم ما هیچ مشکلی نداریم به غیر از یک چیز که انگار فقط منو اذیت میکنه.

همسرم توی این یک سال و نیم، با تمام خوبی هاش، به نیاز جنسی من کاملا بی توجه هست. یعنی اگر من اشاره نکنم، محاله چیزی بگه یا در این مورد اقدامی کنه!! و این موضوع الان بعد از یک سال و نیم، دیگه واقعا منو کلافه کرده! میدونم که منو دوست داره، همه وجودش اینو بهم ثابت کرده. اما الان بغض ام گرفته که چرا چرا چرا یهو بعد از عقد، اینجوری شد! قبل از عقد، ما فقط در حد بوس و بغل بودیم. تا الان هم هنوز باکره هستم. از باکره بودن ناراحت نیستم، چون برای هر دومون مهم نیست، فقط اینکه چرا همسرم که تا قبل از عقد بی اندازه مشتاق بود، الان اینجوری میکنه با من.

لازمه بگم که هیچ نقص فیزیکی و اخلاقی ندارم، هزار جور لباس هم بپوشم بازم فرقی نمیکنه. یه جورایی بیشتر مثل اینکه من دخترش باشم باهام رفتار میکنه. اندام ام هیچ مشکلی نداره، به بهداشت میرسم، به خودم میرسم، بچه هم که نداریم و نمیخوایم داشته باشیم.

ضمنا بگم خیانتی در کار نیست، همسرم شبانه روزی کنار منه، چون دفتردار داره، از همه لحاظ هم توجه داره به زندگی، فقط همین رو اصلا!!

تو این یک سال و نیم، هزاران بار به هزار بیان، نوشتم گفتم عصبانی شدم ناراحت شدم، اما انگار نه انگار!!!! حتی وقتی لباس ندارم اصلا نگاه نمیکنه بهم و این میدونید که برای یک زن، زجر و شکنجه ست! چرا همسرم که بهم محبت میکنه و همه جور همراهی و همدلی داره باهام، الان که زن اش هستم، ذره ای به نیاز جنسی من توجه نمیکنه!! شاید ماهی یک بار، اونم میگم اگر من اشاره بدم، وگرنه هیچ!!! شب اگر لباس خواب بپوشم، فقط شاید لبخند بزنه، بعدش فوری میخوابه و رسما انگار دیگه تمام خوبی و محبت هاش رو نمی‌بینم، هر زنی دلش میخواد شوهرش از این نظر هم بهش توجه کنه.

با مادر شوهرم زندگی میکنیم، ولی ربطی نداره، چون اولا مکان جدا هست توی خونه، و بعد هم شده چندین بار مادرشوهرم مثلا یکی دو ماه رفته سفر، بازم همین وضع بود.

من عاشق همسرم هستم، اما این موضوع داره منو زجر میده و دیگه نمیدونم چیکار کنم. کسی که تا قبل از عقد، از راه دور هم حرفش رو میزد، الان...

از این وضع خسته ام و دارم ضربه روحی و حتی جسمی میخورم، حتی برای همسرم در این مورد مطلب هم فرستادم، ولی هیچ فرقی نکرد. این موضوع باعث شده که عصبی بشم و دیگه حتی نخوام به خودم برسم. حتی دارم به عشق همسرم شک میکنم، مگر میشه عاشق کسی باشی اما به نیاز طبیعی ش اهمیت ندی!! میدونم که مشکل دیر انزالی و اینطور موارد هم نداره، فقط چاقی شکم و پهلو داره که برام سوال شده ممکنه همین چاقی شکم و پهلو باعث شده باشه میل جنسی نداشته باشه!!!!

نه من میتونم به مشاور مراجعه کنم، نه همسرم. لطفا نگین به مشاور مراجعه کنید، اگر میتونید منو راهنمایی و کمک کنید.

اطلاعات تکمیلی

سن 32 جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
! سوال در انتظار پاسخ است .

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha