سلام. شوهرم خیلی وقت درگیر شرطبندی فوتبال اوایل ازدواج کم بود و من متوجه نشده بودم بعد که فهمیدم تنش های زیادی ایجاد شد قول دوباره کنار حتی جون بچه ای که قرار بود به دنیا بیاد قسم خورد اما تحقق پیدا نکرد بیشترم شد تا به الان که اینترنتی هم میزنه اکثرا عصبی و خونه پرتنش و بچه هام خیلی اذیت میشن چون وقتی می بازه همه چی فحش میده متاسفانه حتی به خدا و...‌جوری میشه که انگار داره سکته میکنه بعد ۱۰ دقیقه آروم ابراز پشیمانی میکنه من میترسم روی بچه ها اثر منفی بزار چون چند سالی بددهن شده نسبت به من بیشتر و کمتر به بچه ها پسرم به بزرگتر ها احترام نمیزاره چون پدرش به من نمی زاره بعدش وقتی من اوایل خیلی دعوا میکردم با شوهرم ولی الان سعی میکنم کمتر دعوا کنم ولی دست خودم نیست نمیتونم بی تفاوت باشم دوسال هست که زود عصبی میشم صبوری گذشته ندارم شوهرم خیلی بلا سرم آورد از فروختن طلا ها بی اجازه شرط بندی بد دهنی این که پسر دومم نمی خواست میگفت بندازش و من این کار نکردم الان رابطه خوبی نداره باهاش با مادرم مشکل داره بهش بی احترامی میکنه درصورتی که من خانواده شوهرم خیلی دوست دارم اونا هم منو خیلی دوست دارن .تو تمام سختی مثل مریضی بچه ها مدیریت نمیکنه؟ و فقط داد و فریاد میکنه به نظرتان من چیکار کنم مشکلم حل بشه پیش مشاورمیریم دوروز خوب بعد دوباره شروع میکنه

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۷ جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام خانم عزیز
متاسفم که چنین شرایطی پیش آمده . به نظر می رسد ماجرای شرطبندی از حالت  یک تفریح خارج شده و حتی شاید به شکل نوعی وابستگی درآمده باشد که در این حالت زندگی را به صورت جدی تحت تاثیر قرار می دهد و متاسفانه به تدریج هم پیشرفته تر می شود.
وقتی وابستگی به هر چیزی وجود دارد فرقی نمی کند مواد باشد یا قمار، کنار آمدن و تحمل خانواده کمکی که نمی کند، هیچ قضیه را بدتر می کند و چه بسا، دیر شود.
بنابراین توصیه نمی شود که در این زمینه از خواست خودتان برای کنار گذاشتن کامل و نه کم کردن قمار، کوتاه بیایید. برای مصلحت خود و فرزندانتان باید جدی باشید.
به ایشان یادآوری کنید که چقدر خسته و رنجیده اید و چقدر پولی که باید خرج خانواده می شده را دور ریخته اند و بچه ها چقدر آسیب دیده و می بینند.
بخواهید که در صورتی که به تنهایی نمی توانند خماری کنار گذاشتن قمار را تحمل کنند، حتما با کمک روانپزشک، کمک دارویی بگیرند.
معمولا برای کنار گذاشتن وابستگی های مختلف ، گروه های گمنامی (NA) وجود دارد که خیلی در ترک کردن و ثبات آن، موفق اند. گروه قماربازان گمنام به احتمال زیاد در ایران هم وجود دارد و پیشنهاد می کنم راجع به آن سرچ کنید و اگر پیدا کردید، به همسرتان آدرس بدهید.
و در پایان این که با شجاعت و استمرار برای زندگیتان بجنگید و حق خوشبختی خود و خانواده تان را واگذار نکنید.
آرزوی موفقیت برایتان دارم

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha