2109
این هفته تفریح در همدان، تهران، شهرکرد و لاهیجان

این هفته تفریح در همدان، تهران، شهرکرد و لاهیجان

1397/10/19 بازدید1232
چشم بر هم بزنید زمستان هم گذشته است. پس این روزها کمی بیشتر برای سرگرمی و باهم بودنتان برنامه ریزی کنید و در کنار هم دیگر حسابی تفریح کنید. اگر برف مهمان شهر و روستاهای شماست حتماً یک دل سیر برف بازی کنید و آدم‌برفی بسازید یا حداقل به ارتفاعات بروید و بعد از کمی کوهنوردی یک چای داغ و خوش طعم دم و در دل طبیعت نوش جان کنید. ما این بار هم پیشنهادهایی برای تفریح آخر هفته شما داریم که برای یک آخر هفته به یادماندنی و شاد حتماً غوغا می‌کند.

مهمان یک جشن زمستانه و خوشمزه شوید / آخر هفته تفریح در جشنواره زمستانه همدان

اگر اصالتاً همدانی هستید و یا چند روزی مسافر این شهر بی مثال حیف است که ندانید این آخر هفته چه جشنواره باشکوهی در همدان برپاست! اینجا همه چیز از خوراکی و غذاهای محلی گرفته تا سوغات‌ها، اشتها برانگیز و زیبا هستند. موسیقی زنده محلی در تمام لحظات گوشتان را نوازش می‌کند و جمعی مهمان‌نواز و بومی پذیرای شما هستند. نمایشگاه زمستانه همدان که این روزها در محل نمایشگاه بین‌المللی همدان به نشانی میدان عاشورا برپاست تا ۲۱ دی ماه از ساعت 15 تا 21 منتظر میزبانی از شماست. اما هیجان انگیزترین بخش این جشنواره پخت بزرگ‌ترین کیک ایران است که تماشا و چشیدن آن حتماً هیجان‌انگیز خواهد بود.

جشنواره آخر هفته در همدان


اولین بازی - تئاتر ویژه کودکان / تفریح آخر هفته در نمایش کودک راز گنجور

این یک تئاتر کودکانه‌ی پرطرفدار و دوست‌داشتنی است اما یک فرق مهم و هیجان‌انگیز با دیگر نمایش‌هایی که تابه‌حال دیده‌اید دارد. چون این یک نمایش تعاملی است که تماشاگران در پیشبرد داستان آن نقش مستقیم دارند؛ یعنی مخاطبان کودک و نوجوان این تئاتر دیدنی می‌توانند مثل یک بازی رایانه‌ای در این نمایش ایفای نقش کنند و مرحله به مرحله با شخصیت‌های نمایش تا انتها پیش بروند. با این توصیف این نمایش اولین بازی-تئاتر ویژه کودکان است. پس پیشنهاد می‌کنیم این آخر هفته بچه‌ها را شگفت‌زده کنید. نمایش کودک راز گنجور به کارگردانی هانی حسینی و مرضیه نادری تا آخر هفته هر روز ساعت 17 در سالن بوستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک لاله اجرا می‌شود.

بازی تئاتر کودکان

هیجان زده می‌شوید/ این آخر هفته تفریح در زیپ لاین لاهیجان

اگر قرار باشد سوار بر زیپ لاین که بیش از 1000 متر طول دارد و مسیر آن از مناظر بسیار زیبا و البته از روی استخر بزرگ لاهیجان عبور کند در هوا دقایقی را پرواز کنید پیشنهاد ما را رد نخواهید کرد. زیپ لاین بام سبز لاهیجان که برخی حتی عنوان بزرگ‌ترین زیپ لاین آسیا را هم به آن داده‌اند یک فرصت ویژه برای شماست تا آخر هفته یک دنیا هیجان را تجربه کنید. حالا که بازار این شکل تفریح‌ها مدتی است که داغ است باید حتماً یک بار هم که شده این جاذبه گردشگری استان گیلان را تجربه کنید. البته ناگفته نماند که برای دسترسی به این زیپ لاین باید زحمت بالا رفتن از حدود 1000 پله شیطان کوه را به جان بخرید اما حتماً ارزشش را خواهد داشت.

زیپ لاین لاهیجان

برف و شادی برای آخر هفته / تفریح آخر هفته در پیست اسکی بارده چهارمحال و بختیاری

شهرکردی های عزیز برای اینکه یک آخر هفته برفی و شاد را تجربه کنند باید حتماً سری به پیست اسکی بارده بزنند. در این پیست همه چیز از برف و سرسره برفی برای تفریح و سرگرمی فراهم است اما نکته‌ای که قابل توجه است اینکه همه از جوان و پیرزن و کودک با کمترین امکانات برای یک ورزش زمستانی از این پیست بهره می‌برند. تا جایی که گاهی تنها وسیله قابل‌استفاده در این پیست می‌تواند یک تیوپ لاستیک خودرو باشد. این پیست به تله اسکی، برفکوب و پیست کوب هم مجهز است پس اگر تجهیزات لازم برای اسکی در اختیار دارید هم این پیست یک گزینه مناسب برای تفریح آخر هفته شما همراه دوستان و خانواده است.

تیوپ سواری در پیست چهار محال بختیار

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

آب انار برای زردی نوزاد (مفید یا مضر؟)

ریپورتاژ

1 هفته پیش
|
15584 بازدید

چطور بعد از زایمان شکم تخت داشته باشیم؟

ریپورتاژ

1 هفته پیش
|
13053 بازدید

خورشید زندگی روزت مبارک!

نوشته

3 روز پیش
|
3707 بازدید

5 پوزیشن خواب برای نوزاد

نوشته

2 هفته پیش
|
12781 بازدید