2109
آشنایی با یکی از کاربردی‌ترین وبسایت‌ها برای خانواده

آشنایی با یکی از کاربردی‌ترین وبسایت‌ها برای خانواده

1397/09/20 بازدید337

زندگی در این روزها به قدری سریع است که از بسیاری از کارها باید صرف‌نظر کرد یا باید شخص دیگری را  برایمان انجام دهد. جریان شدید اطلاعات در عین جذابیت، سرعت زندگی امروز را کمی بالا برده است. و در این جهان پرشتاب انجام برخی چیزهای روزمره برای ما تقریبا غیرممکن شده است. اما عصرجدید میهمانان جدیدی با خود به خانه‌های ما آورده است که سبک زندگی ما را دگرگون کرده و مانند دستیاری مطمئن به جای ما کارها را پیش می برند. اپلیکیشن‌ها و وب ‌سایت ‌های کاربردی وجود دارند که در ساده سازی زندگی و فراهم‌کردن آسایش نقش دارند و این امکان را در اختیارمان قرار می‌دهند که بدون زحمت به نتایج دلخواهمان و نیازهای روزمره‌مان برسیم.

شادی با یک کلیک

یکی از نیاز های این روزهای آدم نیاز به شادی، بروز آن و تولید احساسات و زیبای در فضای زندگی است و یکی از وبسایت هایی که این کار را برای ما انجام می دهد گلیتال است. گلیتال فروشگاه آنلاین گل و گیاه و یا به عبارتی گل دیجیتال خوانده شده. حال سوال اینجاست که چرا گل؟ مگر ما در زندگی روزمره کم مشکل و چالش داریم که حال بخواهیم گل بخریم آنهم بصورت آنلاین؟ دیشب در کانال گردی‌ها به جمله عجیبی برخوردم که پاسخ بخشی از این سوالات را می‌دهد.

"خودت رو اول از همه دوست داشته باش، چون تنها کسی که باید بقیه عمر را  با او بگذرانید خودتان هستید!"


گل، ساده و کاربردی

در جامعه ما عصبیت، استرس، فشار موج می‌زند و اغلب سرچشمه بسیاری از چالش‌ها و مشکلات ناشی از همین عدم تمرکز و گسیختگی روانی است. اگر نمی‌شود بر افزایش قیمت‌ها و دیگر دغدغه‌های زندگی غلبه کرد؛ حداقل برای آرامش و تمرکز خودمان و نیز شادمانی لحظه گامی برداریم. حتما این را شنییده‌اید که دانشمندان دریافته اند که تنها چیزی که به هر دلیلی چه به عنوان هدیه، چه یادبود غم ‌انگیز و یا چه به صورت خرید روزانه لبخند بوجود می ‌آورد، گل است. گل لبخند تولید می‌کند، گل نشاط و حس طراوت می‌دهد، گل دکوراسیون خانه را دلپذیر و به روز می‌کند، گلدان شما در خانه برای کودک‌تان نیز مفید است غیر از برخی گل‌های خاص، اکثر گل‌ها و گیاهان به بهبود تنفس، پایش دستگاه گوارش و گردش خون و افزایش هورمون‌های شادی‌بخش مانند سروتونین و دوپامین کمک می‌کند. تصور کنید که یک شاخه گل رز جاویدان چگونه می‌تواند یک حس خوب را تا سال‌ها به شما منتقل کند رنگ و عطر گل‌ها همان چیزی که شما را تبدیل می‌کند به مادری شادتر، همسری آرام‌تر و شهروندی مفیدتر، و چیزی که فضای خانه و دکوراسیون آن را ارتقا می‌دهد.

از کجا بخریم؟

اگر خرید گل برای شما سخت و زمان‌گیر است، به بازارهای گل دسترسی ندارید و یا قیمت‌های عجیب گل‌فروشی‌ها شما را گیج کرده. وبسایت جذاب گلیتال انتخاب هوشمندانه است. گلیتال ضمن آشنا کردن شما با خواص روانی و فضایی گل و اینکه چه گلی مناسب چه جایی و مناسبتی است، بدون دردسر و با چند کلیک ساده؛ گل‌های تازه را از مزرعه به پشت در خانه شما می‌رسانند. منهای این مطلب شما علاوه بر مصرف شخصی برا ی خانه یا میز محل‌کار؛ می توانید سبد گل، تاج گل، یا بسته‌های جذاب گل شاخه‌ای را با قیمت خیلی‌خوب و پیک ویژه به دست عزیزان و مخاطبان‌تان برای هر مناسبت و رویدادی بفرستید. جادوی لبخندآور گل‌ها را فراموش نکنید.

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها