2109
ایمیل؛ عامل طلاق کارمندان!

ایمیل؛ عامل طلاق کارمندان!

1397/05/27 بازدید229
نی نی سایت: افرادی که بعد از ترک دفتر کار و صبح‌ها به محض بیدار شدن از خواب ایمیل‌های کاری خود را چک می‌کنند، بیش از دیگران در معرض اثرات مخرب آن بر سلامت خود و رابطه زناشویی‌شان قرار دارند.

مطالعه تازه‌ای نشان داده است «منعطف بودن ساعات کار» باعث می‌شود کارفرمایان از کارکنان خود انتظار داشته باشند در تمام ساعات روز در دسترس باشند و به همین خاطر سطح استرس افراد شاغل بالا می‌رود؛ ضمن اینکه کارکنان منزوی‌تر شده و تعامل کمتری با محیط‌های اجتماعی‌شان خواهند داشت.

محققان دانشگاه ویرجینیا با مطالعه کارکنان دانشگاه متوجه شدند تمام آنها درگیر سطحی از استرس هستند که می‌تواند برای سلامت‌شان مضر باشد.
اما تعداد کمی از آنها متوجه شدت آسیب استرس‌شان بودند و هیچ کدام‌شان نمی‌دانستند استرس‌شان بر همسر و فرزندان‌شان هم تاثیر مستقیم و شدیدی می‌تواند داشته باشد.

به گفته ویلیام بکر، دستیار سرپرست این مطالعه، نیازهای کار و زندگی غیرکاری مشکلات زیادی برای افراد شاغل ایجاد می‌کند و باعث شروع احساس اضطراب در آنها می‌شود که نه فقط کارشان، که زندگی شخصی‌شان را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد.

البته این نگرانی‌ها زمانی شدت گرفته که میلیون‌ها فرد شاغل آخرین چیزی که قبل از رفتن به رختخواب و اولین چیزی که بعد از بیدار شدن کنترل می‌کنند، ایمیل‌ها و پیام‌های کاری‌شان است.

منبع: DailyMail

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

چطور بعد از زایمان شکم تخت داشته باشیم؟

ریپورتاژ

1 هفته پیش
|
12679 بازدید

آب انار برای زردی نوزاد (مفید یا مضر؟)

ریپورتاژ

1 هفته پیش
|
14716 بازدید

5 پوزیشن خواب برای نوزاد

نوشته

2 هفته پیش
|
11967 بازدید

خورشید زندگی روزت مبارک!

نوشته

2 روز پیش
|
3460 بازدید