2750
۱۰تا بهترین کلینیک زیبایی تهران که باید بشناسید!

۱۰تا بهترین کلینیک زیبایی تهران که باید بشناسید!

1403/02/21 بازدید622

یکی از بهترین اقداماتی که برای افزایش اعتماد به نفس و همچنین چهره ای زیبا داشتن می توان انجام داد، مراجعه به کلینیک زیبایی و انجام روش های رایج برای داشتن صورتی زیبا و خوش فرم است. امروزه در کلینیک های زیبایی کلیه روش ها و اقدامات لازم برای جوانسازی صورت و حتی زاویه سازی آن طبق استانداردهای زیبایی انجام می شود. به همین دلیل افرادی که به زیبایی خود اهمیت می دهند نیز می توانند با انتخاب بهترین کلینیک مورد نظر چهره ای زیبا و شاداب داشته باشند. امروزه در تهران کلینیک های زیبایی مختلفی راه اندازی شده و در این مقاله قصد داریم ۱۰ تا بهترین کلینیک زیبایی تهران را معرفی کنیم.

معرفی بهترین کلینیک زیبایی در تهران

افزایش استقبال راه‌اندازی و شروع به کار کردن کلینیک های زیبایی در تهران سبب شده که افراد متقاضی نتوانند به راحتی کلینیک مورد نظرشان را انتخاب کنند. با این وجود در این زمینه بررسی و تحقیقات لازم را انجام داده ایم و بر اساس بررسی های انجام شده، می توان گفت که کلینیک های زیر جز بهترین کلینیک های زیبایی تهران هستند.

لیست کلینیک های کاشت مو در تهران

  1. کلینیک پوست و مو ایران
  2. مرکز زیبایی هیلدا
  3. کلینیک زیبایی شارلوت
  4. کلینیک زیبایی دکتر کمالی
  5. کلینیک زیبایی تندیس
  6. کلینیک زیبایی ثمین
  7. کلینیک زیبایی ایوا
  8. مرکز پوست، لیزر و زیبایی پارادایس
  9. کلینیک زیبایی آوینا
  10. کلینیک زیبایی دنیز

مرکز زیبایی هیلدا

یکی از بهترین کلینیک های زیبایی که در طی سال های فعالیت خود رضایت افراد زیادی را به دست آورده، مرکز زیبایی هیلدا است. در این مرکز از بهترین دستگاه های به روز و منحصر به فرد، برای انجام خدمات زیبایی استفاده می شود. یکی از ویژگی های قابل توجه در مرکز زیبایی هیلدا این است که کلیه خدمات زیبایی زیر نظر پزشک این مجموعه و توسط کادر مجرب و حرفه ای آن انجام می شود. از جمله خدمات این مجموعه می توان لیزر موهای زائد آقایان و خانم ها، فیشیال پوست و ... را نام برد.

کلینیک پوست و مو ایران

کلینیک کاشت مو ایران

کلینیک تخصصی پوست مو ایران یکی دیگر از با سابقه ترین کلینیک های زیبایی در تهران است که خدمات زیبایی کامل و جامعی را با استفاده از جدیدترین متدهای روز دنیا انجام می شود. بنابراین در صورتی که قصد انجام خدمات زیبایی را به طور کامل و حتی به صورت پکیج دارید، انتخاب این کلینیک بهترین گزینه است. از خدمات حرفه ای کلینیک پوست و مو ایران می توان کاشت مو با تراکم بالا ، کاشت ابرو، مزوتراپی، خدمات PRP، تزریق بوتاکس، تزریق ژل، لیزر موهای زائد، میکرودرم، لیزر گوشه ناخن، لیزر جای جوش و ... را نام برد. در کلینیک پوست و مو ایران انواع روش های کاشت مو بر اساس نوع و الگوی ریزش افراد با کیفیت بسیار بالا انجام می شود و سطح رضایت افراد زیادی را به دست آورده است.

راه های ارتباطی با کلینیک ایران

اطلاعات تماس آدرس سعادت آباد، بلوار پاکنژاد، پایین‌تر از چهارراه سرو، ابتدای ۱۸ متری مطهری، ساختمان پزشکان آیدین، پلاک ۱۰، طبقه اول

تلفن ثابت : ۰۲۱۷۵۱۱۳

موبایل : ۰۹۱۲۰۰۶۹۶۱۱

کلینیک زیبایی شارلوت

کلینیک زیبایی شارلوت به ادرس اینترنتی https://sharlotclinic.com نیز یکی از بهترین کلینیک های زیبایی بسیار با کیفیت در تهران است که انواع خدمات زیبایی با استفاده از بهترین مواد و همچنین توسط نیروهای مجرب و حرفه ای انجام می شود. به همین دلیل با بررسی نظرات مختلف کاربران می توان تشخیص داد که کلینیک زیبایی شارلوت رضایت افراد زیادی را به دست آورده است. در این کلینیک زیبایی کامل ترین خدمات زیبایی از جمله تزریق بوتاکس از جمله تزریق پیشانی، بوتاکس دور چشم، بوتاکس تعریق، تزریق ژل و فیلر از جمله فیلر لب، گونه، چانه، خط خنده، و زاویه سازی، لیزر موهای زائد، مزوتراپی، مزونیدلینگ، فیشال و پاکسازی پوست، سابسیژن، لیفت با نخ، پلکسر و ... به بهترین نحو انجام می شود.

کلینیک زیبایی دکتر کمالی

کلینیک زیبایی دکتر کمالی با مجهز شدن به جدیدترین دستگاه های پیشرفته و طبق استانداردهای روز دنیا، یکی دیگر از بهترین کلینیک های زیبایی در تهران شناخته می شود. یکی از مهم ترین ویژگی های این مرکز، ویزیت و امکان استفاده از نظرات و تشخیص تخصصی پزشکان متخصص پوست و زیبایی فراهم شده است. همچنین در کلینیک زیبایی دکتر کمالی به منظور افزایش سطح رضایت مراجعین، از بهترین مواد و تجهیزات پیشرفته استفاده می شود. در این کلینیک انواع خدمات زیبایی از جمله جوانسازی پوست، تزریق بوتاکس، تزریق فیلر، کاشت ابرو با تراکم بالا و موفقیت بسیار مطلوب صورت می گیرد.

کلینیک زیبایی تندیس

در صورتی که به دنبال یک کلینیک زیبایی معتبر در تهران هستید، می توانید به کلینیک زیبایی تندیس مراجعه کنید. این کلینیک کلیه مجوزهای لازم وزارت بهداشت را دریافت کرده، و به عنوان یکی از بهترین کلینیک های زیبایی تهران شناخته می شود. یکی از ویژگی های مثبت و قابل توجه این مرکز، استفاده از تجهیزات و دستگاه های پیشرفته و انجام کلیه خدمات زیبایی با تکیه بر جدیدترین تکنیک ها و متریال های روز دنیا است. همچنین خدمات زیبایی مختلف از جمله مزوتراپی، تزریق ژل، درمان کک و مک، جوانسازی پوست، تزریق بوتاکس، و ... توسط نیروهای بسیار مجرب و متبهر انجام می شود تا بهترین نتیجه را مشاهده و دریافت نمایید.

کلینیک زیبایی ثمین

یکی از مهم ترین اقداماتی که باید در مراکز و کلینیک های زیبایی انجام شود، ارائه مشاوره های تخصصی است. کلینیک زیبایی ثمین به منظور به دست آوردن رضایت مراجعین محترم مشاوره های تخصصی ارائه کرده و سپس نوع خدمات مورد نظر را انجام می دهد. یکی از مشاوره های تخصصی این مرکز در مورد نوع و تکنیک کاشت مو است. بدین صورت که ابتدا الگوی ریزش افراد، نوع و میزان ریزش مو و ... بررسی شده و سپس بهترین روش کاشت مو با استفاده از دستگاه های تخصصی و همچنین توسط کارشناسان متبهر انجام می شود. 

کلینیک زیبایی ایوا

یکی از بهترین خدماتی که امروزه در کلینیک های زیبایی با کیفیت و معتبر انجام می شود، ارائه روش های لاغری با استفاده از دستگاه است. در صورتی که قصد لاغری دارید، می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی از بهترین خدمات حرفه ای این مجموعه برای انجام تناسب اندام و رسیدن به اندام و وزن مورد نظرتان اقدام کنید. علاوه بر این، یکی از مهم ترین ویژگی های این مرکز، بررسی وضعیت پوست افراد و سپس انجام بهترین روش و تکنیک خدمات زیبایی برای مراجعین مختلف است. همچنین لیزر موهای زائد در این کلینیک با استفاده از دستگاه های جدید و بسیار با کیفیت برای جوابدهی بهترین نتیجه انجام می شود.

مرکز پوست، لیزر و زیبایی پارادایس

مرکز پوست، لیزر، و زیبایی پارادایس با ارائه انواع خدمات زیبایی و فیشال پوست، یکی از بهترین کلینیک های زیبایی در تهران است. برای انجام خدمات زیبایی می توانید ابتدا توسط پزشکان این مرکز از جمله دکتر نگار معروفی ، دکتر میترا کاوئی و دکتر المیرا صدیقی به صورت رایگان ویزیت شده و سپس بهترین نوع خدمات زیبایی را انجام دهید. یکی از مهم ترین ویژگی های مرکز زیبایی پارادایس، لیزر موهای زائد با استفاده از بهترین دستگاه های به روز از جمله الکس کاندلا، ایت پلاس، و دستگاه اپوجی پلاس است. علاوه بر این، در این مرکز انواع خدمات زیبایی دیگر از جمله هایفوتراپی، تزریق ژل و بوتاکس و ... نیز با کیفیت بسیار بالا انجام می شود.

کلینیک زیبایی آوینا

کلینیک زیبایی آوینا

کلینیک زیبایی آوینا با ارائه خدمات زیبایی در فضایی دلنشین و بسیار زیبا، یکی از بهترین کلینیک ها زیبایی در تهران به شمار می آورد. با مراجعه به این کلینیک ابتدا معاینات لازم برای تشخیص مشکل یا وضعیت پوستی هر کدام از بیماران به صورت تخصصی انجام شده و سپس روش مناسب برای درمان و ارائه خدمات زیبایی مورد نظر پیشنهاد و انجام می گردد. علاوه بر این، برای انجام خدمات زیبایی نیز کارشناسان متبهر و مجرب آماده خدمات رسانی برای تزریق بوتاکس، تزریق ژل، لیزر موهای زائد، تزریق چربی، لیپوماتیک، کاشت مو، تزریق ژل لب، درمان ریزش مو و ... هستند.

کلینیک زیبایی دنیز

کلینیک زیبایی دنیز با داشتن 4 پزشک متخصص پوست و زیبایی حاذق یکی دیگر از کلینیک های بسیار معتبر در تهران شناخته می شود. در این کلینیک زیبایی در حال حاضر ۴ پزشک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و ۳ پزشک متخصص زیبایی آماده ارائه انواع خدمات زیبایی هستند. یکی از مهم ترین ویژگی های کلینیک زیبایی دنیز ارائه خدمات زیبایی با نتایج کاملا طبیعی و متناسب با چهره هر فرد است. از جمله خدمات زیبایی این کلینیک می توان انجام عمل جراحی بینی، لیفت و جوانسازی پوست صورت، کاشت ابرو با روش هایپر نچرال و ... را نام برد. سخن پایانی

با توجه به این که امروزه کلینیک های زیبایی زیادی در شهر تهران راه‌اندازی شده، ممکن است پیدا کردن و اعتماد به کلینیک زیبایی معتبر کار آسانی نباشد. به همین منظور در این مقاله به معرفی 10 مورد از بهترین کلینیک زیبایی تهران پرداختیم تا با مطالعه این مقاله ضمن آشنایی با خدمات مختلف زیبایی، بهترین کلینیک مورد نظرتان را انتخاب کنید.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

این هفته رو بشنوید با نی نی کست

نوشته

2 هفته پیش
|
18211 بازدید

تاریخچه سزارین!

نوشته

2 هفته پیش
|
11955 بازدید