2109
جدایی سولماز و احسان ( آیا عشق ابدی است؟)

جدایی سولماز و احسان ( آیا عشق ابدی است؟)

3 هفته پیش بازدید2717

 جدایی سولماز و احسان

سال 1393 بود که احسان علیخانی از یک زوج به علت شرایط ویژه زندگی‌شون، دعوت کرد تا در برنامه ماه عسل حضور پیدا کنن...

احسان و سولماز مهمانان برنامه ماه عسل سال ۹۳ توجه میلیون‌ها بیننده رو به خودشون جلب کردن. قصه سولماز و احسان و وفاداری و عشق ستودنی احسان به همسرش سولماز بود که  در برنامه ماه عسل روایت کردن و داستان زندگی اون‌ها، تاثیر بسیاری بر عواطف و احساسات بینندگان این برنامه گذاشت.

سولماز موحدی و همسرش احسان بعد از حضور در برنامه ماه عسل، در ایران شناخته شدن.

داستان زندگی احسان و سولماز

سولماز سال ۸۸ در حالی که برای برگزاری چهلمین روز درگذشت مادربزرگش راهی تبریز شده بود در مسیر، دچار سانحه تصادف شد. او در این حادثه پدر، مادر و دخترعموش رو از دست داد و خودش هم با هوشیاری سه درصد راهی بیمارستان شد. سولماز در این سانحه که دچار ضایع نخاعی شده بود، حدود دو سال به کما رفت.

این ماجرا در حالی اتفاق افتاده که سولماز و احسان تازه زندگی مشترکشون رو شروع کرده بودن. سولماز در برنامه ماه عسل گفت: طی این سال‌ها بارها از احسان خواستم که به دنبال زندگی جدیدی برای خودش باشه. اما احسان قبول نکرد و با عشق و فداکاری در کنار سولماز موند...

اما این روزها خبر جدایی سولماز موحدی و همسرش در شبکه‌های مجازی دست به دست می‌شه و در نهایت مخاطبین صفحه اینستاگرامی سولماز از او خواستن تا خبر جدایی از همسرش رو تایید یا تکذیب کنه.

و عده دیگری هم می‌خواستن اگر این خبر واقعیت داره، علت جدایی سولماز و احسان رو متوجه بشن.

حالا هم سولماز موحدی در صفحه اینستاگرامی خود در پاسخ به یکی از طرفدارانش  نوشت:

همونطور که در برنامه ماه عسل تعریف کردم آقا احسان ۱۴ سال برای من از خود گذشتگی کردن الانم صلاح این بود که جدا بشیم …این جدایی با واکنش همدلانه شماری از مخاطبان مواجه شده.

سولماز موحدی با تایید خبر جدایی‌اش نوشت: با عرض سلام و ادب خدمت شما دوستان عزیز خیلی خیلی ممنونم از حمایت و پشتیبانی شما از بنده در این سالیان.

علت جدایی سولماز و احسان ماه عسل

خیلی حس خوبیه که توی کوچه پس کوچه‌ها و خیابون‌ها منو وقتی می‌بینید هنوز گاهاً خاطرتون هست که ما با چه زیبایی و عطوفتی و احساسی مشهور شدیم و همیشه نسبت به شما مردم احساس مدار و خوش قلب افتخار می‌کنم و خوشحال هستم.

علت جدایی سولماز و احسان

سولماز در ادامه نوشت: من یک سال و نیم می‌شه که این پیج شخصی اینستاگرام رو باز کردم و بنا به دلایلی پیج قدیمی اینستاگرام که مشترک بین من و آقا احسان بود از دسترس خارج شده و خودم رو موظف میدونم تا قبل اینکه بحث جدایی من و آقا احسان به بیراهه و گمانه زنی پیش بکشه توضیحاتی رو خدمتتون ارائه بدم.

چند روزی می‌شه که در بعضی از پیج‌های اینستاگرام وایرال می‌شه که ما جدا شدیم در جواب باید بگم که بله...

زبانم ناتوان و قاصره، ولی باید بگم که ما از یک سال بیشتر می‌شه که از هم جدا شدیم و بسیار بسیار روز‌های سختی رو گذروندم روز‌های پر استرس و دشوار! حتی نمی‌تونم پشت موبایل تایپ کنم چقدر سخته برای یک زن با شرایط من بخواد از کسی که دوستش داره جدا بشه...

ولی باید بگم آقا احسان ۱۵ سال بخاطر من از خودگذشتگی کردن و به خودم گفتم حالا هم نوبت توئه که از خودت بگذری و به آقا احسان فرصت زندگی دوباره بدی همه‌ی این اتفاقات تلخ در زندگی من همه‌اش درس‌های بسیار پر عبرت بود، امیدوارم آقا احسان همیشه سربلند و موفق باشند و البته به این سادگی‌ها هم نبود جداییم با آقا احسان، خیلی جنگیدم، ولی چیز‌هایی هست که بعداً براتون کامل توضیح میدم...

اون چیزی که برای مخاطبان برنامه ماه عسل جالب بود، روایت سولماز از عشق همسرش به خود بود و اینکه سال‌ها مراقبت‌های ویژه‌ای از او کرد.

مراقبت‌هایی که حدود ۱۴سال ادامه داشت. اما حالا سولماز در صفحه اینستاگرامی خود در پاسخ یک مخاطب نوشته: همونطور که در برنامه ماه عسل تعریف کردم آقا احسان ۱۴ سال برای من از خود گذشتگی کردن الانم صلاح این بود که جدا بشیم و …

آیا عشق ابدی است؟

با گذشت از این مسئله چیزی که نظر ما رو جلب می‌کنه، مسئله‌ی عشقه.

عشقی که صرفا به معنای در کنار هم بودن نیست. مسئله زندگی مشترکیه که به پایان رسید و عشقی که پایدار موند...

مثال واقعی این جمله هم سولماز و احسان هستن که با وجود جدایی و پایان دادن به زندگی مشترکشون، اما همچنان سولماز با لحنی تقدیر آمیز از احسان یاد می‌کنه و قدردان فداکاری 14 ساله‌ی او هست... .

پس الزاما عشق در کنار هم بودن و یا به هم رسیدن نیست. در واقع عشق احترامیه که طرفین تحت هر شرایطی برای هم قائل هستن.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

این هفته رو بشنوید با نی نی کست

نوشته

2 روز پیش
|
832 بازدید

تاریخچه سزارین!

نوشته

3 روز پیش
|
495 بازدید