2109
بهترین هدایا برای عیدی دادن به بچه ها

بهترین هدایا برای عیدی دادن به بچه ها

1403/01/03 بازدید132

نوروز برای همه جذاب است، اما برای بچه ها بیشتر! لباس های رنگی و نو، چیدن سفره هفت سین و عیدی دادن، جزو رسم و رسومات زیبای ایرانیان است. جذابیت این مراسم برای بچه ها دوچندان است. همه کودکان با ذوق خاصی لباس نوی خود را می پوشند و در مهمانی ها چشم انتظار گرفتن هدیه عید و کادو از بزرگترها هستند. در این مطلب ایده ها و محصولات جذاب را از جمله خرید لپ لپ را برای عیدی دادن به بچه ها مرور می کنیم. همچنین در پایان این مقاله، یک خبر خوب برای همه بچه ها داریم، با ما همراه باشید.

نکات مهم در زمان خرید هدیه برای بچه ها

با توجه به تنوع بالای انواع لوازم برای کادو دادن به عنوان عیدی به بچه ها، بهتر است نکات زیر را رعایت کنید تا بهترین هدیه کودکانه را به فرزند دلبندتان بدهید. این موارد می تواند شامل لیست زیر باشد.

1-سن و جنسیت کودک

2-علایق و سلیقه کودک

3-نقدی و غیرنقدی بودن هدیه

4-هدف هدیه (آموزشی یا سرگرمی)

5-بودجه خرید هدیه عید

اگر جزو کسانی باشید که هدیه نقدی یا اسکناس نو به کودکان در ایام عید هدیه می دهید که کارتان تقریبا راحت است! اما مشکل اصلی پیدا کردن اسکناس نو در نزدیک عید است. یک راه جایگزین می تواند دادن کارت هدیه باشد. اما نه برای کودکان! زیرا برای کار کردن با دستگاه خودپرداز خیلی کوچک هستند! پس چاره چیست؟ یک هدیه مانند اسباب بازی یا بسته شانسی پسرانه یا دخترانه که هم خوراکی و هم جایزه داشته باشد می تواند بهترین انتخاب باشد.

ایده های هدیه عید برای پسر بچه ها

پسربچه ها با روحیه فعال و کاوشگرانه ای که دارند معمولاً طرفدار وسایلی مثل ماشین کنترلی یا عقب کش، انواع موتور، هواپیما و هلی کوپتر و وسایل متحرک هستند. اگر بودجه بیشتری دارید خرید کنسول بازی می تواند یک هدیه شگفت انگیز باشد. تبلت و موبایل هم گزینه های دیگر هستند. اگرچه برای کودکان در مقطع ابتدایی بهتر است کمتر به سمت این گزینه بروید. زیر هر چقدر مدت زمان سرگرمی کودکان با این وسایل کمتر باشد، رشد ذهنی و جسمی آن ها بهتر خواهد بود. در عوض، محصولات شانسی جایزه دار نظیر لپ لپ می تواند انتخاب جذابی باشد. در ادامه برخی از محصولات جایزه دار شانسی پسرانه را خدمت شما معرفی می کنیم.

توپی لپ ، فوتبال با چاشنی لپ لپ

فوتبال یکی از سرگرمی های پسربچه ها و حتی بزرگترهاست. حال تصور کنید که به پسر خود یک توپ پلاستیکی جایزه دار هدیه بدهید! خیلی شگفت انگیز است، اینطور نیست؟! خوب است بدانید داخل توپی لپ ها انواع وسایل بازی پسرانه و خوراکی شکلاتی و آبنباتی وجود دارد که می تواند باعث شادی و حس خوب پسربچه ها شود.

اتولپ، یک ماشین لپ لپی !

انتخاب دیگر پیش روی شما، لپ لپ ماشینی یا اتولپ است. این محصول با طراحی جذاب خود توانسته محبویت زیادی بین پسرها به دست بیاورد. از این کالا هم می توانید به عنوان دکوری و هم یک هدیه عید جذاب استفاده کنید. مطمئنا هر پسر بچه ای از این که ماشین کادو بگیرد خوشحال خواهد شد.

توی باکس، یک سورپرایز بزرگ!

پیشنهاد بعدی برای کادو عید پسربچه ها، توی باکس آبی است. داخل این جعبه شانسی بهترین اسباب بازی های پسرانه و خوراکی شکلاتی را پیدا خواهید کرد. توی باکس یا سورپرایز باکس، در حال حاضر یکی از بهترین انتخاب ها برای بسیاری از افراد به عنوان کادو عید پسربچه ها است.

ایده های هدیه عید برای دختر بچه ها

اگر می خواهید به دختر دلبندتان عیدی بدهید، باز هم گزینه های مختلفی پیش روی شماست. انواع عروسک، لوازم ارایشی و خانه داری دکوری، لوازم تزئینی، انواع گل سر و دستبند و گردنبند برخی از این گزینه ها هستند. اما نظرتان چیست اگر به خاطر عید، کمی هیجان را چاشنی عیدی دادن خود کنید و یک بسته شانسی دخترانه به کودکتان هدیه دهید! این پیشنهاد به این دلیل است که شما داخل لپ لپ دخترانه می توانید این اسباب بازی ها و حتی بیشتر از این ها را پیدا کنید. در کنار محتویات بسته های جایزه دار دخترانه، انواع شکلات و آبنبات نیز می توانید پیدا کنید. در ادامه با تعدادی از محصولات جایزه دار مخصوص دختران آشنا می شویم.

لپ لپ کیفی

یکی از پرفروشترین محصولات جایزه دار دخترانه که بهترین گزینه برای عیدی دادن به دختربچه ها است، لپ لپ کیفی دخترانه می باشد. این محصول با طراحی جذاب و رنگارنگ خود امروزه یکی از بهترین گزینه ها برای هدیه دادن به شمار می رود. با خرید کیف دخترانه جایزه دار شما می توانید یک هدیه با ارزش و زیبا به کودک خود بدهید و لبخند را به گوشه لبانش بنشانید.

عروسک گلی لپ

اگر دختر شما طرفدار عروسک های روسی است، خرید گلی لپ و مینی گلی لپ می تواند او را خوشحال کند. داخل این بسته ها انواع لوازم دخترانه و شکلات پیدا خواهید کرد. گلی لپ های زیبا حتی می توانند به عنوان دکوری نیز استفاده شود. ظرف محتویات این محصول نیز بعدا می تواند به عنوان گلدان یا جامدادی و غیره استفاده شود.

توی باکس صورتی

اگر دوست دارید یک جعبه هدیه دار بزرگ به دختر عزیزتان بدهید، خوب است توی باکس صورتی را انتخاب کنید. زیرا داخل این بسته، بهترین هدایای دخترانه را پیدا می کنید. این محصول پیشنهاد ویژه ما به عنوان هدیه دخترانه است.

از کجا هدیه عید بخریم؟

خرید هدیه عید می تواند هم به صورت حضوری و هم آنلاین انجام شود. اگر خرید حضوری انجام می دهید فقط از طریق فروشگاه های معتبر نظیر فروشگاه های زنجیره ای خرید کنید. اگر هم به صورت آنلاین قصد خرید هدیه عید را دارید، حتما به اعتبار فروشگاه و وجود نماد اعتماد الکترونیکی دقت کنید.

نکات مهم در انتخاب کالای اصل

برای خرید کالای اصل، قبل از هرچیز به نام فارسی و انگلیسی برند محصول دقت کنید. همچنین آدرس و شماره تلفن های شرکت سازنده را چک کنید. در نهایت لوگو استاندارد و غذا و دارو رو بررسی کنید که حتما روی بسته بندی وجود داشته باشد. با رعایت این نکات شما می توانید اطمینان حاصل کنید که کالای اصل خریداری کرده اید و پولتان هدر نرفته است.

چطور لپ لپ رایگان هدیه بگیریم؟

در پایان این مطلب، خوشحالیم که به اطلاع شما برسانیم، لپ لپ اصل به کسانی که از آنباکس محصولات این برند ویدئو ضبط نموده و در شبکه های اجتماعی منتشر کنند، هدایای گوناگونی می دهد. بدین منظور کافیست با تگ کردن پیج اینستاگرام لپ لپ به آیدی my.loplop.ir ویدئو انباکس خود را منتشر کنید. اگر نیاز به مشاوره بیشتر داشتید، از طریق روش های زیر با لپ لپ تماس بگیرید

آدرس وبسایت: loplop.ir

تلفن: 02634760971 الی 3

آدرس: کرج، شهرک صنعتی بهارستان

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها