2109
کمربند مردانه چرم اصل

کمربند مردانه چرم اصل

1403/01/02 بازدید226

کمربند مردانه چرم نقش بسیار موثری در استایل آقایان دارد و به آنها کشک می کند که ظاهری مرتب تر و همچنین آراسته تر داشته باشند. البته استفاده از کمربند به طور کلی یکی از عناصر پوششی مهم آقایان محسوب می شود و این محصول در انواع مختلفی وجود دارد که در بین انواع مختلف آن، کمربند چرم در افزایش جذابیت استایل آقایان بسیار موثر است.

نقش کمربند مردانه چرم در استایل آقایان

کمربند علاوه بر کاربرد اصلی خود یک اکسسوری محسوب می شود و به همین دلیل آقایان شیک پوش و کسانی که به جذابیت استایل خود اهمیت بیشتری می دهند و دوست دارند همیشه مرتب و آراسته به نظر برسند، در انتخاب این عنصر پوششی مهم، حساسیت بیشتری به خرج می دهند. به عنوان مثال بسیاری آقایان هنگام استفاده از کمربند چرم به دیگر عناصر پوششی خود نظیر عینک، پاپیون، کراوات، ساعت، کلاه، شال گردن و دیگر موارد نیز توجه می کنند. زیرا هر چقدر بین عناصر پوششی تناسب بیشتری وجود داشته باشد، بهتر می توان به پوشش و استایل جذاب تر دست پیدا کرد.

با توجه به توضیحات ارائه شده می توان گفت که یکی از مهمترین عناصر تاثیرگذار بر استایل آقایان کمربند است. البته آقایان باید علاوه بر موارد نام برده در انتخاب گزینه مناسب جنس و نوع شلوار و حتی پیراهن خود را نیز در نظر بگیرند.

در حال حاضر مدل های مختلفی از انواع کمربند در بازار وجود دارد که هر کدام از آنها برای استایل و سبک پوششی خاصی مناسب هستند. به عنوان مثال کمربند چرم مردانه برای آن دسته از آقایانی که به استایل های رسمی بیشتر علاقمند هستند گزینه بهتری است و پوشش و تیپ آنها را بهتر و کامل تر می کند.

البته کمربند چرم برای دیگر استایل ها نیز کارایی دارد و به همین دلیل به جرات می توان از کمربند چرم اصل به عنوان یک عنصر پوششی لاکچری یاد کرد چه آقایان با هر نوع پوششی به راحتی می توانند یک مدل مناسبی از آن را برای خود انتخاب کنند.

چند نکته طلایی برای تشخیص کمربند مردانه چرم اصل

کمربند چرم مردانه درجه یک در مقایسه با دیگر موارد نظیر چرم مصنوعی کیفیت و طول عمر بالایی دارد و از این نظر نیز جزو انتخاب های اول آقایان محسوب می شود.

چرم اصل و درجه یک معمولاً از دباقی پوست حیواناتی نظیر گوساله، گاو، شتر مرغ، مار، گوسفند و غیره به دست می آید. البته همه انواع چرم از نظر کیفیت در یک سطح قرار ندارند و برخی از موارد نظیر چرم گوساله نسبت به سایر انواع آن از کیفیت، دوام و همچنین جذابیت بیشتری برخوردار هستند.

با توجه به مطالب ارائه شده مشخص شد که کمربند چرم از جمله مواردی است که به صورت مستقیم روی جذابیت تیپ و استایل آقایان تاثیر می گذارد. به همین دلیل بیشتر آقایان برای برخورداری از یک استایل متعارف و ظاهری خوش پوش به دنبال خرید کمربند چرم هستند. منتهی همه آنها مهارت لازم برای تشخیص کمربند چرم اصل از موارد تقلبی و بی کیفیت را ندارند.

همین عامل سبب می شود که هم در معرض سوء استفاده افراد سودجو قرار بگیرند و همچنین به خواسته مد نظر خود نیز نرسند. به طور کلی برای تشخیص کمربند چرم اصل از موارد تقلبی سه نکته طلایی وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهد شد.

استحکام کششی و مقاومت بالا کمربند

کمربند مردانه چرم اصل مخصوصاً آن دسته از مواردی که از چرم گاو و گوساله به دست می آیند دارای مقاومت و استحکام کششی بسیار بالایی هستند و حتی اگر در معرض عوامل آسیب رسان قرار بگیرند نیز مقاومت کرده و به راحتی خراب نمی شوند. همچنین کمربند چرم اصل بافت متراکمی دارد و از این رو اگر در معرض کشش قرار بگیرد، بافت آن از هم باز نمی شود. به همین دلیل طول عمر و ماندگاری بالایی دارد و تا چند سال می توان از آن برای برخورداری از یک استایل زیبا و جذاب استفاده کرد.

انعطاف پذیری و لطافت بالا کمربند

دیگر ویژگی مهم و خاص کمربند مردانه چرم اصل برخورداری از انعطاف پذیری و لطافت بالا است. به همین دلیل چرم درجه یک بافت بسیار نرم و لطیفی دارد و با کشیدن ناخن نمی توان روی سطح آن خراش به وجود آورد.

عایق رطوبتی و حرارتی کمربند

چرم اصل در برابر رطوبت و همچنین حرارت مقاومت بالایی دارد و حتی اگر در معرض رطوبت و حرارت قرار بگیرد به راحتی آسیب نمی بیند و بر خلاف دیگر انواع کمربند هرگز پوسته پوسته نمی شود.

بهترین سگک برای کمربند چرم مردانه

همه کمربندها از دو عنصر تسمه و سگک تشکیل شده اند و سگک نیز همانند تسمه در انواع مختلفی وجود دارد. بنابراین یکی از مهم ترین موارد در انتخاب کمربند چرم مردانه مناسب توجه به نوع سگک است. باید متذکر شد که جهت برخورداری از یک استیل زیبا، علاوه بر تسمه، جنس و نوع سگک نیز مهم است و باید سگک با مدل، رنگ و جنس تسمه تناسب داشته باشد.

انواع سگک کمربند شامل سکگ ریلی و سوزنی است و به طور کلی سگک ریلی نسبت به دیگر مدل ها برای کمربندهای چرم انتخاب بهتری می باشد. زیرا همانطور که در مطالب قبلی نیز به این نکته اشاره شد، کمربندهای چرم مردانه بیشتر مناسب استایل های رسمی هستند و آقایانی که به استایل های رسمی علاقمند هستند، کمربند چرم را به سایر موارد بیشتر ترجیح می دهند.

بهترین و مناسب ترین نوع سگک برای استایل های رسمی سگک ریلی است. پس آقایانی که می خواهند پوشش و استایل آن ها کاملاً بی عیب و نقص باشد بهتر است به همراه کمربند چرم گاوی خود یک سگ ریلی مناسب انتخاب کنند.

اندازه سگک نیز مهم است و معمولاً سگک های بزرگ بیشتر برای استایل های اسپرت مناسب هستند و از این رو انتخاب سگک بزرگ برای کمربند چرم باریک و پوشیدن آن به همراه کت و شلوار اصلاً انتخاب درستی نیست و تیپ آقایان را خراب می کند.

در کل برای استایل های رسمی و اداری سگک نقره ای با قاب مربعی یا مستطیلی نسبت به سایر موارد انتخاب بهتری است. همچنین سگ های بیضی و دایره ای شکل بیشتر مناسب استایل های پژوال بوده و برای کمربند چرم اصل و استایل های رسمی انتخاب خوبی نیستند.

برای استفاده کمربند چرم مردانه باید به چه نکاتی توجه کرد؟

همانطور که در ابتدای مطالب نیز به این نکته اشاره شد استفاده از کمربند چرم اصل زمانی می تواند روی استایل آقایان تاثیر چشمگیری داشته باشد که همه عناصر پوششی با آن هماهنگ و سازگار باشند. از این رو آقایان برای ایجاد تناسب بین کمربند اصل چرم و دیگر عناصر پوششی خود باید به نکات زیر توجه کنند.

طرح، رنگ و جنس کفش خود را در نظر بگیرند

یکی از قوانین قدیمی استایل که هنوز هم اهمیت ویژه ای دارد، ست کردن کمربند با کفش است. در واقع بسیاری از مردان برای زیباتر کردن استایل خود کمربند و کفش خود را به نحوی انتخاب می کنند که از نظر جنس، طرح و رنگ با هم همخوانی داشته باشد. هرچند هیچ اجباری برای رعایت این قانون ساده وجود ندارد، اما تجربه ثابت کرده است که وجود تناسب بین جنس، طرح و رنگ کفش با کمربند تاثیر فوق العاده ای روی استایل آقایان دارد. بنابراین یکی از مهم ترین نکات برای بهره بندی از یک استایل متعارف با استفاده از کمربند چرم مردانه انتخاب کشفی است که دارای جنس رنگ و طرحی نزدیک به کمربند باشد.

مدل کمربند را بر حسب سبک پوششی خود انتخاب کنند

آقایان بر اساس سلیقه، موقعیت اجتماعی و جایگاه خود می توانند سبک پوششی دلخواه را انتخاب کنند. به عنوان مثال برخی از مردان علاقمند به سبک پوششی رسمی بوده و برخی دیگر دوست دارند استایل اسپرت داشته باشند. همانطور که در مطالب قبلی نیز عنوان شد کمربند چرم مردانه یک گزینه مناسب برای استایل های رسمی به شمار می رود. بنابراین لازم است که آقایان برای بهره گیری هرچه بیشتر از استفاده کمربند چرم حتماً سبک پوشش خود را نیز در نظر بگیرند تا بتوانند بر اساس این اصل یک انتخاب خوب، متناسب و متعارف داشته باشند. به عنوان مثال یک کمربند چرم باریک با استایل‌های اسپرت اصلاً همخوانی ندارد و موجب به هم ریخته شدن تیپ آقایان می شود. زیرا کمربندهای چرم باریک و ظریف بیشتر مناسب استایل های رسمی است و برای استایل های اسپرت باید به سراغ کمربندهایی رفت که پهن و ضخیم هستند.

به رنگ کمربند اهمیت بدهند

کمربند چرم مردانه معمولاً در رنگ های قهوه ای تیره، عسلی، طوسی و مشکی وجود دارد و کمربندهای قهوه ای چرم را به راحتی می توان با انواع کت و شلوار ست کرد. منتهی باید متذکر شد که کمربند قهوه ای چرم برای کت و شلوار مشکی انتخاب مناسبی نیست. به عبارت دیگر باید با کت و شلوار مشکی فقط باید کمربند مشکی یا طوسی استفاده شود. زیرا پوشیدن کمربند قهوه ای یا دیگر رنگ ها با کت و شلوار مشکی، تاثیر منفی روی استایل آقایان می‌گذارد و از جذابیت آنها کم می کند.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها