2109
بهترین کد تخفیف فروشگاه های اینترنتی: از کد تخفیف دیجی کالا تا کد تخفیف تکنولایف

بهترین کد تخفیف فروشگاه های اینترنتی: از کد تخفیف دیجی کالا تا کد تخفیف تکنولایف

1402/11/15 بازدید373

این روزها استفاده از فروشگاه اینترنتی در بین کاربران بسیار رواج پیدا کرده است. چه برای خریدهای موردی و چه خریدهای روتین روزمره، همگی از طریق فروشگاه های مختلف سفارش گذاری می شوند. استفاده از فروشگاه آنلاین می تواند مزایای فراوانی داشته باشد. از جمله اینکه شفافیت قیمت ها بسیار بیشتر است، امکان خرید در جشنواره ها وجود دارد که در نهایت منجر به کاهش هزینه ها می شود. امکان استفاده از کد تخفیف وجود دارد، مانند کد تخفیف دیجی کالا که در بین کاربران بسیار محبوب است و...

همانطور که اشاره شد، استفاده از کد تخفیف یکی از بهترین مزیت های خرید اینترنتی کالای مورد نظر است. چراکه این روش به راحتی در دسترس افراد قرار دارد و استفاده از آن می تواند هزینه های شما را تا حد زیادی کاهش دهد. ضمن اینکه استفاده از کد تخفیف، رایگان بوده و برای تمام کاربران قابل استفاده است. اگر شما هم قصد دارید با استفاده از کد تخفیف هزینه های خودتان را کاهش دهید، در این مقاله با ما همراه باشید تا با بهترین کدهای تخفیف هر فروشگاه اینترنتی آشنا شوید.

تعریف ساده کد تخفیف

کد تخفیف که معمولا از حروف و اعداد انگلیسی تشکیل شده است، به صورت منحصر به فرد برای هر سایت یا فروشگاه قابل استفاده است. این کدها توسط فروشگاه های اینترنتی ایجاد و منتشر می شود تا کاربران بتوانند از آنها استفاده کنند. کدهای تخفیف می توانند شرایطی را نیز به همراه داشته باشند. به عنوان مثال تنها برای اولین خرید قابل استفاده باشند و یا سقف تخفیف قابل اعمال مشخص باشد و...

فروشگاه های اینترنتی فعال در ایران

خوشبختانه در ایران فروشگاه های اینترنتی متعددی در حال فعالیت هستند. برخی از آنها به صورت تخصصی در یک حوزه فعالیت دارند (مانند فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی یا فروشگاه کالای دیجیتال)، برخی دیگر نیز به صورت عمومی تمام گروه های کالایی را شامل می شوند. در هر صورت فروشگاه های اینترنتی تاثیر بسیار مهمی در رفتار خرید کاربران داشته اند که بسیار قابل تقدیر است.

بهترین کدهای تخفیف فروشگاه های آنلاین

نوبتی هم که باشد نوبت معرفی بهترین کد تخفیف فروشگاه های اینترنتی است. این اطلاعات براساس میزان جستجوی کاربران در موتورهای جستجو و همچنین تقاضای کاربران برای خرید از یک فروشگاه جمع آوری شده است. لازم به ذکر است که در این لیست تنها فروشگاه هایی که بالاترین تقاضا را داشته اند لیست شده اند. همچنین انواع مختلف کد تخفیف هر کدام از این فروشگاه ها نیز، براساس میزان درخواست کاربران اندازه گیری و معرفی شده است.

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

دیجی کالا نام یکی از فروشگاه های فعال است که تقریبا نام آن برای اکثر افراد آشناست. این فروشگاه که به صورت عمومی محصولات مختلفی را برای خرید عرضه می کند، یکی از پرتقاضاترین کدهای تخفیف را به نام خود زده است. در جدول زیر انواع بهترین کد تخفیف دیجی کالا معرفی شده است:

نوع کد تخفیف

نمونه کد

قابل استفاده برای

کد تخفیف دیجی کالا ارسال رایگان

LTFR

همه کاربران

کد تخفیف اولین خرید دیجی کالا

BFNC02

کاربران جدید

کد تخفیف دیجی پلاس

DPRN1

همه کاربران

تخفیف 80 درصدی دیجی کالا

-

همه کاربران

کد تخفیف سوپرمارکت دیجی کالا

TGH1

همه کاربران

فروشگاه اینترنتی تکنولایف

فروشگاه تکنولایف که به طور تخصصی در حوزه فروش کالای دیجیتال از جمله گوشی موبایل، لپ تاپ، ساعت هوشمند و... فعالیت دارد، توانسته نظر کاربران بسیاری را به خود جلب کند. این فروشگاه با تضمین کف قیمت و همچنین اصالت کالا، به مرجعی برای خرید محصولات دیجیتال تبدیل شده است. از جمله بهترین کد تخفیف تکنولایف می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نوع کد تخفیف

نمونه کد

قابل استفاده برای

کد تخفیف ارسال رایگان تکنولایف

TP996

همه کاربران

کد تخفیف تکنولایف لپ تاپ

HWSZ50

همه کاربران

کد تخفیف خرید اول از تکنولایف

bm50

کاربران جدید

کد تخفیف ۵۰ هزار تومانی تکنولایف

mtd50

همه کاربران

فروشگاه اینترنتی خانومی

فروشگاه خانومی هم به طور تخصصی در حوزه فروش لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت دارد. از آنجایی که این فروشگاه بسیار مورد استقبال کاربران به خصوص خانم ها قرار گرفته است، تقاضا برای استفاده از کد تخفیف خانومی نیز با افزایش چشمگیری همراه بوده است. برخی از بهترین کدهای تخفیف خانومی عبارتند از:

نوع کد تخفیف

نمونه کد

قابل استفاده برای

کد تخفیف خانومی خرید اول

khan70tkxU

کاربران جدید

کد تخفیف ارسال رایگان خانومی

khpost

همه کاربران

کد تخفیف ۵۰ هزار تومانی خانومی

esfand50

همه کاربران

حراج خانومی

-

همه کاربران

فروشگاه اینترنتی اسنپ اکسپرس

اسنپ اکسپرس که فروشگاه اینترنتی کالای سوپرمارکتی است، قابلیت ثبت سفارش و ارسال کالا را در بازه زمانی بسیار کوتاهی برای کاربران میسر می کند. به همین دلیل بسیار از افراد خریدهای روزمره خود را از طریق اسنپ اکسپرس انجام می دهند. از آنجایی که خریدهای روزمره به صورت روتین انجام می شود، کد تخفیف اسنپ اکسپرس می تواند موجب کاهش هزینه های شما بشود. در ادامه بهترین کدهای تخفیف این فروشگاه معرفی شده اند:

نوع کد تخفیف

نمونه کد

قابل استفاده برای

کد تخفیف اسنپ اکسپرس 15 هزار تومانی

AFF99R1SEI6

همه کاربران

کد تخفیف دوم اسنپ اکسپرس

EXPRESS30

همه کاربران

کد تخفیف اسنپ اکسپرس ارسال رایگان

D4aLP7E86L

همه کاربران

کد تخفیف ۵۰ هزار تومانی اسنپ اکسپرس

D4aLPNW2Z7

کاربران جدید

نحوه یافتن کد تخفیف فروشگاه های مختلف

راه های بسیاری برای دریافت کد تخفیف فروشگاه های اینترنتی وجود دارد. برخی از فروشگاه ها به صورت دوره ای کدهای تخفیف خود را از طریق پیامک به کاربران ارسال می کنند. اما بهترین روش یافتن کدهای تخفیف تمام فروشگاه های اینترنتی، استفاده از سایت های منتشر کننده کد تخفیف مانند آفردیلی است. با مراجعه به این سایت می توانید به کد تخفیف هر فروشگاه و یا سایر خدمات دهندگان مانند اسنپ، اسنپ فود، فیلیمو و... به صورت رایگان دسترسی داشته باشید.

آیا تخفیف کدهای تخفیف واقعی است؟

بله، می توان اینطور اظهار داشت که در حال حاضر واقعی ترین تخفیف قابل دریافت از فروشگاه های اینترنتی، استفاده از کد تخفیف است. چراکه این کدها مبلغ مشخصی را از قیمت کالا و سفارش کاربران کسر می کند. اما در سایر روش های ارائه نخفیف مانند جشنواره ها، فروش ویژه و... ممکن است درصد تخفیفی که بر روی قیمت کالا لحاظ شده است، واقعی نباشد.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها