2109
پیشنهاد 3 برند عینک طبی اصل بچگانه

پیشنهاد 3 برند عینک طبی اصل بچگانه

1402/09/20 بازدید256

3 مارک عینک برای کودکان و نوجوانان

اگر کودکی در خانه یا خانواده دارید که نیاز به عینک دارد تا بینایی مطلوب و کاملی داشته باشد از صفر تا صد، یعنی از انتخاب پزشک معتمد تا خرید یک فریم عینک طبی بچگانه باید دقت بالایی داشته باشیم چرا که کودکان، عضو مهمی از زندگی و جامعه هستند، چشم ها هم عضو مهمی از بدن ما، توجه به چشم کودکمان امری ضروری است که نیاز به اطلاعات و پیگیری مداوم دارد. اهمیت انتخاب یک برند برای عینک طبی در کودکان بیشتر است چرا که دلایل مختلفی باعث جذب و یا عکس این موضوع برای بچه ها می­شود. عواملی مثل رنگ، راحتی، سبکی، انعطاف پذیری و در مجموع کیفیت بالا معیار هایی هستند که قبل از خرید عینک فرزند دلبندمان باید در نظر بگیریم. در این مقاله به معرفی 3 برند ری بن (RayBan) ، وُگ (Vouge) و امپریو آرمانی (Emporio Armani) که از طراحان و تولید کنندگان عینک طبی هستند و به طور تخصصی برای کودکان و نوجوانان هم عینک طراحی می کنند، پرداخته ایم.

آیا کودک من به عینک احتیاج دارد؟

این سوال که آیا این فرشته ی دوست داشتنی که انرژی شما و خانه ی شما است به عینک احتیاج دارد یا نه بسیار با اهمیت است اما بعد از آن که فهمیدیم جواب، بله است باید به دنبال راه حلی باشیم.

همه ما می دانیم که داشتن بچه بسیار شیرین، دغدغه مند و جذاب است به شکلی که هر روز ممکن است شما را با چالشی جدید مواجه کنند اما با مطالعه و آگاهی می شود تمام این چالش ها را با آرامش بر طرف کرد. یکی از این چالش ها که امروزه به یک علت خیلی مهم، بیشتر شده است، مدت زمانی است که فرزند شما به صفحه نمایشگرها خیره می شود، بله ضعیف شدن چشم و یا به اصطلاح عینکی شدن پسر یا دختر شما که بعضی از همان دوران بدو تولد و بعضی هم به مرور زمان و یا عواملی مثل موردی که بالاتر مطرح کردیم بروز می­دهد. پیشنهاد ما به شما این است که سعی کنید هر ساله یا هر 6 ماه به همراه کودکتان به اپتومتریست مراجعه کنید تا زودتر از همه چیز در مورد وضعیت بینایی و چشمان دختر یا پسر کوچکتان با خبر شوید. بعد از اینکه فهمیدید لازم است فرزند شما عینک بزند ممکن است با هر شکلی از برخورد از طرف کودک روبرو شوید، برخی ممکن است راحت قبول کنند و عینک بچگانه مورد علاقه ی خود را انتخاب کنند، بخرند و آن را دوست داشته باشند یا اینکه ممکن است مقاومت کنند، اینجاست که فیلم ها ، انیمیشن ها و کتاب ها به کمک ما می آیند. با کمی چرخ زدن در وب سایت وحدت اپتیک می توانید در مقالات مختلف تمام چالش هایی که دارید را به راحتی پشت سر بگذارید، به اندازه ی راحتی عینکی که فرزند دلبندتان باید به چشم بزند. اگر دوست دارید 3 برند از بهترین فریم های عینک طبی بچگانه اصل را بشناسید در ادامه با ما همراه باشید.

 

عینک طبی کودک و نوجوان ری بن ( Ray Ban )

ری بن یا Ray Ban یک برند اصالتا امریکایی است از سال 1937 تاسیس شد و در سال1999 به شرکت لوکس اتیکا (Luxottica ) ایتالیا فروخته شد. خلاقیت در طراحی و انتخاب رنگ برای عینک طبی بچگانه در برند ری بن بسیار به چشم می خورد که در کنار اصالت و کیفیتی که از سال ها پیش در فریم عینک طبی و آفتابی خود ارائه کرده است نشان می­دهد که برای خرید گزینه ی مناسبی هستند. فریم های بچگانه ری بن از جنس استات است که قابلیت ضد حساسیت دارد و این یعنی از پوست کودکتان در برابر آلرژی ها محافظت خواهد کرد و به دلیل داشتن پوشش UV، رنگ این قاب ها مدت زمان بیشتری ثابت می مانند و همچنین طراحی ساده اما راحت Ray Ban از دیگر ویژگی­های خوب این برند است. بی نظیر ترین بخش عینک طبی بچگانه ری بن سایز بندی آن است که در سایت اصلی هم مشخص شده است و برای سه گروه سنی فریم عینک تولید می کند، کودکان بین 4 تا 6 سال، کودکان بین 7 تا 10 ساله و نوجوانان 11 تا 13 ساله که این یعنی کاملا دست ما را برای هر گروه سنی ای باز گذاشته است و در نهایت اصالت و کیفیت مثال زدنی قرار دارد که تضمینی برای بهترین بودن این برند و فریم هایش است. دختران و پسران شما در نگاه های اول مجذوب رنگ بندی فوق العاده و شیک ری بن می شوند که تنوع بسیاری هم دارد و هر کودکی با هر سلیقه­ای به یکی از آن­ها حتما واکنش مثبت نشان می­دهد، جالب است بدانید که ری بن، عینک آفتابی کودکانه هم طراحی و تولید می­کند که طرفداران بسیار زیادی هم دارد، خیلی از فرزندان ما دوست دارند یک برند و یا مدل ست و مشابه را با مادر و یا پدر خود داشته باشند که ری بن همین خواسته را برای آن­ها انجام داده و فریم های عینک آفتابی و طبی بچگانه ای طراحی کرده است که شمایلی از فریم والدینشان را هم داشته باشد.

 

عینک طبی بچگانه وُگ ( Vogue )

وگ یا Vogue از سال 1973 یعنی 50 سال است که قدمت دارد و از سال 2000 با شرکتLuxottica برای خط تولید عینک هایش همکاری می­کند. وگ را می توان یکی از آن برند­های راحت و مقاوم عینک طبی بچگانه دانست این برند، فریم های کودکانه اش را به طور ویژه برای دوام و استحکام بیشتر طراحی و تولید کرده است تا نیاز های فرزندمان را در سبک زندگی روزمره اش که نیاز به تحرک و فعالیت زیادی دارند برآروده کند. عینک های ووگ در برابر ضربه و شکنندگی مقاومت خوبی دارند و این موضوع باعث می شود کودک با خیالی آسوده به بازی و یا مدرسه برود و جای هیچ نگرانی ای برای ما نمی­گذارد. رنگ بندی یکی دیگر از ویژگی های این برند است که باعث می­شود کودک ما جذب آن شود، تنوع در طرح و رنگ همیشه برای نگاه اولیه پسر یا دختر ما اهمیت داشته، چرا که کودکان عینکشان را شبیه به اسباب بازی هایی که دارند شاد و امن می خواهند. کیفیت تمام آن چیزی است که Vogue در طراحی هایش به شکلی منحصر به فرد و کامل حفظ کرده و می­کند.

 

عینک طبی کودکان امپریو آرمانی ( EMPORIO ARMANI )

امپریو آرمانی یا EMPORIO ARMANI دومین گروه بزرگ مُد ایتالیا بعد از پرادا محسوب می­شود که از سال 1975 شروع به کار کرده است و از سال 2003 به بعد این برند نیز مانند دو مارک بالا برای تولید عینک­هایش با شرکت لوکس اتیکا همکاری می­کند. این برند فریم های بچگانه اش را هم تحت تاثیر مدل های کلاسیک طراحی می­کند اما تنوع در رنگ بندی را با کیفیت و اصالت خیلی بالایی حفظ می­کند. عینک طبی بچگانه امپریو آرمانی به راحتی و سبکی یک بالشت برای خواب طراحی و تولید می­شوند و ازمتریال طبیعت دوست بیوپلاستیک برای تولیداتش استفاده می­کند تا دوست دار محیط زیست باشند و این ویژگی باعث می­شود علاقه ی شدید ما به فرزندمان به طبیعت هم منتقل شود و اگر فرزند دغدغه مندی داریم، این فریم باعث جذب کودک و پذیرش راحت ترِ عینک به روی چشمانش شود. جالب است بدانید همه چیز در عینک بچگانه امپریو آرمانی برای راحتی طراحی شده است به طور مثال پاد بینی این فریم ها سیلکونی هستند و این یعنی کودک روی بینی فشار مضاعفی را تحمل نمی­کند و در استفاده روزمره احساس خوشایندی نسبت به دوست چشمش یعنی عینکش خواهد داشت.

 

 

 

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها