2109
پلتفرم آستین در نمایشگاهDubai Design Week  2023

پلتفرم آستین در نمایشگاهDubai Design Week 2023

1402/08/23 بازدید77

 

درباره‌ی نمایشگاه

هفته دیزاین دبی(Dubai Design Week) یک نمایشگاه تجاری در خاورمیانه است که به طراحی‌های نوآورانه و باکیفیت اختصاص یافته است. این نمایشگاه از سال 2015 تحت مالکیت و مدیریت گروه طراحی دبی- شرکت سرمایه گذاری مشترک بین مرکز مالی بین‌المللی دبی و شرکت نمایشگاه‌های خاورمیانه فعالیت خود را آغاز کرد.

هفته دیزاین دبی 2023 در تاریخ 17 الی 20 آبان، در منطقه طراحی دبی(D3)، با گردهم آوردن بیش از 500 شرکت کننده از حداقل 40 کشور دنیا برگزاد شد.

این جشنواره با طیف وسیعی از رشته‌های طراحی از جمله معماری، طراحی محصول، فضای داخلی و چند رسانه‌ای، طراحانی از سراسر جهان را می‌بیند که برای تبادل ایده و نشان دادن تأثیر مثبتی که می‌تواند از طریق طراحی ایجاد شود، گرد هم می‌آیند. نکته‌ای که نمایشگاه امسال را در مقایسه با سال‌های گذشته متمایز می‌کند حضور آستین به عنوان اولین شرکت‌کننده‌ی ایرانی در این نمایشگاه است.

 

عکس از وبسایت استین

عکس از وبسایت استین

حضور آستین در هفته دیزاین دبی 2023

آستین یک پلتفرم سبک زندگی چند شاخه‌ای خلاقانه است که با طراح‌ها و هنرمندان ایرانی از سراسر دنیا که در حال ساخت محصولاتی خاص در تعداد محدود و با در نظر گرفتن شاخص‌های پایداری هستند، همکاری می‌کند. پلتفرم آستین خود را متعهد به تبلیغ سبک زندگی پایدار و ساخت گروهی از طراح‌های اخلاق‌مدار و کاربران و خریدارانی آگاه می داند، و هدف ‌نهایی خود را تاثیر گذاری مثبت بر روی دنیای طراحی قرار داده است.

 

در ۷ سال گذشته، آستین از طریق به وجود آوردن امکانی برای ارائه، فروش و خرید محصولات منتخب طراح‌ها و هنرمندان، موفق به بوجود آوردن یک جامعه قوی از طراح‌ها، هنرمندان و علاقه‌مندان به طراحی و مد در ایران شده‌ است.

 

مجموعه «یک‌جا نَشین» در هفته دیزاین دبی

 

آستین امسال مجموعه جدید آثار خود با عنوان «یک‌جا نَشین» را با همراهی طراحان منتخب بخش خانه و زندگی خود در هفته طراحی دبی به نمایش گذاشت. علی هنرور، بامداد رئیس‌نیا، مهسا خوش‌کشت و علیرضا رشیدی طراحانی هستند که آستین را در هفته دیزاین دبی 2023 همراهی می‌کنند. کالکشن "یک‌جا نَشین" برآمده از فرهنگی است که ریشه در بهینه‌سازی منابع طبیعی دارد. به عنوان مثال، زباله‌های تر (پوست و هسته میوه) برای تکامل تکنیک Papier-mâché با کاغذ ترکیب شده‌اند. میل به گرایش های عشایری و آرزوی پایداری، برای ساخت اشیایی سبک، کاربردی و دوستدار محیط زیست به کار گرفته شده است.

 

 

 

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها