2109
بهترین و راحت ترین راه های مهاجرت به کانادا در سال 2023

بهترین و راحت ترین راه های مهاجرت به کانادا در سال 2023

1402/06/05 بازدید1148

 

یکی از محبوب‌ترین مقاصد مهاجرتی در جهان، کانادا است. شما با بهره از روش‌های مختلف مهاجرت به کانادا، می‌توانید اقدامات لازم را جهت دریافت اقامت کانادا انجام دهید.

 متخصصین، سرمایه‌گذاران، دانشجویان، متقاضیان کار و... همگی می‌توانند به راحتی ویزای کانادا را دریافت و به این کشور برای زندگی مهاجرت کنند.

 براساس آمارهای به دست آمده، بیش از 166 هزار نفر از جمعیت این کشور را ایرانیان تشکیل داده‌اند.

نرخ بیکاری پایین، رفاه اجتماعی بالا و سهولت دریافت شهروندی همگی از دلایل محبوبیت این کشور بین ایرانیان و جهانیان است. اما شاید این سوال برای شما هم به وجود آمده باشد که بهترین راه مهاجرت به کانادا در سال 2023 چیست؟ چطور می‌توان اقامت کانادا را دریافت کرد؟ در ادامه قصد داریم شما را با بهترین و راحت‌ترین روش‌های اخذ ویزای کانادا آشنا کنیم.

روش‌های مهاجرت به کانادا در سال 2023

مهاجرت به کانادا همانند گذشته سخت و اذیت‌کننده نیست. شما با بهره از روش‌های مختلف و همچنین بهره از خدمات تیم مهاجرتی خبره و کاربلد می‌توانید به سرعت به این کشور ایرانی‌نشین سفر و مهاجرت کنید.

موسسه مهاجرتی رویال اپلای |  |Royalapply.comبیش از 1500 پروند موفق در زمینه های مهاجرتی دارد.

 در ادامه قصد داریم شما را با برخی از روش‌های آسان و راحت مهاجرت به این کشور آشنا کنیم.

مهاجرت از طریق ویزای توریستی کانادا

یکی از روش‌های مهاجرت به این کانادا و گرفتن اقامت دائم، اخذ ویزای توریستی کانادا است. البته ناگفته نماند که تنها با گرفتن یک ویزای ساده شما نمی‌توانید به راحتی اقامت دائم بگیرید و پس از دریافت ویزای توریستی کانادا باید حتما پس از رسیدن به خاک کانادا اقدامات دیگری نیز انجام دهید.

به عنوان مثال اگر قصد تحصیل در این کشور را دارید، باید حتما برای اخذ ویزای تحصیلی اقدام کنید. همچنین اگر هدف از دریافت ویزای توریستی، اخذ ویزای کار است، شما به محض ورود باید از کارفرمای کانادایی پیشنهاد کاری دریافت کنید. پس از انجام همه این مراحل شما حالا می‌توانید جهت دریافت اقامت دائم کشور کانادا اقدام کنید.

توجه کنید که قبل از گرفتن ویزای توریستی و سفر به کانادا، باید تمامی شرایط خودتان را ارزیابی کنید. مسیرهای مهاجرتی از این طریق را مورد بررسی قرار دهید. چرا که در غیراینصورت خسارت مالی و زمانی زیادی را متحمل خواهید شد.

شرایط متقاضی جهت دریافت ویزای توریستی عبارت است از:

  • فرد متقاضی باید سابقه سفر به کشورهای حوزه شینگن یا سایر کشورهای اروپایی، استرالیایی، آسیایی را داشته باشد. (نکته: وجود سابقه به کشورهای حوزه شینگن لازم و ضروری نیست اما در صدور ویزای توریستی کانادا می‌تواند کاملا تاثیرگذار باشد و فرآیند را برای فرد راحت‌تر کند.)
  • فرد درخواست‌کننده باید تمکن یا توانایی مالی خود را جهت طول مدت حضور در کانادا اثبات کند.
  • داشتن وابستگی کاری، خانوادگی و مالی

نکته مهم: در صورتی که شما در کشور کانادا اقوام درجه یک دارید، می‌توانید با ارائه مدارک درست و کافی، ویزای توریستی کانادا را با راحتی بیشتری اخذ کنید.

 

مهاجرت تحصیلی به کانادا

یکی دیگر از روش‌های به نسبت راحت جهت مهاجرت به کشور کانادا، اخذ ویزای تحصیلی است. طی سالهای اخیر افراد و متقاضیان بسیار زیادی از طریق اخذ ویزای تحصیلی به کشور کانادا مهاجرت کرده‌اند و امروز به عنوان یک شهروند کانادایی در این کشور زندگی می‌کنند. شما پس از اخذ ویزای تحصیلی می‌توانید برای اقامت دائم این کشور اقدامات لازم را انجام دهید و برای همیشه در کانادا زندگی کنید.

اما فرد متقاضی جهت دریافت ویزای تحصیلی باید چه شرایطی داشته باشد؟ برخی از شرایط اخذ ویزای تحصیلی عبارت است از:

  • افراد جهت اخذ پذیرش تحصیلی باید حتما از یکی از موسسات آموزشی معتبر دارای شماره DLI پذیرش داشته باشند.
  • اثبات و تمکن مالی کافی جهت تامین هزینه‌های یک سال تحصیل و زندگی در کانادا
  • عدم سوءپیشینه
  • دانشجو باید از نظر جسمی سلامت باشد. در غیر اینصورت باید تمامی مدارک پزشکی را به افسرپلیس ارائه کند.
  • فرد متقاضی باید ثابت کند که پس از تحصیل حتما به کشور مبدا (خودش) بازمی‌گردد.

مهاجرت کاری به کانادا

یکی دیگر از روش‌های مهاجرت به کشور کانادا در سال 2023، اخذ ویزای کاری کانادا است. اگر شما هم از یک شرکت کانادایی درخواست کار دارید، به راحتی می‌توانید برای مهاجرت به کانادا اقدام کنید. شما از این طریق می‌توانید پس از ورود به خاک کانادا، اقامت این کشور را از طریق جاب آفر به دست بیاورید. توجه کنید که جهت اقدام از طریق جاب آفر شما باید حتما درخواست کاری معتبری داشته باشید.

اما آیا با استفاده از ویزای کاری شما می‌توانید اقامت دائم کانادا را هم بگیرید؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم همه چیز به سطح شغل شما بستگی دارد. در اغلب موارد باید سطح شغل شما در مشاغل گروه فنی و تخصصی باشد.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری یکی از ساده‌ترین روش‌های مهاجرت به کشور کانادا است. همانطور که از نام این روش مشخص است، شما با داشتن یک سرمایه کافی می‌توانید برای مهاجرت به کانادا اقدام کنید. اما شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که میزان سرمایه باید چقدر باشد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم میزان سرمایه شما وابسته به نوع صنعت کسب و کار، کوچکی و بزرگی آن و مکانی است که قصد سرمایه‌گذاری در آن را دارید، متفاوت است. اما به طور کلی حداقل میزان سرمایه‌گذاری در کانادا بین 100 هزار دلار تا 500 هزار دلار کانادا است.

مهاجرت از طریق ازدواج

یکی دیگر از روش‌های مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت دائم، ازدواج با فرد شهروند یا مقیم دائم کانادا است. هنگامی که شما با این فرد ازدواج می‌کنید، همسرتان می‌تواند از طریق ویزای ازدواج کانادا اسپانسرشیپی مسئولیت شما را برعهده بگیرید و برای اقامت دائم‌تان اقدامات لازم را انجام دهد.

سخن پایانی مهاجرت به کانادا

همانطور که در طول این مطلب مطالعه کردید، شما با بهره از روش‌های مختلفی می‌توانید به کانادا مهاجرت کنید. مهاجرت به کانادا به نسبت گذشته بسیار آسان‌تر و راحت‌تر شده است. بنابراین اگر شما هم به دنبال راهی برای مهاجرت در سال 2023 هستید، پیشنهاد می‌کنیم تمامی مراحل و روش‌های این مقاله را به طور کامل مطالعه کنید.

با کارشناسان و وکلای با تجربه مقیم کانادا و آمریکا شرکت مهاجرتی رویال اپلای همراه باشید

شرکت مهاجرتی رویال اپلای

تلفن تماس: ۲۲۴۰۹۱۹۱-۲۲۴۰۸۱۸۱-۲۲۴۰۷۱۷۱

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها