2109
چطوری بدون گرسنگی کشیدن، لاغر شویم؟

چطوری بدون گرسنگی کشیدن، لاغر شویم؟

1402/05/21 بازدید4042

 

تصور کنید سر سفره نشسته‌اید و دیگران بشقاب‌ غذایشان را پر از برنج و خورشت می‌کنند؛ درحالی که شما باید قاشق‌هایتان را بشمارید تا مبادا بیشتر از 5 قاشق برنج بخورید. در این لحظه چه حسی دارید؟! احتمالا به زمین و زمان لعنت می‌فرستید و از رژیمی که برای بار هزارم شروعش کرده‌اید، پشیمان می‌شوید. آرزو می‌کنید کاش رژیم نداشتید تا می‌توانستید بدون ملاحظه و بالذت، هر چقدر می‌خواستید غذا بخورید.

اما چاره‌ چیست؟ باید به 5 قاشق برنج خودتان رضایت دهید، در حالی که می‌دانید خوردن و نخوردن آن چندان فرقی ندارد! چون مقدارش آنقدر کم است که شما را سیر نمی‌کند و دوباره یک ساعت بعد، گرسنه خواهید شد.

اگر حداقل یکبار هم تصمیم به رژیم گرفته باشید، با این «گرسنگی» آشنا هستید. گرسنگی آزاردهنده‌ای که هر وقت رژیم گرفته‌اید، به سراغ‌تان آمده و دست از سرتان برنداشته است. اما می‌دانستید بدون گرسنگی کشیدن هم می‌توانید لاغر شوید؟

برای دریافت رژیم لاغری بدون گرسنگی، کلیک کنید.

با برنامه رژیم غذایی لیمومی، بدون گرسنگی کشیدن لاغر می‌شوید

اگر تا به حال رژیم گرفته باشید، می‌دانید که اکثر رژیم‌های غذایی، با کم کردن حجم غذا و گرسنگی دادن به شما، وزن‌تان را کم می‌کنند. اما با برنامه رژیم غذایی لیمومی، می‌توانید بدون گرسنگی کشیدن لاغر شوید.

این جمله فقط یک ادعا نیست. کافیست نظرات افرادی را که از رژیم لیمومی استفاده کرده‌اند، بخوانید. در این رژیم، هیچ کدام از وعده‌های غذایی شما حذف نمی‌شوند و حجم غذای شما طوری تنظیم می‌شود که کامل شما را سیر کند. علاوه بر این، میان‌وعده‌های مغذی و سالمی که برای شما در نظر گرفته می‌شود، از گرسنگی شما جلوگیری می‌کند.

بعضی افراد تصور می‎کنند برای لاغر شدن، باید یک کف‌گیر برنج با 3 قاشق خورشت را به عنوان ناهار و یک کف دست نان و یک عدد کتلت را هم برای شام، میل کنند. اگر شما هم چنین تصوری داشتید، باید بگوییم که اصلا چنین چیزی نیست! البته درست است که در بعضی رژیم‌ها، از این سبک برنامه غذایی استفاده می‌شود؛ اما لزومی ندارد حتما از این رژیم‌ها پیروی کنید. به جای آن، می‌توانید با کمک برنامه رژیم غذایی لیمومی، هم وعده‌های غذایی پروپیمانی داشته باشید و هم وزن کم کنید. می‌پرسید چطوری؟ در ادامه می‌گوییم.

 

مگر می‌شود هم غذای زیادی خورد و هم لاغر شد؟

اکثر رژیم‌های لاغری، کالری دریافتی بدن شما را کاهش می‌دهند تا از این طریق، وزن شما کاهش یابد. به همین دلیل هم حجم وعده‌های غذایی شما را کم می‌کنند و شما مدام احساس گرسنگی می‌کنید.

اما رژیم لیمومی بر پایه کالری‌شماری نیست و سازوکار آن، متفاوت است. رژیم لیمومی با تنظیم متابولیسم بدن، به شما کمک می‌کند لاغر شوید. به همین دلیل به جای آنکه حجم وعده‌های غذایی شما را کم کند، با ترکیب غذاها و خوراکی‌های موردنیاز بدن‌تان و تنظیم سوخت‌وساز بدن، شما را به وزن ایده‌آل می‌رساند.

برای اینکه با سازوکار رژیم لیمومی بیشتر آشنا شوید، وارد لینک زیر شده و سپس روی گزینه «رژیم مزوبولیک» کلیک کنید. آنجا درباره صفر تا صد جدیدترین رژیم لیمومی، صحبت کرده‌ایم و به همه سوالات شما پاسخ داده‌ایم.

برنامه رژیم غذایی لیمومی برای کاهش وزن

تفاوت رژیم لیمومی با سایر رژیم‌ها چیست؟

1. برنامه غذایی مخصوص خودتان را دریافت خواهید کرد

بسیاری از رژیم‌های لاغری، بدون بررسی شرایط جسمی شما و سبک زندگی‌تان، طراحی می‌شوند و ممکن است یک رژیم، به صدها نفر داده شود. گاهی اوقات این رژیم‌ها نه‌تنها شما را لاغر نمی‌کنند، بله مشکلات و بیماری‌های مختلفی را برای شما به وجود می‌آورند. بد نیست این سوال را از خودتان بپرسید که لاغر شدن به چه قیمتی؟ آیا حاضر هستید برای لاغر شدن، سلامتی‌تان را به خطر بندازید؟!

خبر خوب این است که رژیم‌ لیمومی کاملا اختصاصی است و براساس ویژگی‌های ژنتیکی شما طراحی می‌شود. بنابراین این رژیم نه‌تنها هیچ آسیبی به سلامتی‌تان وارد نمی‌کند، بلکه حال جسمی بهتری را برای شما به همراه خواهد داشت.

2. گرسنگی نمی‌کشید

همانطور که در بالا گفتیم، در رژیم لیمومی حجم وعده‌های غذایی و میان‌وعده‌ها زیاد است و شما احساس گرسنگی را تجربه نخواهید کرد؛ بنابراین بسیار راحت‌تر از آنچه که تصورش را می‌کنید، لاغر می‌شوید.

 

 

3. خبری از ورزش نیست

در برنامه رژیم غذایی لیمومی، خبری از ورزش‌های سخت و سنگین نیست و فقط پیاده‌روی خواهید داشت. همراهان قدیمی لیمومی معتقدند این موضوع یکی از دلایل محبوبیت رژیم لیمومی است.

  4. با استپ وزنی خداحافظی می‌کنید

با رژیم لیمومی، شما در مسیر لاغری، هیچ توقفی نخواهید داشت و به سرعت وزن کم می‌کنید. اما گاهی مواقع هم ممکن است استپ وزنی شما را کمی ناامید کند که البته احتمال آن کم است. در این شرایط، متخصصان لیمومی می‌توانند در ابتدای دوره رژیم، پیش‌بینی کنند که چه زمانی دچار استپ وزنی می‌شوید و راهکارهای جلوگیری از آن را هم به شما ارائه دهند. پس دیگر غصه عدد ثابت‌شده ترازو را نخورید!

5.  لاغری و سلامتی را با هم تجربه می‌کنید

سلامتی جسمی، سلامتی روحی، انرژی و شادابی بیشتر، از مهم‌ترین و قطعی‌ترین نتایج برنامه رژیم غذایی لیمومی هستند. اگر در طول روز احساس خستگی می‌کنید و مدام دردهای جسمی مختلفی به سراغ‌تان می‌آید، متخصصان لیمومی می‌توانند این قول را به شما بدهند که با این رژیم، این مشکلات‌تان حل خواهد شد. در واقع با رژیم لیمومی، به سالم‌ترین وضعیت جسمی و روحی خودتان برمی‌گردید. پس علاوه بر تناسب اندام، حال خوب را تجربه خواهید کرد.

6. بازگشت وزن نخواهید داشت

با رعایت برنامه رژیم غذایی لیمومی و رسیدن به وزن ایده‌آل، تیم لیمومی به شما راهکارهایی را آموزش می‌دهند تا شما بتوانید در وزن دلخواهتان بمانید و دوباره دچار اضافه وزن نشوید. یعنی با رعایت این رژیم، یک بار برای همیشه، مشکل افزایش وزن‌تان را حل خواهید کرد.

رژیم لیمومی چطور طراحی می‌شود؟

رژیم لیمومی توسط یک تیم پزشکی که متشکل از متخصص تغذیه، پزشک عمومی، متخصص غدد و متابولیسم و... است، تنظیم می‌شود. متخصصان لیمومی با استفاده از عکس چهره شما و مشخصات جسمی‌تان، سیستم بدنی شما را به دقت بررسی کرده و رژیم شما را براساس آن طراحی می‌کنند.

چطور برنامه رژیم غذایی لیمومی را دریافت کنیم؟

اگر دوست دارید بدون ورزش‌های سنگین لاغر شوید، نان و برنج از برنامه غذایی‌تان حذف نشود، بیماری‌هایتان کنترل شود و انرژی جسمی بیشتری داشته باشید، کافیست روی لینک زیر کلیک کنید و درخواست‌تان را برای دریافت رژیم ثبت کنید.

دریافت برنامه رژیم غذایی لیمومی

 

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها