2109
پادروشاپ، بهترین فروشگاه ساز

پادروشاپ، بهترین فروشگاه ساز

1402/05/16 بازدید149

بر طبق آمارهای گرفته شده در سال 2022، مشخص شده که بالغ بر یک میلیارد نفر (1.22) در هر ماه از اپلیکیشن اینستاگرام استفاده می‌کنند. بیشتر گروه سنی افراد 18 تا 35 سال در اینستاگرام فعالیت دارند. می‌توان گفت که ۹۰ درصد از کاربران اینستاگرام حداقل یک صفحه تجاری را دنبال می‌کنند. این به معنی بازار پررونق صفحات تجاری و فروشگاهی در اینستاگرام است. این آمارها نشان می‌دهد که با راه‌اندازی فروشگاه در اینستاگرام می‌توان شانس افزایش ارتباط با مخاطبین بیشتری را کسب کرد. اما رسیدن به تعداد دنبال کننده‌های بیشتر در این رسانه با دشواری‌های خاص خود همراه است. خوشبختانه ابزارهایی برای راه‌اندازی فروشگاه در اینستاگرام در دسترس قرار گرفته که می‌تواند مسیر کسب‌وکار در اینستاگرام را برای شما آسان کند. در ادامه به بررسی این ابزار خواهیم پرداخت.

چرا کسب‌وکار در اینستاگرام اهمیت دارد؟

اینستاگرام «Instagram» یک رسانه تصویری است که محبوبیت بسیاری در بین کاربران از سراسر جهان دارد. درواقع استفاده از اینستاگرام فقط معطوف به یک جامعه یا کشور خاص نیست و افراد از هر گوشه و کنار جهان از طریق این رسانه با هم در ارتباط هستند. آمارهای فعالیت در این رسانه می‌تواند اهمیت آن در کسب‌وکارها را توجیه می‌کند:

1) بر طبق آمارهای مختلف ارائه شده، بیش از 400 میلیون نفر به‌صورت روزانه در اینستاگرام فعالیت دارند که این آمار به‌صورت ماهانه به بیش از 600 میلیون نفر می‌رسد.

2) از تعداد کلی کاربران اینستاگرام، بیش از 150 میلیون نفر آن‌ها در بخش استوری فعالیت دارند.

3) بیش از 40 بیلیون عکس در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است.

4) بیش از 100 میلیون پست به‌صورت روزانه در این رسانه منتشر می‌شود.

5) بیش از 35 میلیون ایرانی در اینستاگرام فعالیت دارند.

6) بیش از 450 هزار فروشگاه ایرانی در اینستاگرام فعالیت دارند.

7) هر کاربر به‌صورت میانگین حدود نیم ساعت از وقت روزانه خود را در اینستاگرام می‌گذراند.

8) نود درصد (90٪) از ۱۰۰ برند معتبر جهانی در اینستاگرام حضور دارند که از جمله آن‌ها می‌توان برندهای نایکی «Nike»، آدیداس «Adidas»، گوچی «Gucci» و... را نام برد.

با توجه به این آمارها، می‌توان به فضای پربازدید و غنی این رسانه پی برد. اما این آمار و ارقام، رقابت در فضای اینستاگرام را دشوار می‌کند. چراکه بیشتر کسب‌وکارها حالت رقابتی دارند. به همین خاطر است که بیشتر افرادی که به تازگی می‌خواهند در اینستاگرام فروشگاه راه‌اندازی کنند، به دنبال سیستم‌های کمک کننده برای این امر هستند.

چطور می‌توان در اسرع وقت یک فروشگاه در اینستاگرام ایجاد کرد؟

به‌صورت کلی، راه‌اندازی یک صفحه (پیج) تجاری در اینستاگرام، کار راحتی است. اما قرار دادن پست‌های فروشگاهی، انجام تنظیمات مناسب برای پیج، افزایش بازدید، افزایش دنبال کننده‌ها و افزایش فروش در اینستاگرام به فعالیت مستمر، تبلیغات، هزینه بالا و تلاش هر روزه نیاز دارند. بسیاری از افراد دانش کافی برای پیشبرد یک صفحه فروشگاهی موفق را ندارند و در این مسیر از افراد دیگر کمک می‌گیرند یا ادمین استخدام می‌کنند که باز هم شانس پیشرفت پیج در آن‌ها تضمینی نیست. «پادروشاپ» به‌عنوان بهترین فروشگاه ساز اینستاگرامی، برای حل چنین مشکلاتی ایجاد شده است. پادروشاپ یک فروشگاه ساز موبایل محور است که در کمتر از یک دقیقه در آن می‌توان یک فروشگاه اینستاگرامی با تمام امکانات لازم در این زمینه را ایجاد کرد!

پادروشاپ، بهترین فروشگاه ساز اینستاگرامی

پادرو «Podro» پلتفرمی هوشمند و فعال در زمینه تجارت اجتماعی یا سوشیال کامرس «Social Commerce» و حمل‌نقل یا لجستیک «Logistics» است که با استفاده از آن می‌توان کسب‌وکارهای آنلاین در سطح کوچک یا متوسط را راه‌اندازی کرد. پادرو دارای دو محصول اختصاصی است:

1) پادروشاپ «PodroShop»

پادروشاپ، یک سیستم جامع برای راه‌اندازی فروشگاه‌های اینستاگرامی است. درواقع به کمک پادروشاپ می‌توان یک فروشگاه در اپلیکیشن اینستاگرام را در کمتر از دقیقه، با امکانات فروشگاهی کامل ایجاد کرد.

2) پادروپین «PodroPin»

پادروپین، دیگر سیستم اختصاصی و محصول ارائه شده توسط پادرو است که از طریق آن می‌توان فروشگاه‌های آنلاین در سطح وب را ایجاد کرد و آن را مدیریت کرد.

با توجه به افزایش فروشگاه‌های اینستاگرامی، استفاده از بهترین فروشگاه ساز اینستاگرامی، اهمیت زیادی پیدا کرده است. از این رو، بحث موردنظر ما در این مطلب، معرفی بهترین فروشگاه ساز اینستاگرامی، یعنی پادروشاپ است که در ادامه به بررسی ویژگی‌های آن خواهیم پرداخت.

 

چرا فروشگاه ساز پادروشاپ؟

تا به اینجا تا حدودی به دلایل استفاده از یک فروشگاه ساز اینستاگرامی اشاره کردیم. اما اگر بخواهیم بیشتر به بررسی پادروشاپ و اهمیت استفاده از آن بپردازیم، می‌توانیم به موارد زیر توجه کنیم:

1) کار اصلی پادروشاپ، تسهیل فرآیند فروش و ارسال محصول برای فروشگاه‌های اینستاگرامی و همچنین ارسال سفارشات برای فروشگاه‌های آنلاین و سازمان‌های بزرگ است.

2) پادروشاپ، امکان فروش محصول از طریق لینک اختصاصی و بدون نیاز به پاسخ‌گویی دایرکت را فراهم می‌کند.

3) با پادروشاپ می‌توان به درگاه پرداخت امن شاپرکی دسترسی داشت.

4) در پادروشاپ، امکان انتخاب شرکت پستی مورد نظر و ارسال سفارش بدون مراجعه به دفاتر پستی فراهم شده است.

تمام دغدغه‌های یک فروشگاه در اینستاگرام از طریق پادروشاپ می‌تواند برطرف شود. به همین خاطر است که انتخاب پادروشاپ برای ایجاد فروشگاه در اینستاگرام، در حال حاضر، یک امر منطقی است!

انتخاب شرکت پستی در «پادروشاپ»

وب‌سایت‌های فروش آنلاین در سطح وب یا اینستاگرام، با استفاده از وب‌پنل یا «API» شخصی‌سازی شده می‌توانند به تمام شرکت‌های پستی طرف قرارداد با پادرو دسترسی داشته باشند تا مناسب‌ترین گزینه از نظر سرعت و قیمت برای ارسال محصولات خود را انتخاب کنند. از جمله شرکت‌های پستی قابل انتخاب در سستم پادرو برای ارسال محصول در فروشگاه‌های آنلاین، می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • پست ملی
  • پیشرو پست
  • ماهکس
  • اسپید
  • ندکس
  • اکوپیک

شما می‌توانید در کسب‌وکار خود، به‌صورت همزمان، برای ارسال مرسوله‌های پستی خود، از چندین شرکت پستی معتبر از بین گزینه‌های فوق استفاده کنید و هیچ محدودیتی در این باره وجود ندارد. اطلاعات هزینه‌های ارسال و زمان ارسال هر یک از شرکت‌های فوق در زمان انتخاب شرکت پستی درج شده است و شخص می‌تواند بهترین گزینه از نظر زمان و هزینه برای ارسال مرسولات خود را انتخاب کند.

تحویل مرسوله از فروشنده درب منزل

همیشه تحویل دادن بسته‌های پستی درب منزل بوده است؛ اما کمتر دیده شده که تحویل گرفتن بسته‌های پستی نیز درب منزل باشد. خوشبختانه این امکان توسط پادروشاپ برای صاحبان کسب‌وکارهای آنلاین در اینستاگرام فراهم شده است. اگر شما صاحب یک پیج فروشگاهی هستید و محصولات فیزیکی می‌فروشید که باید آن‌ها را برای مشتریان خود ارسال کنید، لازم نیست برای این کار از خانه یا محل کار خود خارج شوید. درواقع نیازی نیست فروشنده خود برای ارسال سفارشاتی که دریافت کرده به دفتر پست مراجعه کند؛ بلکه فقط باید آن‌ها را بسته‌بندی کند و منتظر باشد تا از مرکز پادروشاپ، سفارشات را درب منزل از وی تحویل بگیرند و سپس از طریق پست مورد نظر وی به مشتری ارسال کنند.

 

 

درگاه پرداخت امن در «پادروشاپ»

یکی از معضلات کسب‌وکارهای آنلاین، دریافت موفقیت‌آمیز درگاه پرداخت بانکی است. درواقع فرآیند دریافت درگاه بانکی برای فروشگاه‌های آنلاین با دشواری و زمان انتظار زیادی همراه است که معمولاً صاحبان کسب‌وکارهای جدید را کلافه می‌کند. خوشبختانه این مشکل در بهترین فروشگاه ساز اینستاگرامی، یعنی سیستم پادروشاپ به خوبی حل شده است. به طوری‌که پس از ثبت‌نام و احراز هویت در وب اپلیکیشن پادروشاپ، درگاه بانکی برای صاحبان فروشگاه‌های آنلاین در اینستاگرام فعال می‌شود. بنابراین دیگر نیازی به ثبت‌نام برای دریافت درگاه‌های واسط یا مستقیم نخواهید داشت. این روند به شدت می‌تواند سرعت فعالیت‌های آنلاین پیج شما را بالا ببرد و موجب راحتی کار شما در تعامل با مشتریان‌تان شود.

مدیریت سفارش، مدیریت ارسال و مدیریت مشتری

در پنل کاربری پادروشاپ می‌توان هم ثبت سفارشات، هم ارسال سفارشات و هم وضعیت مشتریان را مدیریت کرد. این در حالی است که مدیریت این سه وضعیت برای بسیاری از کسب‌وکارها با چالش همراه است. در پنل مدیریت پادروشاپ می‌توان چنین فعالیت را انجام داد:

1) با استفاده از پنل مدیریت وب اپلیکیشن پادروشاپ می‌توان از چگونگی ثبت سفارش مشتریان اطلاع پیدا کنید. آن‌گاه وقتی یک مشتری در روند خرید خود با مشکل مواجه می‌شود، می‌توان دوباره با وی ارتباط گرفت و او را به مسیر خرید بازگرداند.

2) از طریق پنل کاربری پادروشاپ می‌توان از وضعیت ارسال مرسوله آن‌ها نیز اطلاع پیدا کرد. درواقع در هر مرحله از خرید نیز، از طریق پادروشاپ یک پیامک برای مشتری ارسال می‌شود تا از وضعیت خرید و دریافت سفارش خود مطلع شود.

3) در پنل کاربری پادروشاپ می‌توان بر آمار خرید دسترسی داشته و مشتریان وفادار خود را بشناسید. همچنین می‌توانید اطلاعات مربوط به قدیمی‌ترین خریدهای یک مشتری، بیشترین یا کمترین مقدار خرید، مقصد ارسال سفارش مشتری و دیگر اطلاعات مربوط به هر مشتری آگاهی پیدا کرد.

اطلاعات مدیریتی فوق سبب می‌شود تا مانند یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری فعال بتوان با مشتریان ثابت خود ارتباط بهتری برقرار گرفته و امتیازات خاصی را در اختیار آن‌ها قرار داد. همچنین می‌توان امتیازاتی را برای جذب مشتریانی که به تعداد محدود از شما خرید کرده‌اند، ایجاد کنید تا بتوانید آن‌ها را به مشتریان ثابت یا وفادار خود تبدیل کنید.

تمام این امکانات در پادروشاپ با ترتیب و دسته‌بندی کامل برای مدیران فروشگاه‌های اینستاگرامی قابل دسترسی است. بنابراین اگر تصمیم قطعی خود برای راه‌اندازی یک فروشگاه در اینستاگرام را گرفته‌اید، همین حالا می‌توانید در زیر یک دقیقه، فروشگاه حرفه‌ای خود را به کمک پادروشاپ راه‌اندازی کنید.

همچنین جهت مطالعه مطالب بیشتر در رابطه با پادروشاپ اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها