2109
چطور برای کودکتان یک جشن دندونی خاطره‌انگیز بگیرید؟

چطور برای کودکتان یک جشن دندونی خاطره‌انگیز بگیرید؟

1402/04/03 بازدید679

جشن دندونی که به‌مناسبت درآمدن اولین دندان گرفته می‌شود، یکی از جشن‌های قشنگی است که می‌تواند دوستان و اعضای خانواده را دور هم جمع کند و یک خاطره به‌یادماندنی در ذهن همگی به یادگار بگذارد. در این مطلب به شما می‌گوییم که چطور می‌‌توانید یک جشن زیبا، خاص و کم هزینه بر پا کنید. قبل از هر کار لازم است لیست مهمان‌ها و زمان جشن را مشخص کنید تا بتوانید برنامه ریزی درستی برای برگزاری جشنتان داشته باشید. بعد از مشخص شدن مهمان‌ها و زمان برگزاری، لازم است برای کارهای زیر در روز جشن آماده شوید:

  1. برای تزیین محل جشن ریسه‌هایی به شکل دندون درست کنید. همینطور برای تزیین روی میز خوراکی‌ها هم می‌توانید با مقوا و کاغذ رنگی شکل دندان را درست کنید، سر سیخ چوبی بچسبانید و توی ظرف‌های خوراکی بگذارید.

 

  1. یک آش دندونی خوشمزه بپزید. این آش که در نقاط مختلف ایران به سبک‌های مختلف پخته می‌شود، اغلب با پخت حبوبات مختلف درست می‌شود. اگر دستور پخت این آش را بلد نیستید با یک جستجوی ساده می‌توانید، دستورپخت موردعلاقه خودتان را انتخاب کنید.
  2. یک کیک مخصوص دندونی بپزید یا سفارش دهید. کیک‌های جشن دندونی اغلب به شکل دندان درست می‌شوند. مدل‌های خیلی زیبایی را می‌توانید با جستجو در اینترنت پیدا کنید. اگر خودتان اهل پختن شیرینی و کیک هستید، می‌توانید یک کیک خانگی خوشمزه درست کنید. حتی می‌توانید بیسکوییت‌هایی نیز به‌شکل دندان درست کنید و خوراکی‌های روی میز را کامل‌تر کنید.

 

  1. یک لباس مخصوص جشن دندونی برای کودکتان سفارش دهید. یک مدل از لباس‌های جشن دندونی که خیلی هم بین مامان‌ها طرفدار پیدا کرده، لباس با گلدوزی اسم کودک شما است. این لباس‌ها عکس‌های جشن را بسیار زیبا و خاص می‌کنند. شما می‌توانید مدل‌های مختلف این لباس‌ها را در سایت اسم من ببینید. البته شما در این سایت لباس برای جشن‌ها و مناسبت‌های دیگر، لباس‌های نوزادی مخصوص سیسمونی و همچنین محصولات دیگری مثل حوله، عروسک و کلاه هم می‌توانید سفارش دهید که روی همه آن‌ها اسم زیبای کودکتان گلدوزی می‌شود.

  1. یک کادو خاص برای کودکتان بگیرید. پیشنهاد ما خرید یک کتاب اختصاصی عاشقانه با قهرمانی کودک دلبند شما است. عنوان‌های متنوع و داستان‌هایی با موضوعات بسیار جالب در سایت داستان من وجود دارد که همگی با اسم و عکس کودک شما چاپ می‌شوند و کودک شما در تمام آن‌ها قهرمان اصلی داستان خواهد بود. همچنین در صورتی‌که شما بخواهید در این کتاب‌ها اسم مامان، بابا و سایر اعضای خانواده نیز چاپ می‌شود. با خرید یک کادوی اختصاصی و ماندگار یک یادگاری جذاب از این جشن برای کودکتان باقی‌ می‌ماند.

 

توصیه آخر برای برگزاری جشن دندونی گرفتن عکس‌های یادگاری و ماندگار کردن خاطرات این جشن است.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

آب انار برای زردی نوزاد (مفید یا مضر؟)

ریپورتاژ

5 روز پیش
|
9061 بازدید

چطور بعد از زایمان شکم تخت داشته باشیم؟

ریپورتاژ

4 روز پیش
|
7059 بازدید

5 پوزیشن خواب برای نوزاد

نوشته

1 هفته پیش
|
8647 بازدید

فیلم بهترین هدیه روز معلم

نوشته

1 هفته پیش
|
5396 بازدید