2109
چگونه بالش‌های بارداری را بشوییم؟

چگونه بالش‌های بارداری را بشوییم؟

1402/01/30 بازدید1332

قبل از اینکه بالش بارداری خود را بشویید چند اطلاعات ضروری برای جمع‌آوری وجود دارد. این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا بهترین روش مراقبت از بالش خود را تعیین کنید.

 شکل و اندازه:

بالش‌های بارداری انواع و اقسام شکل‌ها و اندازه‌ها را دارند. اگر بالش خیلی بزرگ باشد ممکن است در ماشین لباسشویی جا نگیرد.

 جنس:

نوع موادی که بالش بارداری شما از آن ساخته شده است یکی از مهم‌ترین عوامل در تعیین نحوه شستن آن است.

نحوه شستن بالش بارداری با ماشین لباسشویی چگونه است؟

 به ابعاد بالش بارداری توجه کنید:

اطمینان حاصل کنید که بالش بارداری شما به راحتی در داخل ماشین لباسشویی و خشک کن قرار می‌گیرد. اگر مجبور به هل دادن زیاد بالش به ماشین هستید ممکن است آسیب ببیند. بالش‌های بارداری تمام بدن و U شکل بزرگترین نوع بالش بارداری هستند و احتمالاً بیشترین دردسر را برای شما به همراه خواهند داشت.

 روکش را جدا کنید:

اگر بالش شما روکش دارد آن را بردارید و ببینید آیا باید جداگانه شسته شود یا خیر. با برداشتن روکش از مچاله شدن پارچه و روکش جلوگیری کنید.

 زیپ پارچه را بکشید:

اگر بالش بارداری شما حاوی مواد پرکننده شل مانند بادام زمینی استایروفوم یا دانه‌های میکرو است باید مطمئن شوید که زیپ محکم بسته شده است. اگر زیپ شل شود یا کاملاً بسته نشده باشد تکان دادن ماشین لباسشویی می‌تواند آن را باز کند و بالش شما را از بین ببرد. برای امنیت بیشتر از یک سنجاق ایمنی کوچک برای اتصال کشش زیپ به بالش بارداری استفاده کنید تا از بسته ماندن آن اطمینان حاصل کنید.

 به دمای آب توجه کنید:

تقریباً برای همه بالش‌های بارداری می‌توانید از یک چرخه ملایم با آب سرد تا گرم استفاده کنید. لباس‌های دیگر را با آن نشویید و از سفید‌کننده استفاده نکنید زیرا هر دو می‌توانند به بالش شما آسیب برسانند.

چگونه بالش‌های بارداری را با دست بشوییم؟

1- بالش را در آب خیس کنید:

بالش بارداری خود را در وان لباسشویی قرار دهید. بسته به اینکه بالش شما چقدر کثیف است می‌توانید آن را به آرامی با دستان خود ورز دهید یا به سادگی اجازه دهید خیس بخورد. برای درمان هرگونه لکه یا تغییر رنگ از برس‌های اثاثه یا لوازم داخلی کوچک استفاده کنید.

2- بالش را چنگ بزنید:

بالش خود را از محلول شوینده بلند کنید. به آرامی آب آن را فشار دهید. آن را در آب تمیز و سرد قرار دهید. اجازه دهید بالش خیس شود. بالش را روی سطل خالی نگه دارید و آن را فشار دهید.

3- از یک حوله برای خشک کردن استفاده کنید:

از یک حوله برای خشک کردن بالش خود استفاده کنید. این کار به سرعت بخشیدن به فرآیند خشک کردن کمک می‌کند و در صورت استراحت بیش از حد بالش از تاب برداشتن آن جلوگیری می‌کند. بسیاری از بالش‌های بارداری از مواد فوق جاذب ساخته شده‌اند و خشک شدن آن‌ها زمان زیادی طول می‌کشد.

نتیجه‌گیری:

شستن بالش ممکن است فواید زیادی داشته باشد. یک بالش تمیز می‌تواند آلرژن‌ها را کاهش دهد، مایت‌های گرد و غبار را از بین ببرد و به خواب بهتر شما کمک کند. اگر هنوز دفترچه راهنمای بالش بارداری خود را دارید ابتدا آن را برای دستورالعمل‌های تمیز کردن بررسی کنید.

 

منبع:

momlovesbest.com

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

آب انار برای زردی نوزاد (مفید یا مضر؟)

ریپورتاژ

5 روز پیش
|
9223 بازدید

چطور بعد از زایمان شکم تخت داشته باشیم؟

ریپورتاژ

4 روز پیش
|
7336 بازدید

5 پوزیشن خواب برای نوزاد

نوشته

1 هفته پیش
|
8711 بازدید

فیلم بهترین هدیه روز معلم

نوشته

1 هفته پیش
|
5413 بازدید